SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als Vout Melting passeert een paard...quote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:13 schreef livelink het volgende: [..] Je hebt straks wel een verse gang.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Waarom zou ik mijn brieven zeven? Dat lijkt me een zinloze handeling.
klontjes eruit en de scherpe kantjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Mail moet je wel zeven, anders krijg je klontjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Dat komt bij het open stomen al goed.quote:
Ik krijg er nooit zeven, huhu.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel brieven open gestoomdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt bij het open stomen al goed.
En je kon ze verscheuren…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef just me het volgende:
Brieven hadden toch wel wat, ik vond brieven terug die oude vrienden uit Zuid Afrika geschreven hadden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef just me het volgende:
Brieven hadden toch wel wat, ik vond brieven terug die oude vrienden uit Zuid Afrika geschreven hadden.
quote:
Ja die van de Belastingdienst hoeven van mij niet zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories....
Tenminste als het leuke brieven waren.
De aanleiding was dat ik afgelopen bericht kreeg dat mijn/onze oude vriend uit ZA was overleden en dat bracht heel veel mooie herinneringen naar bovenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories....
Tenminste als het leuke brieven waren.
Ik heb vandaag 1 bolletje chocolade op.quote:
Pistache?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 bolletje chocolade op.![]()
Mijn favoriete smaak hadden ze niet.
Ik heb de vriezer vol met raketjes en peren ijsjesquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Altijd 1 bolletje citroenijs!
Jaja lekker zuur
quote:
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de vriezer vol met raketjes en peren ijsjes
Ik heb ze voor de kabouters in huis en ik kan er nooit genoeg hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.
Die lijken me wel lekker als het bloedheet is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.
[ afbeelding ]
Die zijn lekker ja, die at ik in Spanje altijd, later zag ik ze hier ook gewoon in de supermarktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Wrapped around Your Finger - The Police
Na het bericht van het overlijden ben ik een DVD gaan kijken van onze vakantie daar en dat brengt zoveel mooie dingen terug en dan is ZA toch wel heel ver wegquote:
Zou je nog eens terug willen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Na het bericht van het overlijden ben ik een DVD gaan kijken van onze vakantie daar en dat brengt zoveel mooie dingen terug en dan is ZA toch wel heel ver weg
Onze verhuizing daar naar toe werd een week van tevoren afgeblazen omdat de situatie toen te gevaarlijk wasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Na het bericht van het overlijden ben ik een DVD gaan kijken van onze vakantie daar en dat brengt zoveel mooie dingen terug en dan is ZA toch wel heel ver weg
daar twijfel ik heel sterk overquote:
Achteraf maar goed dus!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze verhuizing daar naar toe werd een week van tevoren afgeblazen omdat de situatie toen te gevaarlijk wasMijn ouders hebben toen op stel en sprong een ander huis moeten kopen
Is het lang geleden dat je daar was?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Goed sparen dan. Want is niet goedkoop. De vlucht dan toch.quote:
we zijn daar geweest in 1980 toen de apartheid net was afgeschaft, we zijn er toen 6 weken geweest, in 1999 met de kinderen nog 'n keertje geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Is het lang geleden dat je daar was?
Den half jaar later ging een andere collega van mijn vader alsnog, en die woont daar nog.quote:
Valt toch wel mee, een retourtje vanaf 329 euro, lees ik net…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed sparen dan. Want is niet goedkoop. De vlucht dan toch.
Het zal er ook aan liggen waar hij woont!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Den half jaar later ging een andere collega van mijn vader alsnog, en die woont daar nog.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, een retourtje vanaf 329 euro, lees ik net…
Het is alleen een hele lange vluchtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met kinderen minder risico durft te nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Den half jaar later ging een andere collega van mijn vader alsnog, en die woont daar nog.
Dat is toch eigenlijk absurd weinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang?quote:
Oh wat heerlijk dat jullie daar weer naar toe gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang?
Eind dit jaar vliegen we weer naar Aruba, ruim 10,5 uur vliegen.
Heerlijk, deluxe seats geboekt met beenruimte tot een meter…
We zouden nabij Johannesburg. Alle spullen waren al ingepakt en stonden klaar om de container in te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal er ook aan liggen waar hij woont!
Dat vinden wij ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk dat jullie daar weer naar toe gaan
![]()
Pfff dappere beslissing van je ouders om niet te gaan. Van wat ik ervan gezien heb vond ik het daar "eng" maar goed dat was in 1980quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zouden nabij Johannesburg. Alle spullen waren al ingepakt en stonden klaar om de container in te gaan.
Kan wel. Viel net stil en heb toen moeten refreshen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet waar ik verwekt ben, maar de verpleegsters moesten me opvangen MIB style.
3 weken laat en opwekken. En maar doorgaan een doorgaan met dat infuus.
Is is dit een wee, *ploep* ja.
En ze gaven me die dag nog een hanenkam
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet waar ik verwekt ben, maar de verpleegsters moesten me opvangen MIB style.
Tja, dat krijg je als je niet op tijd wilt komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
En het is nooit meer over gegaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je niet op tijd wilt komen.
Het is mij nu wel duidelijkquote:
quote:
Niet van Engelbert.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Engelbert Humperdinck, Humperdinck - Keep On Smiling
misschien zeiden ze wel tegen hem dat hij moest blijven lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha en dan zo mager en bedrukt lachje op de cover
Weet je krap dat zit?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha en dan zo mager en bedrukt lachje op de cover
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
misschien zeiden ze wel tegen hem dat hij moest blijven lachen
Ik denk jij opnieuw gebakken moet wordenquote:
Ik geloof jequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat dit nummer, ik haat het, ik haat het, ik haat het…
Goede reden voor wel die ik niet uit de doeken ga doen.
laat maar in die doeken zitten danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat dit nummer, ik haat het, ik haat het, ik haat het…
Goede reden voor wel die ik niet uit de doeken ga doen.
Als ik niet verbrend, primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk jij opnieuw gebakken moet worden
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken.
Dank voor de fijne muziek Melting![]()
Fijne avond nog
Welterusten Symph. Droom van fijne muziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Het voetbal is niet om aan te zien of hou je niet van vrouwenvoetbal ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ondertussen de samenvatting van de Champions League voetbal voor dames.
Leuk voor de dames, maar ik begrijp werkelijk niet dat je daar een stadion mee vol krijgt.
Niet om aan te zien…
Ik vind het vrouwenvoetbal ook niet leuk om naar te kijken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ondertussen de samenvatting van de Champions League voetbal voor dames.
Leuk voor de dames, maar ik begrijp werkelijk niet dat je daar een stadion mee vol krijgt.
Niet om aan te zien…
Het voetbal is niet om aan te zien, het niveau is echt beroerd (en daarom hou ik niet van damesvoetbal)…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het voetbal is niet om aan te zien of hou je niet van vrouwenvoetbal ?
Ik begrijp hetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voetbal is niet om aan te zien, het niveau is echt beroerd (en daarom hou ik niet van damesvoetbal)…
1981.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit is oud, ergens eind jaren 70, gok ik…
en ze doen maar niet openquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt geen eind aan met het maar blijven herhalen van de titel…
Petrus kijk door het spionnetje, ziet een stelletje langharig, doorgesnoven tuig staan en denkt: 'Ik doe net of ik niet thuis ben…'quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Petrus kijk door het spionnetje, ziet een stelletje langharig, doorgesnoven tuig staan en denkt: 'Ik doe net of ik niet thuis ben…'
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Petrus kijk door het spionnetje, ziet een stelletje langharig, doorgesnoven tuig staan en denkt: 'Ik doe net of ik niet thuis ben…'
Jammer. Ik vond hem altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag zanger Alides Hidding onlangs bij Humberto of zo.
Da's ook een parodie van zichzelf geworden…
Welterusten en fijne dromen gewenst.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef just me het volgende:
dank voor de gezellige muziekjes
![]()
ik ga naar dromenland
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef just me het volgende:
![]()
ik ga naar dromenland
Welterusten!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef just me het volgende:
![]()
ik ga naar dromenland
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef just me het volgende:
![]()
ik ga naar dromenland
Strijdlustige MadMaster.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer knokken met de NOS, die weer een TV uitzending gaan doen van het honkbal.
Altijd staat die tijdelijke commentaarbox van ze pal achter mijn zitplaats en dan moet ik opschuiven van ze.
Morgen verdom ik dat, normaal zijn ze er nooit, maar nu het voetbal klaar is willen ze weer op de eerste rang zitten…
Haha, originele klacht wel!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer knokken met de NOS, die weer een TV uitzending gaan doen van het honkbal.
Altijd staat die tijdelijke commentaarbox van ze pal achter mijn zitplaats en dan moet ik opschuiven van ze.
Morgen verdom ik dat, normaal zijn ze er nooit, maar nu het voetbal klaar is willen ze weer op de eerste rang zitten…
Het is een bepaalde arrogantie van ze, alles moet maar wijken voor hen en daar hou ik niet van…quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag was ik nog in Oosterhout voor een potje honkbal.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren heeft zij mij verlaten,
Liet mij voor altijd alleen…
Uhm.... dat ken ik niet, denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je dat niet kent…
Koos Albert, vette nr. 1 hit met een cover van die van Julio …quote:
Ben maar niet bang.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koos Albert, vette nr. 1 hit…
En nee, dat is absoluut geen verzoekje…
Nu lijkt het net of je dat over Koos Alberts zegt.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je dat over Koos Alberts zegt.
Haha oke nou ik zeg het over dit Franse nummerquote:Op zondag 22 mei 2022 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik ga nog even een documentaire over het 2Tone label kijken op de BBC…
Welterusten voor straks allemaal!
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik ga nog even een documentaire over het 2Tone label kijken op de BBC…
Veel kijkplezier!quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Daar vielen we toen kennelijk voor.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hahaha ja wat een foto joh, wie verzint dat?
Dan nog even ontspannen bij wat feelgood-YT filmpjes.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
En toen was het alweer half 1. Dank je wel Melting voor weer een fijne zaterdagavond![]()
Om 05.30 gaat mijn wekker, maar heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan.
quote:Op zondag 22 mei 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
En toen was het alweer half 1. Dank je wel Melting voor weer een fijne zaterdagavond![]()
Om 05.30 gaat mijn wekker, maar heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan.
Goedemorgen Melting. Had jou niet zo vroeg verwacht hier.quote:
Ik ook niet. Maar als ik even wakker lig, kan ik beter op staan.quote:Op zondag 22 mei 2022 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Had jou niet zo vroeg verwacht hier.
Ik ben op sinds 05.45, maar ga zometeen ook nog even terug naar bed denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als ik even wakker lig, kan ik beter op staan.
Ga straks nog wel een uurtje plat of zo.
Maar ook goedemorgen.
Groot gelijk. We hebben eigenlijk gewoon te kort geslapen.quote:Op zondag 22 mei 2022 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben op sinds 05.45, maar ga zometeen ook nog even terug naar bed denk ik.
Dat is waar. Ik ga nu nog even naar bed.quote:Op zondag 22 mei 2022 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. We hebben eigenlijk gewoon te kort geslapen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 mei 2022 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga nu nog even naar bed.
wat een vroege vogel was jij, en livelink ook alquote:
Ja... beide te vroeg.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
wat een vroege vogel was jij, en livelink ook al
anders val je tijdens de film in slaap en dat is toch niet de bedoelingquote:Op zondag 22 mei 2022 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... beide te vroeg.
livelink is nog maar even gaan slapen. Ik doe dat straks ook even.
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
anders val je tijdens de film in slaap en dat is toch niet de bedoeling
Ik heb zo een golfwedstrijd en daarna zie ik wel of ik op de club blijf hangen om naar het 1e te kijken of dat ik eerst naar huis gaquote:Op zondag 22 mei 2022 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ga jij vandaag nog iets leuks doen, of ga je lekker heel de dag in de zon zitten.
Is het 1e nog niet klaar met voetballen dan? Ik dacht dat dat wel zowat gedaan was.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zo een golfwedstrijd en daarna zie ik wel of ik op de club blijf hangen om naar het 1e te kijken of dat ik eerst naar huis ga
Nee die hebben nog een paar wedstrijden te gaan maar ze zijn veilig en dat is wel fijn!quote:Op zondag 22 mei 2022 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het 1e nog niet klaar met voetballen dan? Ik dacht dat dat wel zowat gedaan was.
Dat kijkt toch een stuk rustiger.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die hebben nog een paar wedstrijden te gaan maar ze zijn veilig en dat is wel fijn!
Lief zusjequote:[13:11, 22-05-2022] <ik>: Idd. ik kom binnenkort wel even shinen met mijn button. Vandaag even niet want F1 en die wil ik wel zien, haha.
[13:12, 22-05-2022] <zus>: Heel goed🤣
Word jij ondertussen niet duizelig?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:52 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik wil alvast een voorzichtige optie nemen op woensdagavond als draai-avond.
Valt toch best meequote:
Welke browser gebruik je? Zit gecached in je browser namelijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens in Windows is een optie om al je wachtwoorden te zien, weet iemand zo waar, kom er niet op
Ben aan het pielen om mail op mijn telefoon in te stellen maar geen van de wachtwoorden die ik gebruik werkt
Even spieken dus
en als Raf windows gebruikt onder referentiebeheerquote:Op maandag 23 mei 2022 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Zit gecached in je browser namelijk.
Dan wist je het wachtwoord van mijn KPN dus nog welquote:Op maandag 23 mei 2022 08:34 schreef Rafeiro het volgende:
Heb het wachtwoord aangepast via mijn KPN.
Ook een optie
Grapjasquote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wist je het wachtwoord van mijn KPN dus nog wel
nou niet mijn KPN maar jouw KPN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |