quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op die foto te wachten van jou
Hoe kan ik nu weten dat je me niet weer loopt te flashen met een foto van een of andere mooiboy?quote:
Vind je dit een mooiboy?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu weten dat je me niet weer loopt te flashen met een foto van een of andere mooiboy?
Met zo'n hoek krijg je last van je knieënquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is niet de meest gunstige hoek maar ik denk dat er wel potentie in zit.
Die kin helpt niet echtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is niet de meest gunstige hoek maar ik denk dat er wel potentie in zit.
Even gechecktquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee maar van zo’n hoek knapt niemand op.
Leuk geprobeerd! Maar scrups eigenwaarde wordt niet aangetast. Scrup is daar veel te veel man voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar nogal onzeker van wordt
Maatje van je?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd! Maar scrups eigenwaarde wordt niet aangetast. Scrup is daar veel te veel man voor.
Waarom zou het dan zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd! Maar scrups eigenwaarde wordt niet aangetast. Scrup is daar veel te veel man voor.
Niks mis met de poeperd van @Skedquote:
Awhh ga niet zoeken. Ik ben al lekker aan de hugo.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar scrup wil het niet.
Ik heb weleens in US gepost.
Bah, dat is mij te zoet hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh ga niet zoeken. Ik ben al lekker aan de hugo.
Daar gaat zijn opgebouwde reputatiequote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee! Is zijn piemeltje er af gevallen![]()
Verveel(de) je je?quote:Op zondag 22 mei 2022 07:13 schreef DJMO het volgende:
Even foto's uitzoeken van een wandeling van 3 km. Zijn er maar 58 geworden![]()
Hey Youquote:
Nee hoor. Zie DTS., is voor een foto special op de fp.quote:
Heul niet. Ik ga zo met mijn honden wandelen naar mijn opa. En daarna weer naar huis en dan ga ik mijn huis poetsen. Je foto is immersquote:
LIEG NIET! WIJ HEBBEN VERKERING EN WIJ GAAN TERRASSENquote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ga zo met mijn honden wandelen naar mijn opa. En daarna weer naar huis en dan ga ik mijn huis poetsen. Je foto is immers
Nog steeds niet ontvangen paultje
De persoon die het hardste schreeuwt heeft daar nog geen gelijk mee.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEG NIET! WIJ HEBBEN VERKERING EN WIJ GAAN TERRASSEN
Zo is dat, wel erg bezitterig die Paul hé gelijkquote:Op zondag 22 mei 2022 09:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De persoon die het hardste schreeuwt heeft daar nog geen gelijk mee.
Zeg het haarquote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEG NIET! WIJ HEBBEN VERKERING EN WIJ GAAN TERRASSEN
Ja daar doe ik niet aan mee.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo is dat, wel erg bezitterig die Paul hé gelijk
Emmer water ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt het vlammetje bij Paul aangewakkerd, dit vraagt toch om een bepaalde gezelligheid
Maar mijn vlammetje is veel belangrijkerquote:Op zondag 22 mei 2022 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt het vlammetje bij Paul aangewakkerd, dit vraagt toch om een bepaalde gezelligheid
Je mag hem zo terug hoor, vind ik helemaal geen probleem!quote:Op zondag 22 mei 2022 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh Paul heeft een nieuw slachtoffer zie ik.
Ik ben nooit een slachtoffer van hem geweest godzijdank.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je mag hem zo terug hoor, vind ik helemaal geen probleem!
quote:
He gizmoquote:Op zondag 22 mei 2022 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh Paul heeft een nieuw slachtoffer zie ik.
Eens. Heb al een paar keer gehad dat ik er één bijna op de motorkap had.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Helemaal mee eens.
En gooi dan ook gelijk die beschermende regel van de fietsers af.
https://www.ad.nl/home/tw(...)e-stellen~a0df06ab3/
Vind elektrische fietsen suf en voor luilakkenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eens. Heb al een paar keer gehad dat ik er één bijna op de motorkap had.
De snalheid van die electrisch fietsen is zo verdomd moeilijk in te schatten soms.
Ja idd, ik weet niet hoe het in andere steden is, maar hier is het 1 en al verwarring bij rotondes. De ene hebben fietsers voorrang en de andere niet.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eens. Heb al een paar keer gehad dat ik er één bijna op de motorkap had.
De snalheid van die electrisch fietsen is zo verdomd moeilijk in te schatten soms.
Gaan gewoon te snel, en is moeilijk in te schattenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind elektrische fietsen suf en voor luilakken
Mogge schoonheid, lekker geslapen?quote:
Valt wel mee, beetje last van mn buikquote:Op zondag 22 mei 2022 10:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gaan gewoon te snel, en is moeilijk in te schatten
[..]
Mogge schoonheid, lekker geslapen?
Veel oudere mensen die denken dat iedereen helderziend is en altijd wel voor ze stoppen, kijken niet op of om.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:23 schreef Ferrous het volgende:
Gaan gewoon te snel, en is moeilijk in te schatten
Hier idd ook die rotondes. Gebeuren ook veel ongelukken met juist elec fietsenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, ik weet niet hoe het in andere steden is, maar hier is het 1 en al verwarring bij rotondes. De ene hebben fietsers voorrang en de andere niet.
Én al steekt iemand geen voorrang zijn klauwen niet uit en vliegt zo voor je langs je motorkap op dan nog ben je als automobilist verantwoordelijk.![]()
Levensgevaarlijk.
Oude mensen moeten ze sowieso verbieden om aan het verkeer deel te nemenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Veel oudere mensen die denken dat iedereen helderziend is en altijd wel voor ze stoppen, kijken niet op of om.
Staan zo ineens voor je neus.
Ja lekker geslapen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Valt wel mee, beetje last van mn buik![]()
en jij ?
Irritant.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hier idd ook die rotondes. Gebeuren ook veel ongelukken met juist elec fietsen
Ja is goedquote:Op zondag 22 mei 2022 10:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen hoor.
Was effe naar kroegje geweest hier. Beterschap met je buik, moet ik het effe warmwrijven?
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oude mensen moeten ze sowieso verbieden om aan het verkeer deel te nemen![]()
Vreselijk geen hand uitsteken ja. Maar blij als de regels veranderen wat betreft fietsers.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Irritant.
Zijn ook echt wel veel mensen die hun klauwen niet uitsteken, om mij mogen ze daar wel boetes voor gaan uitschrijven, net als dat boetes voor het niet gebruiken van het knipperlicht.
Laters.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nou, ik ben er weer vandoor, misschien tot later![]()
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nou, ik ben er weer vandoor, misschien tot later![]()
quote:
Ooow, je bent ook zoooo lief. Veel plezier met wat je doen gaat en tot spreekquote:
Ney lieffie 😘quote:
Wandelen altijd goedquote:Op zondag 22 mei 2022 10:38 schreef Senn88 het volgende:
Het is weer zoek een legging om met de honden te wandelen dag.
Nello Giz 😘quote:
N Iet zo goed, maar komt vast weer goed. Hoop ik 🧐quote:
Ja en het weer is echt top helemaal zin in! Maar ivm teken en mijn spierwitte huid doe ik dan wel liever even aan bedekte beentjes en voordeel van sportleggings is natuurlijk dat je ook zakken hebtquote:
Beterschapquote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nello Giz 😘
Hoe is het met je zus?
Kom net van de fysio gaat niet echt lekker hier. Maar dat blijkt el a ders hoef je niet op zondag naar de fysio
Wat vervelend! Ben je al lang ziek?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nello Giz 😘
Hoe is het met je zus?
Kom net van de fysio gaat niet echt lekker hier. Maar dat blijkt el a ders hoef je niet op zondag naar de fysio
Thnx my dearquote:
Snap ik dan, teken is een ellende en witte huid verbrand snel. Maar je kunt je wapenen idd. Loop ook vaak hoor hier, geeft rust ook.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja en het weer is echt top helemaal zin in! Maar ivm teken en mijn spierwitte huid doe ik dan wel liever even aan bedekte beentjes en voordeel van sportleggings is natuurlijk dat je ook zakken hebt
Ziek is een groot woord. He. Een zenuw klem in mijn nek en een zenuw ontsteking in mijn schouder.quote:
Vreselijk is dat ook.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziek is een groot woord. He. Een zenuw klem in mijn nek en een zenuw ontsteking in mijn schouder.
Ja ik weet het nog. Manueel gaat bij mij nooit maakt het erger. Mijn lijf is een wrak. Typen is een hel. Maar kom er wel weer door gaat alleen nog even duren.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vreselijk is dat ook.
ik had dat vorig jaar weet je nog?
Nu geen last meer, had manueel toen. Sterkte alsnog.
slapen gaat kudt dan en doodmoe
Vandaar ik je minder zag hierquote:Op zondag 22 mei 2022 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog. Manueel gaat bij mij nooit maakt het erger. Mijn lijf is een wrak. Typen is een hel. Maar kom er wel weer door gaat alleen nog even duren.
Hetzelfde nog.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nello Giz 😘
Hoe is het met je zus?
Nee was het ook zat hier hoor. Was voor die tijd al een stuk minder.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vandaar ik je minder zag hier
Jeetje wat rot voor je zo en hopen dat de tijd het snel heelt lieverd
Wat een lief plaatje Thnxquote:Op zondag 22 mei 2022 11:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hetzelfde nog.
Wat vervelend, sterkte.
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt heel onaangenaam! Beterschapquote:Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziek is een groot woord. He. Een zenuw klem in mijn nek en een zenuw ontsteking in mijn schouder.
Wauw en ik dacht dat mijn opa met zijn 94 al kwiek was. Maar dit gaat hem niet meer af hoor!quote:Op zondag 22 mei 2022 12:44 schreef DJMO het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)or-tot-mn-honderdste
Zo wil toch iedereen wel oud worden
Weer een bevestiging dat je zo oud bent als je je gedraagtquote:Op zondag 22 mei 2022 12:44 schreef DJMO het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)or-tot-mn-honderdste
Zo wil toch iedereen wel oud worden
Ik kan je mijn adres even DM'en, kan je de afwas doen, de woonkamer dweilen, nieuw beddengoed opleggen en nog wat kleine dingetjes doenquote:
Wat ben jij altijd oplossingsgerichtquote:Op zondag 22 mei 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je mijn adres even DM'en, kan je de afwas doen, de woonkamer dweilen, nieuw beddengoed opleggen en nog wat kleine dingetjes doen
Uhuhquote:Op zondag 22 mei 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je mijn adres even DM'en, kan je de afwas doen, de woonkamer dweilen, nieuw beddengoed opleggen en nog wat kleine dingetjes doen
Jij kent muis nietquote:Op zondag 22 mei 2022 14:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uhuhis muis er niet om dat te doen?
Ik heb laatst van de politie begrepen dat corrigerende tikken onder huiselijk geweld vallenquote:
Jij kan toch verbaal wel opvoeden konijn?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst van de politie begrepen dat corrigerende tikken onder huiselijk geweld vallen
Lekker !quote:
Dat valt behoorlijk tegenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij kan toch verbaal wel opvoeden konijn?
Proost!quote:
Ja vind ik een goed planquote:Op zondag 22 mei 2022 14:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal ik je ophalen? Effe lekker wandelen aan zee
Leukquote:Op zondag 22 mei 2022 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Ik ga denk ik zo ook even biertje halen als F1 begint
Ben onderwegquote:
Vind ik lief dit!quote:Op zondag 22 mei 2022 14:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal ik je ophalen? Effe lekker wandelen aan zee
quote:Op zondag 22 mei 2022 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We kunnen rondje probleemwijken doen
Komt weer door die magneet he?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hertog jan
[..]
Dat ben ik ook best wel hoor
[..]
Hij is gewoon altijd heeel liefquote:
Hahahaquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 14:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Geef mij gelijk over aan fos, ga direct liggen![]()
![]()
Mmmm, klinkt interessantquote:Op zondag 22 mei 2022 14:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Geef mij gelijk over aan fos, ga direct liggen![]()
![]()
Lolquote:Op zondag 22 mei 2022 14:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]dan ga ik wel even weg hebben jullie even Quality time
Nee hè?quote:
quote:
Wat houdt je tegen?quote:
Het feit dat ik as dinsdag loon krijg en met mezelf heb afgesproken dat ik niet onnodige shit ga kopen..quote:
Dank u 😉quote:Op zondag 22 mei 2022 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heel onaangenaam! Beterschap
Aha, hoop dat het je lukt danquote:Op zondag 22 mei 2022 14:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het feit dat ik as dinsdag loon krijg en met mezelf heb afgesproken dat ik niet onnodige shit ga kopen..
Enjoy! Love you too!quote:
Wat een liefde 🤣quote:
Een uitnodiging van Paul in 3....2.....1.....quote:Op zondag 22 mei 2022 15:36 schreef Senn88 het volgende:
Om de een of andere manier kwam ik op youtube terecht bij chiropractici filmpjes. Ik wil ook weer eens uitelkaar getrokken worden
Ag die knul kan ik niet meer serieus nemen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een uitnodiging van Paul in 3....2.....1.....
Heel goed.quote:Op zondag 22 mei 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag die knul kan ik niet meer serieus nemen hoor.
Ik heb vorig jaar Shein "ontdekt" , super leuke en goedkope kleding/sieraden/etc, en ook nog redelijk snelle levering! Is echt mijn go to-site gewordenquote:Op zondag 22 mei 2022 15:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet echt stoppen met tiktok en youtube kijken mijn koopdrang neemt alleen maar toe
Heb daar nog nooit wat besteld ik vond hun app zo rukquote:Op zondag 22 mei 2022 17:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar Shein "ontdekt" , super leuke en goedkope kleding/sieraden/etc, en ook nog redelijk snelle levering! Is echt mijn go to-site geworden
Oh echt? Ik vind het een prima app, maar iedereen is anders natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 17:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb daar nog nooit wat besteld ik vond hun app zo ruk
Heb ook niet heel veel moeite gedaan hoor haha ik zocht toen een jurk die ik op facebook zak kon hem niet vinden en heb het opgegevenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind het een prima app, maar iedereen is anders natuurlijk![]()
Lolquote:Op zondag 22 mei 2022 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ook niet heel veel moeite gedaan hoor haha ik zocht toen een jurk die ik op facebook zak kon hem niet vinden en heb het opgegeven
Ja i know, fuck it ookquote:
Thanks, maar was me net toch geluktquote:Op zondag 22 mei 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit wilde Shizzle posten
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 22 mei 2022 18:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Thanks, maar was me net toch gelukt![]()
Ik tijdens mijn middelbare schooltijdquote:
Nouja ik heb het uiteindelijk toch nog 9 jaar vol gehouden na mijn middelbare. Maar dat laatste jaar was de motivatie echt opquote:Op zondag 22 mei 2022 19:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik tijdens mijn middelbare schooltijd![]()
ben daarom ook nooit gaan studeren
OK! Knap ! Had het je niet nagedaanquote:Op zondag 22 mei 2022 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja ik heb het uiteindelijk toch nog 9 jaar vol gehouden na mijn middelbare. Maar dat laatste jaar was de motivatie echt op
Als je maar iets hebt dat je echt leuk vind dan gaat dat natuurlijk gemakkelijker. Wist jij vroeger al wat je wilde worden? Ik had namelijk echt geen enkel idee. Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2022 19:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
OK! Knap ! Had het je niet nagedaan![]()
Ik ben ouder dan jij denk ik, ben 43quote:Op zondag 22 mei 2022 19:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je maar iets hebt dat je echt leuk vind dan gaat dat natuurlijk gemakkelijker. Wist jij vroeger al wat je wilde worden? Ik had namelijk echt geen enkel idee. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Je kon gewoon niet tegen dat gezeik van me opquote:Op zondag 22 mei 2022 19:24 schreef Rob het volgende:
@:DJMO was vandaag lekker rustig.
Ik had geen kind aan d'r.
Zo wil ik nog wel eens een daggie met haar weg :-)
[ afbeelding ]
Maar wat gaaf dat je in het buitenland hebt gewoond en gewerkt, ik wilde dat wel maar durfde dat echt niet aan. Was ook bang dat ik heimwee zou krijgen. Woon je allang weer in NL?quote:Op zondag 22 mei 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij denk ik, ben 43en heb nooit geweten wat ik wilde worden als ik "groot" was, wilde elk jaar weer wat anders, op mn 7e was het automonteur, daarna kapster, etc etc
maar ben na mn middelbare schooltijd (op mn 18e) naar Israël gegaan om daar op kibbutzen te werken, en ben na die tijd gaan werken in de financiële administratie bij het provinciekantoor, maar was meer omdat het gewoon zo liep, niet gepland ofzo
paar jaar later geëmigreerd naar Israël vanwege de liefde, en toen die relatie uit ging weer terug naar Nederland, en toen allerlei baantjes gehad.
Ja kwam eind 2008 weer terug, zat er zo'n 4 jaar, was ook niet de bedoeling dat ik terug zou komen, maar zonder relatie was het best moeilijk om daar te blijvenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar wat gaaf dat je in het buitenland hebt gewoond en gewerkt, ik wilde dat wel maar durfde dat echt niet aan. Was ook bang dat ik heimwee zou krijgen. Woon je allang weer in NL?
Maar jij hebt wel echt wat van de wereld gezien, dat is minstens net zo leerzaam dan een studie. Tof hoor!quote:Op zondag 22 mei 2022 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja kwam eind 2008 weer terug, zat er zo'n 4 jaar, was ook niet de bedoeling dat ik terug zou komen, maar zonder relatie was het best moeilijk om daar te blijvenmaar ja, dingen lopen zoals ze lopen
maar snap wel wat je zegt over heimwee, moest ook niet te vaak op vakantie/bezoek gaan bij mn ouders hier want dat vond ik soms wel moeilijk dan
Thanks!quote:Op zondag 22 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel echt wat van de wereld gezien, dat is minstens net zo leerzaam dan een studie. Tof hoor!
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 20:26 schreef Ferrous het volgende:
Ff scheren zo en al weer pitten3.00u op pff
quote:
4.00 beginnen maar om 12.30 weer thuisquote:Op zondag 22 mei 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
![]()
3.00u de wekker??? Ik leef met je mee!
🤗
Ah ok ! Da's dan wel weer ok!quote:
Dan is het helemaal primaquote:
Dat is toch geen tijdstip zegquote:Op zondag 22 mei 2022 20:26 schreef Ferrous het volgende:
Ff scheren zo en al weer pitten3.00u op pff
Gelukkig vind ik vissticks best lekkerquote:Op zondag 22 mei 2022 20:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maar eerst ff die kapitein iglo baard fatsoeneren
Lijk op de moderne kapt iglo nu.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik vissticks best lekker
Lolquote:Op zondag 22 mei 2022 20:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lijk op de moderne kapt iglo nu.en je bent zelf lekker
![]()
OK dan, nou, slaap lekker alvast en tot spreeks maar weerquote:
Gewoon klein baardje hoor, ik overdrijf nuquote:Op zondag 22 mei 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolweet niet zo goed wat ik me daarbij voor moet stellen, maar ga maar van het positieve uit
![]()
en thanks 😉
![]()
![]()
Trusten lieverd en jij ook lekker slapen hoop ikquote:Op zondag 22 mei 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
OK dan, nou, slaap lekker alvast en tot spreeks maar weer![]()
![]()
![]()
Wilde je ook niet te lang laten wachtenquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vroeg mij al af waar de hartjes bleven
Komen nogquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
Ja gaat wel lukkenquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Trusten lieverd en jij ook lekker slapen hoop ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mijn liefste f💓's 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓😍😍😍 En ik meen het ook nogquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wilde je ook niet te lang laten wachten
Voor mijn allerliefste Ferr🖤us 💗💗💗💗💗💗💗💗💗😍😍quote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Voor mijn liefste f💓's 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓😍😍😍 En ik meen het ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
Welke film?quote:
als je nu eens aardig doet krijg je er misschien ook 1quote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
Dr.strangequote:
Even op google gekeken, is net het soort films waar ik van hou.quote:
dit lijkt mij erg stugquote:Op maandag 23 mei 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je nu eens aardig doet krijg je er misschien ook 1
er zijn geen mensen die jou lief vinden op FOK?quote:
ja ggmm en yvonne, verder geen ideequote:Op maandag 23 mei 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn geen mensen die jou lief vinden op FOK?
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja ggmm en yvonne, verder geen idee
Dat is echt een schatquote:
die kans is toch vrij grootquote:Op maandag 23 mei 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lavenderr is lief
of ze jou lief vindt dat weet ik niet
kloptquote:
daaromquote:Op maandag 23 mei 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
je moet wel heeeeeeel vervelend zijn wil Lavenderr je niet lief vinden
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
daarom
heb jij al hartjes verdiend vandaag?
Dan is dts er weer? Tja, wie weetquote:
Die posten hier alleen maar even zodra wij weer weg zijn... daarna is dit topic uitgestorvenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Inderdaad
Kunnen @:mortaxx @:sked @:fok-it hier weer gaan posten
Wtf heb jij een glazen bolquote:Op maandag 23 mei 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die posten hier alleen maar even zodra wij weer weg zijn... daarna is dit topic uitgestorven
Oh dat is wel handig ja, of misschien wil Paul zelf wel een hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Graag
Kan ik kijken met wie Paul gaat verkeren
Geen idee, hij lijkt nog erg te genieten van het verleidenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja, of misschien wil Paul zelf wel een hebben
DOE NORMALquote:Op maandag 23 mei 2022 19:27 schreef Maanvis het volgende:
oh heb je weer verkering? Paul toch, ik dacht dat jij en ik een relatie hadden? Waarom beloofde je me gisteren dat we zouden gaaan trouwen nadat ik je urenlang in je reet geneukt had?
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:29 schreef Senn88 het volgende:
Wat is er Paul heb je aandacht nodig knul? Ik heb je foto nog steeds niet in mijn dm.
Gay Sex is heel normaal, vreemdgaan niet @Paulquote:
Gelukkig moet je voor vreemdgaan wel een relatie hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gay Sex is heel normaal, vreemdgaan niet @:paul
Paul wilde met mij trouwen na hemelopenende seks. Dan heb je toch een relatie?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig moet je voor vreemdgaan wel een relatie hebben
Ik heb geen mannelijk bezoek, ik ben een nette dame.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Paul wilde met mij trouwen na hemelopenende seks. Dan heb je toch een relatie?
Jij zult toch ook wel gemerkt hebben dat ie een beetje mank liep toen hij bij jou kofiie kwam drinken?
waarom zegt paul dan verkering? -> DOE NORMAAL PAULquote:Op maandag 23 mei 2022 19:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen mannelijk bezoek, ik ben een nette dame.
Dat weet ik ook niet. Hij heeft mijn ouders niet eens om mijn hand gevraagdquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zegt paul dan verkering? -> DOE NORMAAL PAUL
maar ik ben moderatorquote:Op maandag 23 mei 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik verder kijken dan mij Paul, ik zoek een man geen jongetje.
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:27 schreef Maanvis het volgende:
oh heb je weer verkering? Paul toch, ik dacht dat jij en ik een relatie hadden? Waarom beloofde je me gisteren dat we zouden gaaan trouwen nadat ik je urenlang in je reet geneukt had?
Hij vroeg mij wel om mijn hand. Hij ging er alleen niet heel diep in, maar we blijven oefenenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Hij heeft mijn ouders niet eens om mijn hand gevraagd
oh dus toch geen verkering. gelukkig. onze bruilof ts op 15 juli. kom je ook?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat wakkert in mij geen vuurtje aan snoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |