SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als Vout Melting passeert een paard...quote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:13 schreef livelink het volgende: [..] Je hebt straks wel een verse gang.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Waarom zou ik mijn brieven zeven? Dat lijkt me een zinloze handeling.
klontjes eruit en de scherpe kantjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Mail moet je wel zeven, anders krijg je klontjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Dat komt bij het open stomen al goed.quote:
Ik krijg er nooit zeven, huhu.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel brieven open gestoomdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt bij het open stomen al goed.
En je kon ze verscheuren…quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef just me het volgende:
Brieven hadden toch wel wat, ik vond brieven terug die oude vrienden uit Zuid Afrika geschreven hadden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef just me het volgende:
Brieven hadden toch wel wat, ik vond brieven terug die oude vrienden uit Zuid Afrika geschreven hadden.
quote:
Ja die van de Belastingdienst hoeven van mij niet zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories....
Tenminste als het leuke brieven waren.
De aanleiding was dat ik afgelopen bericht kreeg dat mijn/onze oude vriend uit ZA was overleden en dat bracht heel veel mooie herinneringen naar bovenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories....
Tenminste als het leuke brieven waren.
Ik heb vandaag 1 bolletje chocolade op.quote:
Pistache?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 bolletje chocolade op.![]()
Mijn favoriete smaak hadden ze niet.
Ik heb de vriezer vol met raketjes en peren ijsjesquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Altijd 1 bolletje citroenijs!
Jaja lekker zuur
quote:
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de vriezer vol met raketjes en peren ijsjes
Ik heb ze voor de kabouters in huis en ik kan er nooit genoeg hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.
Die lijken me wel lekker als het bloedheet is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze vind ik sinds enige tijd heel lekker (en betaalbaar). Dus die heb ik in de vriezer.
[ afbeelding ]
Die zijn lekker ja, die at ik in Spanje altijd, later zag ik ze hier ook gewoon in de supermarktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |