Als je nu nog helemaal met de trein naar Tirana gaat dan kom je te laat.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:26 schreef Caland het volgende:
De treinen in België hebben wel gewoon overal stopcontacten in de tweede klasse
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:capuchon_jongen
Ik ryanair vanmiddag, maar heb een tussenstop van 1:45u in Ancona met alleen handbagage dus heb goede hoopquote:Op maandag 23 mei 2022 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben morgen afhankelijk van Easyjet of ik mijn overstap naar Tirana haal. Ik ben aan de goden overgeleverd.
Ryanair heeft ook een stuk minder vertragingen dan Easyjet en je blijft de eerste vlucht binnen de EU, dus dat red je wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ryanair vanmiddag, maar heb een tussenstop van 1:45u in Ancona met alleen handbagage dus heb goede hoop
Dat zou behoorlijk genaaid zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ryanair heeft ook een stuk minder vertragingen dan Easyjet en je blijft de eerste vlucht binnen de EU, dus dat red je wel.
Ik morgen 2:50u op Londen Luton, maar met een gemiddelde vertraging van 40/45 minuten waarbij ik eruit en erin moet toch wel spannend. Vooral omdat ik anders daar moet overnachten en de ochtend daarna ruim 300 euro mag aftikken om nog het vliegtuig naar Tirana te kunnen pakken. Vertraging moet onder de twee uur blijven dus
Het wordt een spannende zit. Afgelopen week is de vertraging geen keer dusdanig opgelopen dat ik zou moeten rennen, dus dat is alvast een goed tekenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk genaaid zijn
We branden een kaarsje voor je.
De vakanties zijn ook weer overal afgelopen, dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt een spannende zit. Afgelopen week is de vertraging geen keer dusdanig opgelopen dat ik zou moeten rennen, dus dat is alvast een goed teken. En mochten ze op tijd cancelen of vertragen vertrek ik eerder van werk en pak ik een vroege vlucht.
Het is vooral dat je de stress niet wil hebben. Voor vandaag is dezelfde vlucht die ik morgen zou moeten pakken al 40 minuten vertraagd, dan knijp je hem al een beetje.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De vakanties zijn ook weer overal afgelopen, dat scheelt een hoop.
En nu is Neef_Wuppie ook nog eens terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:35 schreef Wereldgozer het volgende:
BSOD op mijn laptop
Ik ga weer in bed liggen, joe.
Oh shit, kan je dan niet vandaag al omboeken om morgen de mogelijke stress voor te zijn?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral dat je de stress niet wil hebben. Voor vandaag is dezelfde vlucht die ik morgen zou moeten pakken al 40 minuten vertraagd, dan knijp je hem al een beetje.
Dankje. Ja erg mooi, kan niet wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug! Net op tijd voor de 'wij gaan lunchen'-act
Wjwwwwwwwquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:kingroland daar gaat er weer één
Nee helaas niet, lijkt mij ook niet enorm de bedoeling met werk, en zes uur wachten op Londen Luton is ook om te janken. Maar komt er morgen weer een dergelijke vertraging kies ik misschien eieren voor mijn geld. Het is wel vervelende stress ja. Gelukkig wordt de woensdagochtend vlucht van Londen naar Tirana inmiddels goedkoper, dan zou het ook niet het eind van de wereld zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh shit, kan je dan niet vandaag al omboeken om morgen de mogelijke stress voor te zijn?
Overstappen met zulke korte vluchten is gewoon kut. Maar dan ben je er sowieso voor woensdagavond, daar gaat het om.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee helaas niet, lijkt mij ook niet enorm de bedoeling met werk, en zes uur wachten op Londen Luton is ook om te janken. Maar komt er morgen weer een dergelijke vertraging kies ik misschien eieren voor mijn geld. Het is wel vervelende stress ja. Gelukkig wordt de woensdagochtend vlucht van Londen naar Tirana inmiddels goedkoper, dan zou het ook niet het eind van de wereld zijn.
Hopelijk krijg je nog meer vertragingquote:Op maandag 23 mei 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug! Net op tijd voor de 'wij gaan lunchen'-act
Hey Don, ga je naar Tirana?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Juichen bij de cornervlag,
De vakken zitten vol...
Daar zetten ze een groot scherm neer?quote:
Meerdere en Leen komt oook langs.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zetten ze een groot scherm neer?
Vergeet Ronnie Flex, Kevin, Nielson, DJ Rob & MC Joe, de Hermes House Band, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, Seaneman en DJ Bootsy Paul niet!quote:
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?quote:
Hmm, moeilijk. Kan ook zijn dat hij kiest voor een andere volgorde. Dan is het natuurlijk ineens een heel ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
Is dat een nieuw nummer van hemquote:Op maandag 23 mei 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke liedjes gaat Lee zingen playbacken denk je, en waarom denk je dat het Mijn Feyenoord, Voor Altijd Feyenoord en You'll Never Walk Alone gaan zijn?
You'll never walk alone is een nieuwe ja, we krijgen de premiere op woensdag. Ben benieuwd.quote:
Als Leen erbij is, dan moet het wel een topshow worden.quote:
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.quote:
Oke Hans, dank je.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het origineel is van Gerry and the Pacemakers maar Lee Towers heeft dus ook een eigen versie.
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Jaren 90 genot.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
@:erasmus @:caland @:scrummie @:onlogisch @:kingroland
Erg mooi.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.
[ afbeelding ]
ik hou liever van k-popquote:Op maandag 23 mei 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
RotterdamGoden
@:erasmus @:caland @:scrummie @:onlogisch @:kingroland
Tokkies en hun goedkope vliegvakantiesquote:Op maandag 23 mei 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is opnieuw stampvol op Schiphol.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tokkies en hun goedkope vliegvakanties
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ twitter ]
Daar mag je wel een pamper voor aandoen. Of niks drinken en drie maal checken of je geen drol meer te draaien hebt eer je uit huis gaat. Stel je bent alleen en moet naar de toilet (daar zal ook wel een dikke rij staan) kan je toch moeilijker weer door de mensen heenwurmen van 'ja, ik stond daar hoor, echt waar'
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijk me niks voor jou, als je je al druk maakt om een rij waar je zelf niet eens in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |