Dat zul je nooit wetenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en die had hij vast ook wel kunnen pakken zonder die touché met de Haas.
Hij had 54 seconden achterstand op Verstappen, evenveel pitstops, minder goede pace.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en die had hij vast ook wel kunnen pakken zonder die touché met de Haas.
En de rest van zijn reacties negeer je maar even voor het gemak.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ik als mod van F1, ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Nee hoor, die zijn besproken.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest van zijn reacties negeer je maar even voor het gemak.
Ik denk wel dat het niet lang meer gaat duren voordat Mercedes weer mee gaat doen voor de overwinningen. Op zich wel leuk voor de strijd, 4 coureurs die meedoen voor de winst.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Als Russell daar niet had gezeten, en Sainz zijn vloer niet had vernaggeld, was de top 3 heel ver buiten bereik van Hamilton geweest. Het is echt complete onzin dat hij voor de overwinning kon meedoen.
Ja ik juich gewoon voor dingen? Is sport weet je wel, emotie. Als Max de finish over komt zie je ook mensen juichen al ligt die 15 seconden voor op de nummer 2. Is ook niet direct rationele reden om te juichen, maar een emotionele reden.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kom op, zo dom ben je niet, je weet heel goed wat je doet.
Vertel opquote:Op zondag 22 mei 2022 18:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest van zijn reacties negeer je maar even voor het gemak.
Kijk eens aan, ik had het al voorspeld jongens. YEAH! 10 punten right in the bag.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Come on Lewis, je hebt de hoogste topspeed. We gaan punten pakken let’s go
4? Volgens mij zijn het er dan 6.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het niet lang meer gaat duren voordat Mercedes weer mee gaat doen voor de overwinningen. Op zich wel leuk voor de strijd, 4 coureurs die meedoen voor de winst.
Kevin kon helaas ook niet terugvechten.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat Haas weer zover weggezakt is in de race. Schumacher had vandaag een gouden kans op punten ...
Niet in mijn ogen, maar hamilton en sky.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo "zelfs Russell"? George is het hele seizoen al sneller dan Lewis, zo ook vandaag.
Soort Perez van vorig jaar zeg maarquote:Op zondag 22 mei 2022 18:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de hele race and dan is Hamilton gewoon 5e. Niet slecht als 3e team.
Beetje sneue opmerking. Hij komt misschien niet erg sympathiek over, maar hij is wel zo ongeveer de succesvolste teambaas ooit.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Toto. Nou ja mentaal uitgedaagden hebben ook recht op een baantje zullen we maar zeggen…
Nee hoor, maar daar kom je nog wel achter.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik had het al voorspeld jongens. YEAH! 10 punten right in the bag.
Volgende week gaan we voor de 26
Is gewoon erg triest. Sjors hoeft zich er nu nog niets van aan te trekken omdat hij dit jaar nog niet direct heeft hoeven te vechten met zijn teamgenootquote:Op zondag 22 mei 2022 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Russell zal toch balen, uitstekend gereden, mooi gevecht geleverd en die Toto kruipt alleen maar voor de geit.
De reactie van succes op sommige mensen is helaas haat en jaloezie.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Beetje sneue opmerking. Hij komt misschien niet erg sympathiek over, maar hij is wel zo ongeveer de succesvolste teambaas ooit.
Tja, ach. Als je van 20 naar 4 kunt komen, wat had je dan kunnen doen als je niet naar 20 was terug gevallen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal wel vanwege dat verhaal komen dat-ie "dE sNeLsTe MaN oP dE bAaN" was.
Dat z'n teamgenoot de hele race voor 'm heeft gereden laten we even buiten beschouwing.
Mwah, gedrag maakt heel veel uit hoe je door de buitenwereld gezien wordt. Succes kan heel veel sympathie opleveren, maar niet als je als 50-jarige je gaat gedragen als een 6-jarigequote:Op zondag 22 mei 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De reactie van succes op sommige mensen is helaas haat en jaloezie.
Dat is een kwart te weinig he? En Sainz zijn bandjes zaten er overduidelijk doorheen. Zijn inhaalactie op Bottas was wel weer zoals we hem kennen van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee omdat die driekwart van het veld inclusief een Ferrari aan gort reed.
Respect voor de prestaties, niet voor het infantiele gedrag.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Beetje sneue opmerking. Hij komt misschien niet erg sympathiek over, maar hij is wel zo ongeveer de succesvolste teambaas ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |