SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen Raf. Nog een beetje geslapen?quote:
Een beetje ja, maar merkte wel dat ik veel rustiger lag met dat verzwaringsdeken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf. Nog een beetje geslapen?
Dat lijkt me zeker een winst. Ik denk dat het ook wel fijner is als het koud is dan als het warm is eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een beetje ja, maar merkte wel dat ik veel rustiger lag met dat verzwaringsdeken.
Dus dat is al een winst. Niet constant woelen.
Warm is nooit fijn op de slaapkamer, te koud ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker een winst. Ik denk dat het ook wel fijner is als het koud is dan als het warm is eigenlijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
@:Rafeiro Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd hè.. fijn dat dat de deken niet is tegengevallen in ieder geval
Goedemorgen dame en heer.quote:
Wat moet er geprikt worden?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:30
Zending is ontvangen door PostNL
Huhu, dan kan thuiszorg hem er vanmiddag opprikken.
Ik had er een klepraampje boven dat ik open kon zetten, en later werd het een draaikiepdeur, dat was ook wel fijn. Maar kan er geen hor in tegen de katten?quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Warm is nooit fijn op de slaapkamer, te koud ook niet trouwens.
Ik heb alleen de slechtst ontworpen slaapkamer ooit. geen raampje dat open kan
Wel een deur, op de begane grond in een buurt met veel katten.
Nice.....quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De FDM libre
Geen vingertopmartelling meer.
Daar had de poh het ook over soort extra huid ofzo, Bij de apotheek halen ik ben complete noob.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Nice.....
Maar dat kun je makkelijk zelf hoor.
Gebruiksaanwijzing zit er bij.
En je moet hem op je kipfilet aanbrengen.
(Tip: ik plak er altijd een stuk Leukoplast over, omdat deze anders los laat na een paar dagen.)
En je kan ze maar 1 keer gebruiken, en moeten 2 weken blijven zitten.
Als je telefoon een NFC chip heeft, kun je de app gebruiken om uit te lezen en zijn deze gegevens meteen zichtbaar voor je behandelaars.
Het is benauwd. En er is weer een buurman met een naar apparaat klusherrie aan het makenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:06 schreef brother52 het volgende:
Het is geen leuk weer om buiten te spelen…
Volgens mij is het klusdag vandaag, zo van, mooi weer, hoppa, klussen..quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is benauwd. En er is weer een buurman met een naar apparaat klusherrie aan het maken
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:50 schreef Rafeiro het volgende:
Nou een ding weet ik wel.
Bij Mediq hebben ze geen handige inpakkers.
Kreeg 2 dozen 1 grote en 1 kleine.
Ik die grote doos zaten 2 hele kleine doosjes met de libre 2.
In de kleine doos zat een nog kleiner doosje me teststrips.
Die ik vanmiddag al niet meer nodig heb als het goed is.
Zal wel geautomatiseerd zijn maar had er nog bijna 100 op voorraad.
maar die 3 doosjes hadden makkelijk in het kleine doosje gepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:57 schreef brother52 het volgende:
Lang leve de kringloop!Ideaal als je dan op de eerste rang zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:57 schreef brother52 het volgende:
Lang leve de kringloop!Vet coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Heel vaak is dat juist een nadeelquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideaal als je dan op de eerste rang zit.
Ga je er hebberig van wordenquote:
Een heel klein beetje maarquote:
gelukkig is jullie nieuwe huis heel grootquote:
We wonen straks op loopafstand van de (betaalbare)kringloopquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig is jullie nieuwe huis heel groot
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We wonen straks op loopafstand van de (betaalbare)kringloop
Dagje vrij?quote:
quote:
Het is je vergeven. Geniet van je dagje uitquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag een dagje erop uit. Zal waarschijnlijk vanavond ook niet op tijd thuis zijn om te draaien.
Dank je wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Geniet van je dagje uit
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een heerlijk koel minder heerlijk koel kantoor
Geniet van je dag Melting.
Ik hoop dat je het een beetje droog houdt.
Volgens mij ging hij weer naar dat huisje in Duitsland, nu met vrienden erbijquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
is @:MadMaster op vakantie of zo ?
Heel vaag gaat er een lampje branden, dank jequote:Op donderdag 19 mei 2022 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij weer naar dat huisje in Duitsland, nu met vrienden erbij
quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
is @:MadMaster op vakantie of zo ?
Heel veel plezier dan, ik had je gemistquote:
quote:
Was gelukkig al binnen voordat het begon met regenen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:13 schreef just me het volgende:
[..]heb je het droog kunnen houden ?
Ik liep net op de markt toen het beon te stortregenen
Dit is de halfgesmolten uitvoering die we bij het huisje aantroffen, een half uur na de stortbui die we onderweg tegenkwamen. Toen hebben we met de auto 15 minuten aan de kant gestaan, rijden was vrijwel onmogelijk...quote:
Wow, dat moet dan wel heftig geweest zijn ! Ik hoop dat het bij jullie ook weer mooi weer isquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de halfgesmolten uitvoering die we bij het huisje aantroffen, een half uur na de stortbui die we onderweg tegenkwamen. Toen hebben we met de auto 15 minuten aan de kant gestaan, rijden was vrijwel onmogelijk...
Het is prachtig weer, alleen nu (en morgen) dan even een flinke plensbui…quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Wow, dat moet dan wel heftig geweest zijn ! Ik hoop dat het bij jullie ook weer mooi weer is
de boeren zullen blij zijn met de regenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is prachtig weer, alleen nu (en morgen) dan even een flinke plensbui…
We verblijven op een boerderij en de eigenaar daarvan heeft het de hele week al over niets anders…quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
de boeren zullen blij zijn met de regen
De kikkers ook, ze hupsten hier weer vrolijk door de tuin.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
de boeren zullen blij zijn met de regen
Ik ben een mini boer, ik heb 25 tomatenplantenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We verblijven op een boerderij en de eigenaar daarvan heeft het de hele week al over niets anders…
Ik heb padden en ik schrik me elke keer rot als ze onverwacht gaan springenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kikkers ook, ze hupsten hier weer vrolijk door de tuin.
Ach je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken maar... ik zou zoiets nooit kopen laat staan weggevenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kreeg dit achterlijke ding van z’n werk https://livntaste.nl/RELAX-teabrewer-gift-card
Echt joh, hoe komen ze toch op dit soort kado’s?
Zo werkt het https://livntaste.ccvshop(...)/teabrewer_web_1.pdf. Leuk man, met kokend water![]()
En dan heeft die website de mond vol over duurzaam etc. Hou toch op, je gooit een plastic item na een paar keer gebruik weg, je kunt ze tot 10 keer gebruiken. Achterlijk. En dan heeft de school het altijd over duurzaamheid enzo, denk dan ook eens na over wat voor achterlijke kado’s je uitdeeltquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ach je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken maar... ik zou zoiets nooit kopen laat staan weggeven
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan heeft die website de mond vol over duurzaam etc. Hou toch op, je gooit een plastic item na een paar keer gebruik weg, je kunt ze tot 10 keer gebruiken. Achterlijk. En dan heeft de school het altijd over duurzaamheid enzo, denk dan ook eens na over wat voor achterlijke kado’s je uitdeelt
5.35 niet?quote:
Dat is inderdaad enorm lang.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 05:38 schreef Tjoent het volgende:
Nee, dat scheelt welgeteld een half uur
Goedemorgen
Goedemorgen livelink.quote:
Gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:20 schreef Tjoent het volgende:
Het is vandaag Wereld Bijendag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt goed uit, ik heb net 3 bakken aardbeien bij de Jumbo gepluktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Gefeliciteerd dan.
Maar het is ook fiets naar het werk dag, en nationale pluk aardbeien dag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:58 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb net 3 bakken aardbeien bij de Jumbo geplukt![]()
Goedemorgen Rafeiro
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag cannoli met citroen en pistache:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Hoe is het met je bloedsuikerwaardes? Hou je het nu allemaal bij ?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:02 schreef Tjoent het volgende:
Ik dacht dat je vandaag aardbeienmonsters bij de koffie/thee zou serveren![]()
[ afbeelding ]
Gisteren netjes 4x getest en bijgespoten en net ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het met je bloedsuikerwaardes? Hou je het nu allemaal bij ?
Mmm, ik sla alle nationale dagen maar even over. Werk thuis, heb geen zin om aardbeien te plukken en ben even klaar met bijen. Laatst op een wandeling liep ik per ongeluk langs een imker-bijeenkomst of zo. Vanuit de verte leek het op een enge sekte, want ik zag alleen maar mensen in enge witte pakken, maar dichterbij bleken het imkers te zijn. Ik moest er wel langs, onbeschermd natuurlijk, en een superagressieve bij heeft me gewoon 100 meter achtervolgdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Gefeliciteerd dan.
Maar het is ook fiets naar het werk dag, en nationale pluk aardbeien dag.
Daar wordt je niet blij vanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik sla alle nationale dagen maar even over. Werk thuis, heb geen zin om aardbeien te plukken en ben even klaar met bijen. Laatst op een wandeling liep ik per ongeluk langs een imker-bijeenkomst of zo. Vanuit de verte leek het op een enge sekte, want ik zag alleen maar mensen in enge witte pakken, maar dichterbij bleken het imkers te zijn. Ik moest er wel langs, onbeschermd natuurlijk, en een superagressieve bij heeft me gewoon 100 meter achtervolgd
Bijzonder welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik sla alle nationale dagen maar even over. Werk thuis, heb geen zin om aardbeien te plukken en ben even klaar met bijen. Laatst op een wandeling liep ik per ongeluk langs een imker-bijeenkomst of zo. Vanuit de verte leek het op een enge sekte, want ik zag alleen maar mensen in enge witte pakken, maar dichterbij bleken het imkers te zijn. Ik moest er wel langs, onbeschermd natuurlijk, en een superagressieve bij heeft me gewoon 100 meter achtervolgd
Metoo. Sowieso alle soorten insecten, opbokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:06 schreef Rafeiro het volgende:
Bijen zijn meestal wel lief, maar ik ben panisch voor eigenlijk alle vliegende prikbeesten. Ook voor bijen dus.
Die wesp had ik geheid aangeklaagdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:09 schreef Rafeiro het volgende:
Een wesp heeft me ooit ¤ 150 gekost, telefoonscherm naar de kloten door paniekreactie.
Je bent behoorlijk bij deze morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die wesp had ik geheid aangeklaagdmet Inez Wespi als advocaat.
Nog meer vervuild is bij lange na niet mogelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:18 schreef Tjoent het volgende:
Maar hier laat ik het maar weer bij, voordat het hele topic bijkans weer vervuild is
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bijdehand zijn... schijnt in je naam te kunnen zitten
Ja, ze waren weer geweldig.quote:
Was dit bij invincible ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ze waren weer geweldig.
Dacht dat ze het vorige optreden dat ik van hun zag niet konden overtreffen maar het is ze toch gelukt.
[ afbeelding ]
Was je er ook?quote:
Ik ben nu bij mijn zoon, die was erquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was je er ook?![]()
Dat was het enige moment waar we foto’s mochten maken.
Je zoon heeft een goede smaakquote:
Van wie zou hij dat hebbenquote:
Ja, ik ben er ook groot voorstander van. Al die telefoons in de lucht is alleen maar irritant en je concertervaring is ook heel anders wanneer je constant op een schermpje staat te turen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
Van wie zou hij dat hebbenoverigens wel n goede regel dat er verder geen foto's genomen mochten worden behalve bij het laatste nummer.
Was je geïnspireerd door de TT?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
Uit
Ze kwam om het uit te praten
Zijn veel te mooie, aanstaande bruid
En ze slaagde in haar opzet
Na het gesprek was het inderdaad uit.
quote:
TE WATERquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
Uit
Ze kwam om het uit te praten
Zijn veel te mooie, aanstaande bruid
En ze slaagde in haar opzet
Na het gesprek was het inderdaad uit.
Au.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
TE WATER
Het had flink gevroren die nacht
Balend stonden we in de mist
Ik om het rotweer,
zij omdat ze wist
Dat uitmaken haar sterkste kant niet was
Hethad flink gevroren die nacht
Ze praatte over vriendschap en trouw
Maar aan haar blik van brekend glas
Wist ik al wat ze zeggen wou
En toen ze weg was,
sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.
Yep, weekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dat toch niet. Vond het gewoon een leuk gedichtje.
Jij nu ook weekend?
Goedemorgen just me.quote:
Wel meerdere balletjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wordt er nog een balletje geslagen dit weekend?
Veel plezier alvast dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Wel meerdere balletjes![]()
Straks voor de gezelligheid en ik heb me ingeschreven voor een soort laddertoernnooi en daar heb ik morgenochtend de 1e wedstrijd van.
Ben blij dat het droog is!
Heb jij nog plannen?
Van die dingen die moeten gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier alvast dan.
Ik ga morgen naar de film.Voor de rest het gewone spul. Wassen/poetsen/strijken.
Ja..... maar het is lekker weer, dus balkondeur open, muziekje aan en gaan. Is goed te doen.quote:
Vout aan de knoppen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... maar het is lekker weer, dus balkondeur open, muziekje aan en gaan. Is goed te doen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Vout aan de knoppen en gaan met die banaan![]()
Hij heeft gewoon geen smaak.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:00 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en Vout.
Dat is voor het eerst denk ik dat ik Vout goedemorgen wens. Dat is geen normaal mens
Goedemorgen livelink, geniet van het weekend.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:00 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en Vout.
Dat is voor het eerst denk ik dat ik Vout goedemorgen wens. Dat is normaal geen ochtendmens
Goedemorgen Mad. Al terug van weggeweest?quote:
Yep, gisteren voor de voorspelde buien vertrokken…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad. Al terug van weggeweest?
Verstandig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, gisteren voor de voorspelde buien vertrokken…
Ja, gefietst, gevaren, gewandeld, geklommen, gegeten, gedronken en veel gelachen…quote:
Volgende maand vlieg ik naar Berlijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gefietst, gevaren, gewandeld, geklommen, gegeten, gedronken en veel gelachen…
Het is wel opvallend hoeveel Duitsers nog steeds met een mondkapje oplopen, terwijl dat niet meer verplicht is (alleen in musea)…
Soms staan er borden met 'Mundkappe erwünscht', maar dan is het dus niet verplicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende maand vlieg ik naar Berlijn.
Hoop dat het dan nergens meer is.
Heel verstandig, in Westfalen was het volledig mis met tornado’s.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, gisteren voor de voorspelde buien vertrokken…
quote:
Welkom beide en een goede avond, reeds.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Raymond van het Groenewoud Twee meisjes
Je bent nu aan het avondgymnastieken?quote:
Welkom en een goede avond, zorro.quote:
Je zou maar aan het wandelen zijn en bij zo'n veld uitkomen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
Call me maybe van een zangeres wiens naam ik steeds vergeet. Jane of zo?
Volgens mij niet meer.quote:
Ik eet het allemaal niet dus mij maakt het niets uitquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer.
Nu heb je alleen nog Nutella en Duo Penotti, denk ik.
Terwijl dat toen wel lekker was.
Ik hou gelukkig niet zo van chocola. Maar heb wel altijd Nutella in huis voor als mijn dochter er is. Dat bederft toch niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer.
Nu heb je alleen nog Nutella en Duo Penotti, denk ik.
Terwijl dat toen wel lekker was.
Ik eet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[
[..]
Ik hou gelukkig niet zo van chocola. Maar heb wel altijd Nutella in huis voor als mijn dochter er is. Dat bederft toch niet.
Ik eet het een keer per jaar ofzo. Pindakaas eet ik de laatste tijd wel weer vakerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik eet het allemaal niet dus mij maakt het niets uit
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eet het een keer per jaar ofzo. Pindakaas eet ik de laatste tijd wel weer vaker
Testament![]()
![]()
quote:
Pindakaasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eet het een keer per jaar ofzo. Pindakaas eet ik de laatste tijd wel weer vaker
Testament![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 van de weinige Yes-nummers die ik wel trek
+1quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 van de weinige Yes-nummers die ik wel trek
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:35 schreef livelink het volgende:
Aretha en George - Knew you were waiting
Ja he. Ik heb het idee dat ik er niet voldoende van profiteer eigenlijk.quote:
Dat wel. Slaapt een stuk lekkerder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel aangenaam na de benauwdheid van eerder in de week
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik en daar houdt het dan ook wel mee op.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben je nou @:BasEnAad aan het versieren
hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oh hou je niet van de zomer ?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
niet perse maar wintertijd is veel natuurlijker.quote:
Daarom hebben we in de winter geen zomertijd…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
Met zomertijd wordt het in de winter pas om een uur of 11 licht.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom hebben we in de winter geen zomertijd…
Goedenavond!
Ik ben er alweer aan gewend en dat het nu lekker lang licht is vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
niet perse maar wintertijd is veel natuurlijker.
Engelse tijd zou nog beter zijn.
Maar ze zijn er wel over bezig...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
Guus meeuwis en vagant- het is een nacht
Dan staat de zon rond 12:00 u op het hoogste punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan gewend en dat het nu lekker lang licht is vind ik wel fijn
wat is het voordeel van de Engelse tijd ?
Dat je een uur ouder bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan gewend en dat het nu lekker lang licht is vind ik wel fijn
wat is het voordeel van de Engelse tijd ?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk verwacht ik van een nacht alleen maar dat ik lekker zal slapen.
Mijn biologische klok heb ik succesvol onderdrukt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan staat de zon rond 12:00 u op het hoogste punt.
Voor je biologische klok het best.
Deze heb ik op single:quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Iron Maiden - bring your daughter to the slaughter
Ik zou me druk maken om andere dingen, als ik jou was…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar ze zijn er wel over bezig...
Om alles op zomer- of wintertijd te zetten.
Ik heb afgelopen week denk ik 10 uur geslapen oid.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn biologische klok heb ik succesvol onderdrukt.
Dat is wel een vrij letterlijke interpretatie van dit nummerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben mijnheer Pippel nog iedere dag dankbaar dat hij me deze muziek heeft leren eten
Pippel?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben mijnheer Pippel nog iedere dag dankbaar dat hij me deze muziek heeft leren eten
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij letterlijke interpretatie van dit nummer
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week denk ik 10 uur geslapen oid.
Dus ik verwacht dat niet meer.
Wel veel platgelegen, maar niet geslapen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn muziekleraar in 4 Havo.
Die heeft me van hardrock leren houden.
Ik vind dit ook niets voor op een crematie eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:03 schreef just me het volgende:
Dit nummer op een crematie horen is ook niet tof, duurt veels te lang voor een crematie
Ik heb al wat leuke plaatjes bedacht voor bij jouw crematie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niets voor op een crematie eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb al wat leuke plaatjes bedacht voor bij jouw crematie.
[..]
Met de vlam in de pijp ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:
[..]
Tja.... je moet wel een beetje vooruit denken.quote:
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tja.... je moet wel een beetje vooruit denken.
Bloodhound Gang - Burn Motherfucker.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Frank en Mirella - Waar ga je heen? Nou door de schoorsteenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Die zet ik er nog even bij........ vooral vrolijke nummers.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Henk Wijngaard - Met een strijker in de kist verdwijn ik knallend in de mist
Dat mogen ze de rest van hun leven nog doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil eigenlijk wel gewoon een treurige dienst op mijn uitvaart. Je moet mensen wel de kans geven te rouwen.
haha jawel. Tis ook dat gewoon iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Gewoon een uurtje een sobere dienst, geen toeters en bellen, leidt alleen maar af en vind ik ook een tikkeltje ongemakkelijk. Daarna mag er gedronken wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mogen ze de rest van hun leven nog doen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Het is koud in de gang, een beetje fris zeg maar
Je hebt straks wel een verse gang.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Het is koud in de gang, een beetje fris zeg maar
Ik zou het denk ik het liefst neutraal zien, zodat mensen hun eigen emoties kunnen bepalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil eigenlijk wel gewoon een treurige dienst op mijn uitvaart. Je moet mensen wel de kans geven te rouwen.
Daarna mag de receptie/borrel best wat feestelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |