Veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
ik ga zo ook snurken, morgen slenteren door parijs
Losse ip camera's nemen met een NAS. Synology heeft software oplossingen (Surveillance Station) hiervoor die op hun NAS'en draait. Neem aan dat oa Qnap dat ook heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een outdoor camerasysteem voor het huis. Blijkbaar kun je niet gewoon zelf die beelden in de cloud opslaan maar heb je een abo nodig. Wéér een extra abo
De Kwiwikwamquote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:41 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een outdoor camerasysteem voor het huis. Blijkbaar kun je niet gewoon zelf die beelden in de cloud opslaan maar heb je een abo nodig. Wéér een extra abo
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Losse ip camera's nemen met een NAS. Synology heeft software oplossingen (Surveillance Station) hiervoor die op hun NAS'en draait. Neem aan dat oa Qnap dat ook heeft.
https://www.synology.com/nl-nl/surveillance
Ik had zelf een NUC draaien met Blue Iris en de camerabeelden werden op mijn NAS opgeslagen. Vond zelf Surveillance Station ook prijzig worden als je meer dan het standaard aantal camera's had.
https://blueirissoftware.com
Camerabeelden weiger ik om (via een abbo) extern op te slaan. Daarom ook nooit een Nest deurbel gehad. NetAtmo heeft er zo een waarbij je zonder abonnement beelden lokaal op kan slaan.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Kwiwikwam![]()
Ik neem wel een abo.Hele dag alpaca’s en koetjes kijken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kan dat met draadloze camera's? We kunnen namelijk niet zo makkelijk kabels naar de camera's krijgen.
we gaan het zienquote:
thnxquote:
Goedemorgen. Überhaupt een graforganisatie dat je dit in het weekend moet doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Kwart voor acht op moeten staan om in je eigen huis om 10 uur een examen te mogen doen. Had me naar Zwolle of Arnhem laten komen, had in tijd niks uitgemaakt. Graforganisatie. Anyway, 2:47 daglicht erbij. Goedemorgen.
[ afbeelding ]
zet 'm op hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Kwart voor acht op moeten staan om in je eigen huis om 10 uur een examen te mogen doen. Had me naar Zwolle of Arnhem laten komen, had in tijd niks uitgemaakt. Graforganisatie. Anyway, 2:47 daglicht erbij. Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen. Überhaupt een graforganisatie dat je dit in het weekend moet doen
Was toch weer een leuk biljetje geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.
57 euro in de sloot?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is juist geweldig omdat je het in het weekend KAN doen. En ik wil er voor de vakantie vanaf zijn. Had het eerst gistermiddag ingepland maar toen bleek dat werkelijk IEDEREEN al vrij of cursus had. Moest ik het weer verzetten. ¤ 57 in de sloot. Maar ja dat is dan mijn eigen schuld.
Ik las billetje. Was meteen dol enthousiast.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was toch weer een leuk biljetje geweest
Maar goed, succes zo!
ja maar dat kan niet want ik moest bereikbaar blijven voor het geval er een prio 1 zou uitbreken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
57 euro in de sloot?
dan had ik hem gewoon gemaakt als het je per keer 57 euro kost
1235quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
3005 (of 3105 )quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
Op zaterdag 21 mei 2022 08:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bossie maat, vandaag D-day!!!
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeiljk he het verschil tussen wachtwoord en pincodequote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Modus het volgende:
[..]
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |