Ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes zo Fles. Komt vast allemaal goed.
Deden ze dat hier maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
In Duitsland weten ze het OV wel een stuk beter te promoten, voor 9 euro per maand onbeperkt reizen: https://nl.pepper.com/aan(...)sen-voor-eur9-236245
Heel veel succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stilquote:
En door corona te weinig conducteurs.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stil
Je kunt het Flesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer isquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
Ik zou wel met de bus gaan voor 9 euro per maand.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer is
Ik denk nu hier aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
In de rij voor een stoomboot: de Pieter Boele
@LTVDK ze maakt kindjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Straks weer tijd voor mijn favoriete lunch. Mini croissants met mini knakworstjes.
quote:
worstquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:14 schreef Ama het volgende:
Wat moet ik maandag allemaal kopen in Duitsland. Heb vooral veel chocolade op mijn lijstje.
Toet toetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk nu hier aan
[ afbeelding ]
ja moet je dan wel regelmatig opladen. Je kan kijken naar eufyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |