En dan in de finale eraf tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..
Dikke kans dat die het redden ja..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan in de finale eraf tegen Excelsior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevattenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
1235
alsjeblieft, heb hem voor je opgeschreven
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
ze moeten je wel hebbbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
dat moet op mn surface ook..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..
1357924680 zodan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
Ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes zo Fles. Komt vast allemaal goed.
Deden ze dat hier maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
In Duitsland weten ze het OV wel een stuk beter te promoten, voor 9 euro per maand onbeperkt reizen: https://nl.pepper.com/aan(...)sen-voor-eur9-236245
Heel veel succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stilquote:
En door corona te weinig conducteurs.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel de NS nu al helemaal in paniek is als het ietwat drukker is, moet je nagaan als het opeens tig keer zo druk is, dan staat het echt elke dag stil
Je kunt het Flesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer isquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
Ik zou wel met de bus gaan voor 9 euro per maand.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog maar duimen dat het niet te 'extreem' weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |