SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
Laatst vroeg een arts aan mij of ik zwanger was. Ik voelde me heel gevleid
Ja en ook echt iedereen weet dat je die niet moet stellen, dus ze was vast pissig dat je aan het flirten was met haar vriend. Tenminste, zo vatte ze dat op, denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef bitterbal het volgende:
sowieso als je iemand totaal niet kent dan is het toch echt een rare vraag
Tuurlijk zie je dat wel. Ik let er ook altijd op of een vrouw een buikje heeft of hoe haar taille is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
niet iedereen ziet dat zo.. alleen enkele gekke, tenzij je kleding draagt die dat enorm versterkt maar dat lijkt me stug
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en ook echt iedereen weet dat je die niet moet stellen, dus ze was vast pissig dat je aan het flirten was met haar vriend. Tenminste, zo vatte ze dat op, denk ik.
Misschien is die man de hele tijd bezig met jongere vrouwen, kijken en praten en zo en wordt ze daar onzeker en boos van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+
ik associeer een buikje hebben niet direct met zwanger zijn hoor, dat ga ik denken als ze in het stadium hoogzwanger zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je dat wel. Ik let er ook altijd op of een vrouw een buikje heeft of hoe haar taille is.
Laten we elkaar geen mietje noemen.
ja dan moet ze bij die vent zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is die man de hele tijd bezig met jongere vrouwen, kijken en praten en zo en wordt ze daar onzeker en boos van.
Misschien was ze gewoon heel blij voor je.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:36 schreef bitterbal het volgende:
maar zou mij niets verbazen nee, ze kwamen uit den haag dus ik het met die man over waar ik woonde, en hij kende die straat en in dat gesprek begint ze ineens ja ik heb wel een onbeleefde vraag... Maar omdat we het over den haag hadden dacht ik er verder niks van en zei ik dat ze hem dan moest stellen
Ik denk ze gaat iet vragen of waarom ik dan in rotterdam werk ofzo
nah dat zal het niet geweest zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon heel blij voor je.
mja misschien heeft ze idd zoiets gedacht jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan is ze bang dat ze 'm afstoot. Liever de bedreigingen uitschakelen, denkt ze.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien heeft ze idd zoiets gedacht ja
toen ik zei dat het een onbeleefde vraag was zag ik ook geen enkele reactie in haar gezicht. alsof dat haar totaal niet boeide. Ben ik ook maar weg gelopen
Slaap ze!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik ga snurken, slaap lekker allen![]()
Age is just a numberquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+
Ow te laatquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik ga snurken, slaap lekker allen![]()
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
ik ga zo ook snurken, morgen slenteren door parijs
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Amuse-toi bien!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Maar Monmarte is tofst.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Losse ip camera's nemen met een NAS. Synology heeft software oplossingen (Surveillance Station) hiervoor die op hun NAS'en draait. Neem aan dat oa Qnap dat ook heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een outdoor camerasysteem voor het huis. Blijkbaar kun je niet gewoon zelf die beelden in de cloud opslaan maar heb je een abo nodig. Wéér een extra abo
De Kwiwikwamquote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een outdoor camerasysteem voor het huis. Blijkbaar kun je niet gewoon zelf die beelden in de cloud opslaan maar heb je een abo nodig. Wéér een extra abo
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Losse ip camera's nemen met een NAS. Synology heeft software oplossingen (Surveillance Station) hiervoor die op hun NAS'en draait. Neem aan dat oa Qnap dat ook heeft.
https://www.synology.com/nl-nl/surveillance
Ik had zelf een NUC draaien met Blue Iris en de camerabeelden werden op mijn NAS opgeslagen. Vond zelf Surveillance Station ook prijzig worden als je meer dan het standaard aantal camera's had.
https://blueirissoftware.com
Camerabeelden weiger ik om (via een abbo) extern op te slaan. Daarom ook nooit een Nest deurbel gehad. NetAtmo heeft er zo een waarbij je zonder abonnement beelden lokaal op kan slaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Kwiwikwam![]()
Ik neem wel een abo.Hele dag alpaca’s en koetjes kijken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.
we gaan het zienquote:
thnxquote:
Goedemorgen. Überhaupt een graforganisatie dat je dit in het weekend moet doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Kwart voor acht op moeten staan om in je eigen huis om 10 uur een examen te mogen doen. Had me naar Zwolle of Arnhem laten komen, had in tijd niks uitgemaakt. Graforganisatie. Anyway, 2:47 daglicht erbij. Goedemorgen.
[ afbeelding ]
zet 'm op hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Kwart voor acht op moeten staan om in je eigen huis om 10 uur een examen te mogen doen. Had me naar Zwolle of Arnhem laten komen, had in tijd niks uitgemaakt. Graforganisatie. Anyway, 2:47 daglicht erbij. Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen. Überhaupt een graforganisatie dat je dit in het weekend moet doen
Was toch weer een leuk biljetje geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.
57 euro in de sloot?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.
Ik las billetje. Was meteen dol enthousiast.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was toch weer een leuk biljetje geweest
Maar goed, succes zo!
ja maar dat kan niet want ik moest bereikbaar blijven voor het geval er een prio 1 zou uitbreken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
57 euro in de sloot?
dan had ik hem gewoon gemaakt als het je per keer 57 euro kost
1235quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
3005 (of 3105 )quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
Op zaterdag 21 mei 2022 08:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bossie maat, vandaag D-day!!!
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeiljk he het verschil tussen wachtwoord en pincodequote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Modus het volgende:
[..]
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.
En dan in de finale eraf tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..
Dikke kans dat die het redden ja..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan in de finale eraf tegen Excelsior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevattenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
1235
alsjeblieft, heb hem voor je opgeschreven
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
ze moeten je wel hebbbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
dat moet op mn surface ook..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..
1357924680 zodan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
Ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes zo Fles. Komt vast allemaal goed.
Deden ze dat hier maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
In Duitsland weten ze het OV wel een stuk beter te promoten, voor 9 euro per maand onbeperkt reizen: https://nl.pepper.com/aan(...)sen-voor-eur9-236245
Heel veel succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stilquote:
En door corona te weinig conducteurs.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stil
Je kunt het Flesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer isquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou wel met de bus gaan voor 9 euro per maand.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer is
Ik denk nu hier aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
In de rij voor een stoomboot: de Pieter Boele
@LTVDK ze maakt kindjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Straks weer tijd voor mijn favoriete lunch. Mini croissants met mini knakworstjes.
quote:
worstquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef Ama het volgende:
Wat moet ik maandag allemaal kopen in Duitsland. Heb vooral veel chocolade op mijn lijstje.
Toet toetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk nu hier aan
[ afbeelding ]
ja moet je dan wel regelmatig opladen. Je kan kijken naar eufyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.
In Duitsland heb je van die zakjes voor 27 cent.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ovenpasta. Echt al lang niet meer gehad (Behalve Lasagne dan)![]()
Welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
En allemaal van die goedkope ovenpasta zakjes.
Dat is wel erg goeiekoop. Ik kom helaas nooit daar...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
In Duitsland heb je van die zakjes voor 27 cent.
Zijn dat dan alleen kruiden ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
24 graden met volle zon in parijs, korte broek aan maar..
en dan vanavond maar op station in toilet even wisselen naar spijkerbroek, 14 graden in NL
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n printer al een half jaar niet gebruikt. Blijkbaar gaan ze daar dood aan.
Die komen hier ook een paar keer per jaar langs. Lopen ze onder m'n balkon door.quote:
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.quote:
inkt droogt op jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n printer al een half jaar niet gebruikt. Blijkbaar gaan ze daar dood aan.
Mweh is dat nog te fiksen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.
Alleen wat grijze streepjes op het papier.
printkoppen reinigen mrt wat alcohol, allemaal vast gekoekt waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.
Alleen wat grijze streepjes op het papier.
Geen idee hoe ik daarbij moet komen. Heb nu m'n ouders gevraagd het te printen. Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
printkoppen reinigen mrt wat alcohol, allemaal vast gekoekt waarschijnlijk?
kliederenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit anders genoeg op m'n vingers nu.
printerkop spoelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Hip?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef Ama het volgende:
Hij is wel hip voor zijn leeftijd. Leuke spijkerbroek aan, hippe Adidas schoenen.
Ja hier in de buurt ook:+quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komen hier ook een paar keer per jaar langs. Lopen ze onder m'n balkon door.
Om op je gazon te gooien tegen katten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En mensen maar afvragen waarom ik 200L IPA nodig heb
Goed,quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je hebt je clitoris certificaat nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed,
Eerst werd er gevraagd om nog weer een andere code die ik helemaal nooit gekregen heb. Tech support weer gechat, uiteindelijk opgelost somebloodyhow. En ja hoor ik kon het programma starten. Bij stap 5 van de 7 moest ik allemaal weesgegroetjes aanvinken. En dat kon natuurlijk niet op mijn MacBook want het schermpje was te klein. En wilde niet groter worden, en er was geen scrollbar, en tab space werkte ook niet, dus toen ben ik uiteindelijk maar weer naar mijn bedrijfslaptop teruggegaan. Kennelijk kon die bloatware zelf WEL teamviewer plat gooien en na een check van de kamer kon het EINDELIJK 40 minuen te laat beginnen. Ik schrok er gewoon van toen ik "Start exam" zag staan.
Anyway, snel genoeg klaar, royale score. Maar dit gaan we NOOIT MEER DOEN. Opsodemieteren. Ben er niet eens blij mee. Zo maar eens een flink stuk wandelen want er zit nog veel te veel agressie in mij. Godverdomme.
OK, afvoer van je balkon ermee testen dan maar.quote:
Ja veterstrikken 2quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar je hebt je clitoris certificaat nu?
Dingen niet meer goed bij je nieuwe baas?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja veterstrikken 2
En ITIL4
En ik ben wereldkampioen hoepeltje springen voor de duivel z'n harige zak nog
ITIL is ook 't enige wat ik moest herkansen toen ik nog IT deedquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja veterstrikken 2
En ITIL4
En ik ben wereldkampioen hoepeltje springen voor de duivel z'n harige zak nog
Oh jawel hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen niet meer goed bij je nieuwe baas?
zon schijnt hierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Wordt het lekker weer vandaag?
En als ze opstaan van de prikkeldraad mogen ze op lego stappen en dan is je dag weer goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar ik had afgelopen maandag en dinsdag een tweedaagse cursus incl. examen.
Dus ik had dat meteen dinsdagmiddag af willen ronden. Nee, je krijgt een voucher in de mail en je mag zelf je examen inplannen. Thuis. Maar je moet wel aan honderd miljardmiljoen ontelbaar voorwaarden voldoen. Eigenlijk moet je een kamer van je huis opofferen als examenruimte. En je computer moet minstens dit en mag niet zus en BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.
En daar heb ik dus vrolijk de rest van de week voor lopen stressen als een aap waardoor ik totaal niet aan fatsoenlijke examenvoorbereiding toe kwam. Alleen omdat dat godvervloekte hoerenbedrijf doodleuk 300 euro rekent voor een examen, maar de verantwoordelijkheid voor een qualifying test environment doodleuk afschuift op de kandidaat. Ik hoop dat ze hard op een rol prikkeldraad gaan zitten met hun aambeienStervende hoerezooi.
Dat zit niet in het scenario inbegrepen nee.quote:
Ik zou voorzichtig zijn met het woord aap.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar ik had afgelopen maandag en dinsdag een tweedaagse cursus incl. examen.
Dus ik had dat meteen dinsdagmiddag af willen ronden. Nee, je krijgt een voucher in de mail en je mag zelf je examen inplannen. Thuis. Maar je moet wel aan honderd miljardmiljoen ontelbaar voorwaarden voldoen. Eigenlijk moet je een kamer van je huis opofferen als examenruimte. En je computer moet minstens dit en mag niet zus en BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.
En daar heb ik dus vrolijk de rest van de week voor lopen stressen als een aap waardoor ik totaal niet aan fatsoenlijke examenvoorbereiding toe kwam. Alleen omdat dat godvervloekte hoerenbedrijf doodleuk 300 euro rekent voor een examen, maar de verantwoordelijkheid voor een qualifying test environment doodleuk afschuift op de kandidaat. Ik hoop dat ze hard op een rol prikkeldraad gaan zitten met hun aambeienStervende hoerezooi.
Ging over mezelf. Of heb je daar ook al een mening over?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn met het woord aap.
Rustig maar,iets met pokken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging over mezelf. Of heb je daar ook al een mening over?
Ik merk het.quote:
deze is te makkelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
even koffie halen mokkeltje kiekn aan de overkant. Wel een goed idee eigenlijk.
Dan kunnen ze hoog en laag springen maar douw dat examen maar in je reet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je mag zelf je examen inplannen. Thuis. Maar je moet wel aan honderd miljardmiljoen ontelbaar voorwaarden voldoen. Eigenlijk moet je een kamer van je huis opofferen als examenruimte. En je computer moet minstens dit en mag niet zus en BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.
Ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze is te makkelijk
kan je gelijk zeggen: "zeg meisje, ik heb een clitoris certificaatje"
ik had het al ruimschoots eerder opgegevenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed,
Eerst werd er gevraagd om nog weer een andere code die ik helemaal nooit gekregen heb. Tech support weer gechat, uiteindelijk opgelost somebloodyhow. En ja hoor ik kon het programma starten. Bij stap 5 van de 7 moest ik allemaal weesgegroetjes aanvinken. En dat kon natuurlijk niet op mijn MacBook want het schermpje was te klein. En wilde niet groter worden, en er was geen scrollbar, en tab space werkte ook niet, dus toen ben ik uiteindelijk maar weer naar mijn bedrijfslaptop teruggegaan. Kennelijk kon die bloatware zelf WEL teamviewer plat gooien en na een check van de kamer kon het EINDELIJK 40 minuen te laat beginnen. Ik schrok er gewoon van toen ik "Start exam" zag staan.
Anyway, snel genoeg klaar, royale score. Maar dit gaan we NOOIT MEER DOEN. Opsodemieteren. Ben er niet eens blij mee. Zo maar eens een flink stuk wandelen want er zit nog veel te veel agressie in mij. Godverdomme.
Ja dan kun je aan het eind van het liedje gaan verantwoorden waarom je het niet gehaald hebt en op eigen kosten opnieuw wat gaan inplannen. Ik heb daar weinig illusies over.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hoog en laag springen maar douw dat examen maar in je reet.
Beter dan een uitvaart die rondliep.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Rondvaart liep een beetje uit. Net op tijd bij de kapper.
Welnee. Ze proberen het gewoon omdat 9 van de 10 mensen dat gewoon slikken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan kun je aan het eind van het liedje gaan verantwoorden waarom je het niet gehaald hebt en op eigen kosten opnieuw wat gaan inplannen. Ik heb daar weinig illusies over.
Ik heb ook meerdere keren op het punt gestaan om idd te zeggen joh laat maar, ik kijk na de zomer wel weer. En een paar van die tech support klappenvangers aan het werk gezet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het al ruimschoots eerder opgegeven
nou ik ga wel even feedbacken dat ik uit dit Excelletje niet nog een keer een opleiding ga kiezen neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Welnee. Ze proberen het gewoon omdat 9 van de 10 mensen dat gewoon slikken.
Shit voor werk? Mag werk de shit ook regelen.
Dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Shit voor werk? Mag werk de shit ook regelen.
klinkt als een type zonder internetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Had me niet hoeven haasten. Een of andere zweefteef in paars gewaad staat al tien minuten kreetjes te slaken dat ze het “zoooooo druuuuuk heeeeeft en een gaatje vinden voor een nieuwe afspraak is zooooo lastig.”
Mens, lazer op. Doe het dan online
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Enorme haat. Nu heb ik een laserprinter. Die blijft het tenminste gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed,
ben alleen nog geen betaalbare all in one laser tegen gekomenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Enorme haat. Nu heb ik een laserprinter. Die blijft het tenminste gewoon doen.
Zo onnodig gewoon. Laat me gewoon naar Zwolle komen, doe ik dat examen daar in een zaaltje, er wordt genoeg voor betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een ontberingen! Je klinkt als mijn vader die iets met de overheid moet regelen.
Ben je gek.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker, hou je het warm, kom ik het vanavond ophalen
Dit. Mijn huidige printer doet het al prima sinds 2009, zelfs al print ik sporadisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Enorme haat. Nu heb ik een laserprinter. Die blijft het tenminste gewoon doen.
10 jaar teurg ofzo een brother all in one gekocht op de zaak, dikke primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben alleen nog geen betaalbare all in one laser tegen gekomen
Heb mijn inktjet all in one voor eh 60 euro gekocht.
Volgens mij kostte mijn laserding 130 euro. Kan ook scannen en zo, maar niet in kleur afdrukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben alleen nog geen betaalbare all in one laser tegen gekomen
Heb mijn inktjet all in one voor eh 60 euro gekocht.
Ja, ik heb ook een Brother.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
10 jaar teurg ofzo een brother all in one gekocht op de zaak, dikke prima
Mja heb die mijne eigenlijk voor 't scannen gekocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kostte mijn laserding 130 euro. Kan ook scannen en zo, maar niet in kleur afdrukken.
Tja, kleurenlaserprinters zijn een stuk duurder helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja heb die mijne eigenlijk voor 't scannen gekocht.
Kleur afdrukken is wel een eis als ik print.
200 betaald (250 incl btw ofzo) voor een kleuren laser en scanner die ook nog fatsoenlijk op netwerk kan (toen een nog wat duurdere optie,nu vrij gangbaar)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kostte mijn laserding 130 euro. Kan ook scannen en zo, maar niet in kleur afdrukken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, kleurenlaserprinters zijn een stuk duurder helaas.
Voor dat bedrag wordt het nu moeilijk, zo te zien. De goedkoopste all-in-one laserprinter van Brother kost nu 400 euro in de Pricewatch van Tweakers.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
200 betaald (250 incl btw ofzo) voor een kleuren laser en scanner die ook nog fatsoenlijk op netwerk kan (toen een nog wat duurdere optie,nu vrij gangbaar)
Waarom is zo veel zo enorm kut geregeld met computers?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom ook een inktjet genomen.
Het is alleen gaar dat er geen USB stick ofzo in kan om te scannen. Want het scannen in Mac OS is echt waardeloos gierend kut geregeld.
Gelukkig biedt die HP Smart app wel een uitkomst. Document airdroppen vanaf telefoon naar MacBook. Wel wat omslachtig ipv direct maarja.
oef...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor dat bedrag wordt het nu moeilijk, zo te zien. De goedkoopste all-in-one laserprinter van Brother kost nu 400 euro in de Pricewatch van Tweakers.
Die was 321 euro bij Coolblue voordat-ie was uitverkocht. De alternatieven zijn allemaal rond de 400 euro. Dat was een goede deal dus.quote:
Scannen is echt het enige wat ik waardeloos vind in Mac OSquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is zo veel zo enorm kut geregeld met computers?
Was origineel ook alleen bedoeld voor bijzonder slimme mensen tot de zelfkant van de maatschappij ontdekte dat je er ook blote vrouwen op kon kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is zo veel zo enorm kut geregeld met computers?
Moet je dan eerst de scanner in de prullenbak slepen of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Scannen is echt het enige wat ik waardeloos vind in Mac OS
pffftt, wat een geld (maargoed, doe nu jaar of 8 met dat ding, bij inktjes had ik elke 2 jaar een nieuwe gekocht)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was 321 euro bij Coolblue voordat-ie was uitverkocht. De alternatieven zijn allemaal rond de 400 euro. Dat was een goede deal dus.
Volgens mij begon dat al toen je alleen nog maar van die groene knipperende schermen had. ASCII-vrouwen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was origineel ook alleen bedoeld voor bijzonder slimme mensen tot de zelfkant van de maatschappij ontdekte dat je er ook blote vrouwen op kon kijken.
nee je moet eerst via instellingen dat apparaat openen.. en dan pagina voor pagina software matig vanaf je laptop scannen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je dan eerst de scanner in de prullenbak slepen of zo?
Die van mij is ook 200 euro nu en is ook al een jaar of vijf oud. Nieuw was-ie 130. Het zijn kennelijk goede beleggingsobjecten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
pffftt, wat een geld (maargoed, doe nu jaar of 8 met dat ding, bij inktjes had ik elke 2 jaar een nieuwe gekocht)
kan mij herinneren dat we op een it afdeling zon apple scherm all-in-one binnen kregen en we niet wisten hoe de cd eruit moestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je dan eerst de scanner in de prullenbak slepen of zo?
Toen hadden we voedseltekorten, armoede en alle dodelijke ziektes al de wereld uit kunnen helpen maar neen den mannelijke homo sapiens zat liever met zijn piemel te spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij begon dat al toen je alleen nog maar van die groene knipperende schermen had. ASCII-vrouwen.
Dat klinkt gaar inderdaad. Heeft HP geen software die dat regelt? Of kan dat niet vanwege het veiligheidsmodel van Mac OS of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee je moet eerst via instellingen dat apparaat openen.. en dan pagina voor pagina software matig vanaf je laptop scannen.
Ipv gewoon hup op die scan knop op dat apparaat, dat de scan doorgestuurd wordt naar je computer
Niet voor Mac OS afaik, heb me er ook niet enorm in verdiept.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt gaar inderdaad. Heeft HP geen software die dat regelt? Of kan dat niet vanwege het veiligheidsmodel van Mac OS of zo?
Telefoonrekeningen van een paar honderd gulden om BBS-en aan de andere kant van het land te bellen om nauwelijks herkenbare plaatjes te downloaden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen hadden we voedseltekorten, armoede en alle dodelijke ziektes al de wereld uit kunnen helpen maar neen den mannelijke homo sapiens zat liever met zijn piemel te spelen
Oepsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ber-alert-op-airpods
Ik vind 321 euro een grappig bedrag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was 321 euro bij Coolblue voordat-ie was uitverkocht. De alternatieven zijn allemaal rond de 400 euro. Dat was een goede deal dus.
We hebben piramides gebouwd, de renaissance gehad, we huppelden eens op de maan, zielroerende kunstwerken voor de eeuwigheid gemaakt, de pokken uitgeroeid en nu leven we in het tijdperk van masturbatie en Netflix.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Telefoonrekeningen van een paar honderd gulden om BBS-en aan de andere kant van het land te bellen om nauwelijks herkenbare plaatjes te downloaden.
Nee is ook leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
123 euro ook? Of is dat minder grappig?
Ligt eraan voor wat haha. Dierenarts? Minder leuk. Nieuwe tv of laptop? Best cheap.quote:
Eigenlijk gaan we weer terug de grot in.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben piramides gebouwd, de renaissance gehad, we huppelden eens op de maan, zielroerende kunstwerken voor de eeuwigheid gemaakt, de pokken uitgeroeid en nu leven we in het tijdperk van masturbatie en Netflix.
Een biljetje uit Afrika? Beetje in het apenpokkenthema?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een biljetje kopenDat zal ze leren. Klotewereld.
1958 Zaïre? Dat wordt dan Belgisch Congo, die zijn duur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Een biljetje uit Afrika? Beetje in het apenpokkenthema?
We willen zo graag terug de grot in.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we weer terug de grot in.
Kun je die met afgehakte handjes betalen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1958 Zaïre? Dat wordt dan Belgisch Congo, die zijn duur.
In België ook wel Donkere Congo genoemdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zit daar het originele virus nog op.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Leopold variantquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit daar het originele virus nog op.
Ja joh?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In België ook wel Donkere Congo genoemd
Geilquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit daar het originele virus nog op.
👀quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die met afgehakte handjes betalen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh?Net als wij het weleens over "Zwart Afrika" hebben of zo. "Rood China" al was dat niet racistisch ingegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De serveerster is de dader.
[ afbeelding ]
Zou wel iets voor jou zijn, eigenaar/beheerder van een Rotterdams rariteitenkabinet met allerlei lichaamsdelen.quote:
ja ben nu mijn collectie aan het opbouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn, eigenaar/beheerder van een Rotterdams rariteitenkabinet met allerlei lichaamsdelen.
Ben je daar weleens thuis geweest? Dat heeft ze allang hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn, eigenaar/beheerder van een Rotterdams rariteitenkabinet met allerlei lichaamsdelen.
Steeds als ik aanbel is er niemand thuis.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je daar weleens thuis geweest? Dat heeft ze allang hoor
Misschien even gluurbuur hacken, die weet precies wanneer ze wel en niet thuis is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steeds als ik aanbel is er niemand thuis.
Misschien even de webcams op de Euromast richten op Casa Bitterballaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien even gluurbuur hacken, die weet precies wanneer ze wel en niet thuis is.
Dan heb je zo'n dikke teletoeter nodig dat heel die kutmast omkukelt jonguhquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien even de webcams op de Euromast richten op Casa Bitterballa
Ik hoef de haartjes niet te tellen maar als ik dan beweging zie dan ren ik naar de voordeur om aan te bellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n dikke teletoeter nodig dat heel die kutmast omkukelt jonguh
Heb je veel biljetjes uit Zuid-Amerika?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, geen leuke biljetjes van Belgisch Congo in de markt voor de juiste prijs vandaag. Ik ben ook geen Belgisch Congo specialist trouwens. Even wat anders zoeken.
Niet echt denk ik. Wel van elk land minstens wel iets. Nooit echt een speerpunt geweest. Zoek je iets?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je veel biljetjes uit Zuid-Amerika?
Het shoppen is me al gelukt. Gelukkig ook een koffer waar ik alles in kon stoppen daarna.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet/wil van alles doen, bezoekjes afleggen, boodschappen en ik wil me helemaal de plakzemelen shoppen maar ik ben zeldzaam lui vandaag.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef de haartjes niet te tellen maar als ik dan beweging zie dan ren ik naar de voordeur om aan te bellen.
Nee, niet speciaal, maar Zuid-Amerika leek me wel interessant. Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt denk ik. Wel van elk land minstens wel iets. Nooit echt een speerpunt geweest. Zoek je iets?
Van Zuid-Amerika heb ik er 132. Zonder midden-amerika, cariben etc want dan wordt het een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal, maar Zuid-Amerika leek me wel interessant. Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?
St Helena heb ik er 2 van ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van Zuid-Amerika heb ik er 132. Zonder midden-amerika, cariben etc want dan wordt het een heel ander verhaal.
Cool! Tristan da Cunha dan?quote:
Rode Panda in een rugzak die verlegen over mijn schouder meekijkt hoe je de deur open doet en daarna zijn handjes de lucht in gooit.quote:
Ok, ik ga ook zo de reep op.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het shoppen is me al gelukt. Gelukkig ook een koffer waar ik alles in kon stoppen daarna.
Falklandeilanden wel, zo te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heeft nooit eigen geld uitgegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode Panda in een rugzak die verlegen over mijn schouder meekijkt hoe je de deur open doet en daarna zijn handjes de lucht in gooit.
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ja deze man weet wel hoe hij bitterballen moet frituren [ afbeelding ]
Een klok voor aan de muur maar twijfel of die kitsch is, een industriële salontafel, een plantenbak met zoveel mogelijk olijfbomen als ik erin kan proppen, eigenlijk wil ik overal andere kranen laten installeren, een richtspotje voor op een wapenschild aan de muur, een extra hanglamp en wat hout om daar een hangbekisting voor te maken, een cognackleurige directeursstoel en een hondje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?
mooie lijstquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klok voor aan de muur maar twijfel of die kitsch is, een industriële salontafel, een plantenbak met zoveel mogelijk olijfbomen als ik erin kan proppen, eigenlijk wil ik overal andere kranen laten installeren, een richtspotje voor op een wapenschild aan de muur, een extra hanglamp en wat hout om daar een hangbekisting voor te maken, een cognackleurige directeursstoel en een hondje.
ik ga dinsdag sushi etenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.
Ik zie me dit dus echt regelmatig doenquote:
Dat zou echt te grappig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hè, jij komt in een volgend leven nog eens als een stukje zalm met rijst erin terug.
Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.quote:
op naar de palingbeestjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.
En dan noem je haar Blondy?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.
Reken ik ook goed.quote:
was je in een all you can eat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed, had ook nog wat andere dingen erbij besteld
Aaawquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben echt een beetje sip nu ik weer thuis ben
denk dat ik naar de sumo ga in de markthall, die was vorige keer best oke.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.
Gezelliger dan een industrieterrein en kranen op logische plekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |