quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n printer al een half jaar niet gebruikt. Blijkbaar gaan ze daar dood aan.
Die komen hier ook een paar keer per jaar langs. Lopen ze onder m'n balkon door.quote:
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.quote:
inkt droogt op jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n printer al een half jaar niet gebruikt. Blijkbaar gaan ze daar dood aan.
Mweh is dat nog te fiksen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.
Alleen wat grijze streepjes op het papier.
printkoppen reinigen mrt wat alcohol, allemaal vast gekoekt waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil iets printen. Zwarte inkt is driekwart vol, kleureninkt is nieuw.
Alleen wat grijze streepjes op het papier.
Geen idee hoe ik daarbij moet komen. Heb nu m'n ouders gevraagd het te printen. Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
printkoppen reinigen mrt wat alcohol, allemaal vast gekoekt waarschijnlijk?
kliederenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit anders genoeg op m'n vingers nu.
printerkop spoelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Hip?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:03 schreef Ama het volgende:
Hij is wel hip voor zijn leeftijd. Leuke spijkerbroek aan, hippe Adidas schoenen.
Ja hier in de buurt ook:+quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komen hier ook een paar keer per jaar langs. Lopen ze onder m'n balkon door.
Om op je gazon te gooien tegen katten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En mensen maar afvragen waarom ik 200L IPA nodig heb
Goed,quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het voor elkaar denk ik. Op mijn eigen MacBook. En op tijd. Let's go.
Maar je hebt je clitoris certificaat nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed,
Eerst werd er gevraagd om nog weer een andere code die ik helemaal nooit gekregen heb. Tech support weer gechat, uiteindelijk opgelost somebloodyhow. En ja hoor ik kon het programma starten. Bij stap 5 van de 7 moest ik allemaal weesgegroetjes aanvinken. En dat kon natuurlijk niet op mijn MacBook want het schermpje was te klein. En wilde niet groter worden, en er was geen scrollbar, en tab space werkte ook niet, dus toen ben ik uiteindelijk maar weer naar mijn bedrijfslaptop teruggegaan. Kennelijk kon die bloatware zelf WEL teamviewer plat gooien en na een check van de kamer kon het EINDELIJK 40 minuen te laat beginnen. Ik schrok er gewoon van toen ik "Start exam" zag staan.
Anyway, snel genoeg klaar, royale score. Maar dit gaan we NOOIT MEER DOEN. Opsodemieteren. Ben er niet eens blij mee. Zo maar eens een flink stuk wandelen want er zit nog veel te veel agressie in mij. Godverdomme.
OK, afvoer van je balkon ermee testen dan maar.quote:
Ja veterstrikken 2quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar je hebt je clitoris certificaat nu?
Dingen niet meer goed bij je nieuwe baas?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja veterstrikken 2
En ITIL4
En ik ben wereldkampioen hoepeltje springen voor de duivel z'n harige zak nog
ITIL is ook 't enige wat ik moest herkansen toen ik nog IT deedquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja veterstrikken 2
En ITIL4
En ik ben wereldkampioen hoepeltje springen voor de duivel z'n harige zak nog
Oh jawel hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen niet meer goed bij je nieuwe baas?
zon schijnt hierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Wordt het lekker weer vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |