Nee hoor, je mag fan van iedereen zijn, je bent alleen een troll als je van dat Klaas gedrag vertoont , en Chevroletman hier doet dat met zijn ALL CAPS over de top hyperbool reacties. Als je Lewis op een normale manier supportert vind ik dat prima.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je niet pro Max bent, dan ben je een trol en heb je geen verstand van F1. Dat zou je inmiddels wel mogen weten.
Laat 'm eerst maar eens z'n teamgenoot voorbij gaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is een kwestie van tijd dat de Mercedes weer gaan domineren.
We zitten nog aan het begin van het seizoen
MAar de 3 teams zijn dit seizoen aardig aan elkaar gewaagd
Het kan nog voor Ham
Is inderdaad niet mijn beste kant. Ik kan de momenten waar hij een fout maakt en die verantwoordelijkheid op de radio communiceert heel erg waarderen. Dat doen er niet veelquote:
Hij ziet vast wel weer kans om klem te zitten achter iemand die 2 seconden per rondje langzamer is.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is wel geflatteerd hoor, Mercedes is nog steeds niet op hetzelfde niveau als Ferrari of Red Bull. Maar ze stijgen nu wel boven de rest van het middenveld uit. Ik voorzie juist dat ze de rest van het seizoen in niemandsland rijden.
Wel fijn voor Hamilton, hoeft ie zich geen zorgen meer te maken om auto's die hem aanvallen
Ik zet dan meer geld op een gemotiveerde George R. Het gaat dit jaar tussen Max, Leclerc en George R.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens z'n teamgenoot voorbij gaan.
er worden geen kadootjes gegeven bij mercedesquote:Op zondag 22 mei 2022 18:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens z'n teamgenoot voorbij gaan.
Russel gaat echt niet meedoen dit jaar hoor. Gaat om Verstappen en Leclerc.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik zet dan meer geld op een gemotiveerde George R. Het gaat dit jaar tussen Max, Leclerc en George R.
Vandaag ook, echte racer die George
Sorry, Bottas belde. Wat zei je?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er worden geen kadootjes gegeven bij mercedes
zoals bij redbull waar perez gewoon had kunnen winnen maar max weer een kadootje geeft zoals vaak
als je op deze manier iedere keer moet winnen
je moet je kapoet schamen als red bull
toto zei het ook alquote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky maken ze er nu van dat Hamilton om de winst had kunnen strijden. Hoezo dat? Omdat hij eventjes lekker de sokken erin had voordat zijn FL werd afgepakt?
Dat zei Toto ook al, bizar wel jaquote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky maken ze er nu van dat Hamilton om de winst had kunnen strijden. Hoezo dat? Omdat hij eventjes lekker de sokken erin had voordat zijn FL werd afgepakt?
Nee omdat die driekwart van het veld inclusief een Ferrari aan gort reed.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Om de titel niet. Mogelijk wel om wins. Al zullen ze nog steeds wat meer stappen moeten zetten.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Russel gaat echt niet meedoen dit jaar hoor. Gaat om Verstappen en Leclerc.
Toto. Nou ja mentaal uitgedaagden hebben ook recht op een baantje zullen we maar zeggen…quote:
Zal wel vanwege dat verhaal komen dat-ie "dE sNeLsTe MaN oP dE bAaN" was.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
het gaat om het laatste kwartquote:Op zondag 22 mei 2022 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee omdat die driekwart van het veld inclusief een Ferrari aan gort reed.
Volgens mij gaat het om de hele race and dan is Hamilton gewoon 5e. Niet slecht als 3e team.quote:
Als zelfs russell derde wordt, kan hamilton natuurlijk makkelijk eerste worden. Alleen jammer dat magnussen in zijn zijkant ramt.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal wel vanwege dat verhaal komen dat-ie "dE sNeLsTe MaN oP dE bAaN" was.
Dat z'n teamgenoot de hele race voor 'm heeft gereden laten we even buiten beschouwing.
Ja en die had hij vast ook wel kunnen pakken zonder die touché met de Haas.quote:
Hoezo "zelfs Russell"? George is het hele seizoen al sneller dan Lewis, zo ook vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Als zelfs russell derde wordt, kan hamilton natuurlijk makkelijk eerste worden. Alleen jammer dat magnussen in zijn zijkant ramt.
Zoiets zal wel de redenatie zijn
Het is een kwestie van mindset. In hun belevingswereld kan iemand onmogelijk sneller zijn dan de geit.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo "zelfs Russell"? George is het hele seizoen al sneller dan Lewis, zo ook vandaag.
Jouw probleemquote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder. Meer kan ik er niet van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |