quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef de haartjes niet te tellen maar als ik dan beweging zie dan ren ik naar de voordeur om aan te bellen.
Nee, niet speciaal, maar Zuid-Amerika leek me wel interessant. Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt denk ik. Wel van elk land minstens wel iets. Nooit echt een speerpunt geweest. Zoek je iets?
Van Zuid-Amerika heb ik er 132. Zonder midden-amerika, cariben etc want dan wordt het een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal, maar Zuid-Amerika leek me wel interessant. Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?
St Helena heb ik er 2 van ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
Of van één of ander eiland in de Atlantische Oceaan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van Zuid-Amerika heb ik er 132. Zonder midden-amerika, cariben etc want dan wordt het een heel ander verhaal.
Cool! Tristan da Cunha dan?quote:
Rode Panda in een rugzak die verlegen over mijn schouder meekijkt hoe je de deur open doet en daarna zijn handjes de lucht in gooit.quote:
Ok, ik ga ook zo de reep op.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het shoppen is me al gelukt. Gelukkig ook een koffer waar ik alles in kon stoppen daarna.
Falklandeilanden wel, zo te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heeft nooit eigen geld uitgegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode Panda in een rugzak die verlegen over mijn schouder meekijkt hoe je de deur open doet en daarna zijn handjes de lucht in gooit.
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ja deze man weet wel hoe hij bitterballen moet frituren [ afbeelding ]
Een klok voor aan de muur maar twijfel of die kitsch is, een industriële salontafel, een plantenbak met zoveel mogelijk olijfbomen als ik erin kan proppen, eigenlijk wil ik overal andere kranen laten installeren, een richtspotje voor op een wapenschild aan de muur, een extra hanglamp en wat hout om daar een hangbekisting voor te maken, een cognackleurige directeursstoel en een hondje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?
mooie lijstquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een klok voor aan de muur maar twijfel of die kitsch is, een industriële salontafel, een plantenbak met zoveel mogelijk olijfbomen als ik erin kan proppen, eigenlijk wil ik overal andere kranen laten installeren, een richtspotje voor op een wapenschild aan de muur, een extra hanglamp en wat hout om daar een hangbekisting voor te maken, een cognackleurige directeursstoel en een hondje.
ik ga dinsdag sushi etenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er buiten bitterbal nog meer op je verlanglijstje om te shoppen?
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.
Ik zie me dit dus echt regelmatig doenquote:
Dat zou echt te grappig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hè, jij komt in een volgend leven nog eens als een stukje zalm met rijst erin terug.
Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.quote:
op naar de palingbeestjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.
En dan noem je haar Blondy?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.
Reken ik ook goed.quote:
was je in een all you can eat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed, had ook nog wat andere dingen erbij besteld
Aaawquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben echt een beetje sip nu ik weer thuis ben
denk dat ik naar de sumo ga in de markthall, die was vorige keer best oke.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |