SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
Laatst vroeg een arts aan mij of ik zwanger was. Ik voelde me heel gevleid
Ja en ook echt iedereen weet dat je die niet moet stellen, dus ze was vast pissig dat je aan het flirten was met haar vriend. Tenminste, zo vatte ze dat op, denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef bitterbal het volgende:
sowieso als je iemand totaal niet kent dan is het toch echt een rare vraag
Tuurlijk zie je dat wel. Ik let er ook altijd op of een vrouw een buikje heeft of hoe haar taille is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
niet iedereen ziet dat zo.. alleen enkele gekke, tenzij je kleding draagt die dat enorm versterkt maar dat lijkt me stug
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en ook echt iedereen weet dat je die niet moet stellen, dus ze was vast pissig dat je aan het flirten was met haar vriend. Tenminste, zo vatte ze dat op, denk ik.
Misschien is die man de hele tijd bezig met jongere vrouwen, kijken en praten en zo en wordt ze daar onzeker en boos van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+
ik associeer een buikje hebben niet direct met zwanger zijn hoor, dat ga ik denken als ze in het stadium hoogzwanger zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je dat wel. Ik let er ook altijd op of een vrouw een buikje heeft of hoe haar taille is.
Laten we elkaar geen mietje noemen.
ja dan moet ze bij die vent zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is die man de hele tijd bezig met jongere vrouwen, kijken en praten en zo en wordt ze daar onzeker en boos van.
Misschien was ze gewoon heel blij voor je.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:36 schreef bitterbal het volgende:
maar zou mij niets verbazen nee, ze kwamen uit den haag dus ik het met die man over waar ik woonde, en hij kende die straat en in dat gesprek begint ze ineens ja ik heb wel een onbeleefde vraag... Maar omdat we het over den haag hadden dacht ik er verder niks van en zei ik dat ze hem dan moest stellen
Ik denk ze gaat iet vragen of waarom ik dan in rotterdam werk ofzo
nah dat zal het niet geweest zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon heel blij voor je.
mja misschien heeft ze idd zoiets gedacht jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan is ze bang dat ze 'm afstoot. Liever de bedreigingen uitschakelen, denkt ze.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien heeft ze idd zoiets gedacht ja
toen ik zei dat het een onbeleefde vraag was zag ik ook geen enkele reactie in haar gezicht. alsof dat haar totaal niet boeide. Ben ik ook maar weg gelopen
Slaap ze!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik ga snurken, slaap lekker allen![]()
Age is just a numberquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was helemaal geen flirten, waren ook al 50+
Ow te laatquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik ga snurken, slaap lekker allen![]()
Nicequote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
ik ga zo ook snurken, morgen slenteren door parijs
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Amuse-toi bien!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Maar Monmarte is tofst.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef mschol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |