quote:Op zondag 22 mei 2022 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nu snapt de eerste meneer het ook ineens niet meer.![]()
@:Meke, wat moet je hier nu mee?
Ok, dat is misschien iets rigoureuzer dan ikzelf zou bedenken.quote:
Kielhalenquote:Op zondag 22 mei 2022 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dat is misschien iets rigoureuzer dan ikzelf zou bedenken.
Ik dacht meer aan ze streng te laten aankijken door iemand met sterk natuurlijk overwicht die dan heel hard foei zegt of zo.quote:
Ik sluit niks uit.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.![]()
Maar of je was aanwezig op het cruciale moment waarop alles in de spreekwoordelijke soep liep, of iemand anders had op dat moment toegang tot jouw account en heeft daarmee gepost. Beide natuurlijk ondenkbaar en/of op zijn minst onhandig en misschien zelfs enigszins onbetamelijk.
Ik was redelijk netjes om drie uur thuis. Kon iets eerder zijn maar wilde nog even een korte nachtelijke wandeling door m'n dorp maken. Heerlijk als de straten en de strandpromenade helemaal leeg zijn.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:18 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen ochtend mensen! Ik heb gewoon eindelijk weer eens een lange nacht gemaaktIk word oud: wat heb jij op zaterdagavond gedaan? “Ik ben halverwege even tot hier naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen”
Wat is dan een betere tijd?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind de starttijd van 15 uur voor de F1 maar stomHoef je niets mee te doen verder, ik wilde gewoon even klagen
Eens, 14 uur zou beter zijn.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
Ik vind de starttijd van 15 uur voor de F1 maar stomHoef je niets mee te doen verder, ik wilde gewoon even klagen
Het was heel lang 14 uur en dat ben ik zo gewend geraaktquote:
Had van mij wel uurtje later mogen beginnen vandaagquote:Op zondag 22 mei 2022 13:50 schreef H_T het volgende:
Omdat ze blijkbaar niet vaak genoeg genomineerd wordenquote:Op zondag 22 mei 2022 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft Even tot Hier nog geen televizierring?
Als Zondag met Lubach er een kan winnen, moeten zij dat ook kunnen
Vind het nog steeds stom dat het Songfestival vorig jaar niet eens genomineerd was.quote:Op zondag 22 mei 2022 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft Even tot Hier nog geen televizierring?
Als Zondag met Lubach er een kan winnen, moeten zij dat ook kunnen
Waarom?quote:Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Had van mij wel uurtje later mogen beginnen vandaag
Ik zit nog in de treinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |