We hebben ze allemaal al gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik begin een beetje op te raken qua liedjes![]()
Ja manquote:
Vind het echt wel gezellig zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja manhebben aardig ons best gedaan ook
![]()
![]()
![]()
Ja ik ookquote:
Denk 14 dagen over en weerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja manhebben aardig ons best gedaan ook
![]()
![]()
![]()
Ja zoiets wel ondertussen hè?quote:
Helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik geniet er wel van hoor, vind je ook aardige meid en lol maken is goed voor een mens![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in!en vind jou ook een aardige vent 😉
Kan jij dat nog ja?quote:
Was ook mijn intentiequote:
Hahaha wat lief!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aahh lief hoor![]()
je bent het ook waard allemaal.
echt een schatje![]()
![]()
![]()
Goed plan! Ga zo ook lekker naar mn bedjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:30 schreef Ferrous het volgende:
Ik ga nog een slaapliedje voor je zoeken voor zo. En dan ga ik slapen en dromen von mijn f💓ssie
Je eigen niet wegcijferen he! Je bent echt liefquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha wat lief!maar valt wel mee hoor
![]()
Moment ff zoeken lieverdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed plan! Ga zo ook lekker naar mn bedje![]()
Trusten lieve Fer!!! 🖤🖤🖤quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Ferrous het volgende:
Trusten f💓s 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de eerste quote melding die ik sinds gisteren morgen heb ontvangen.quote:
misschien ben je niet gequotet in de tussentijd?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is de eerste quote melding die ik sinds gisteren morgen heb ontvangen.
Meermaals, ben ook meermaals gementioned. Lees het vorige topic maar terug. Ik kreeg simpelweg geen meldingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ben je niet gequotet in de tussentijd?
ze komen bij mij af en toe een dag later binnen. dan ist niet meer nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze komen bij mij af en toe een dag later binnen. dan ist niet meer nodig
Ik ben gevaccineerd hoor ik net.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga je vandaag weer stalken op twitter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hee, misschien volgende maand als je lief bent
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga je vandaag weer stalken op twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Paul op 21-05-2022 11:45:49 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Gaverdamme, moest ditquote:
als mod moet je soms snel ingrijpen, dan krijg ik ook hogere bonus van dannyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan heus zelf wel een bericht in een spoiler plaatsen zeg.
Ze wilde Gladiator kijken.quote:
Een extra lollie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
als mod moet je soms snel ingrijpen, dan krijg ik ook hogere bonus van danny
Ik kijk rescue Rangersquote:
Mijn Russisch is niet echt heel goed.quote:
Ow die, daar ben ik vanmorgen nog bij op de koffie geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Russisch is niet echt heel goed.
Соболь Любовь
@:SobolLubov
·
1h
Питер. Концерт. Весь зал скандирует «Х** войне!»
К слову о том, что все россияне поддерживают Путина. Это не так!
Goedemiddag Gizzy.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow die, daar ben ik vanmorgen nog bij op de koffie geweest.
quote:
Gaan daar die donaties naar toe...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
als mod moet je soms snel ingrijpen, dan krijg ik ook hogere bonus van danny
ja en dat verdien nikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gaan daar die donaties naar toe...
Wie is nik?quote:
Hey Dot.quote:
Ik heb daar ook zo mijn mening over.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tussen verdienen en het krijgen zit een heeeeel groot verschil.
ik verdien en krijg heel veel van dannyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tussen verdienen en het krijgen zit een heeeeel groot verschil.
Voornamelijk dat ze veel geduld met je hebben,want je prestaties zijn het niet.quote:
ik verdien en krijg heel veel geld van danny, liever niet zo jaloers doenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voornamelijk dat ze veel geduld met je hebben,want je prestaties zijn het niet.
Geld boeit mij niet Paul,zijn andere dingen zoals een goedlopend topic de nek om te draaien door jouw gedrag baart me meer zorgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ik verdien en krijg heel veel geld van danny, liever niet zo jaloers doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo mijn mening over.
Nou een topic sluiten is anders nog een hele klus hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geld boeit mij niet Paul,zijn andere dingen zoals een goedlopend topic de nek om te draaien door jouw gedrag baart me meer zorgen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geld boeit mij niet Paul,zijn andere dingen zoals een goedlopend topic de nek om te draaien door jouw gedrag baart me meer zorgen.
Ligt eraan wat voor pozza het is en of er al voor betaald is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaa,staat een Pozza man voor de deur maar ik had niks besteld.Had ik het moeten aannemen?
Ik zag een calzone en nog 2 pizza`s.En iets met knoflook.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pozza het is en of er al voor betaald is.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag een calzone en nog 2 pizza`s.En iets met knoflook.
Ik had eigenlijk dus dankewol moeten zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk dus dankewol moeten zeggen.
Straks pas?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kappen nou,straks krijg ik zin in pizza.
Goedemiddag.quote:
Dat zei die bezorger ook.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
Net boodschappen gehaald kats de melk vergeten..
Dit is echt ver ver ver voor mijn tijdquote:
Ik ben al iets ouder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is echt ver ver ver voor mijn tijd
@SolidasRockquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:44 schreef Senn88 het volgende:
Net boodschappen gehaald kats de melk vergeten..
Net 50 geworden,maar nog steeds Fresh hoor.quote:
feliquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net 50 geworden,maar nog steeds Fresh hoor.
Jij bent ook bijna jarig.quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Hey FFquote:
Freshfruit knappe man hequote:
Nee Heer Mikey.quote:
Haha had gekundquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Heer Mikey.![]()
Ik heb iets meer haar.
Dit is een vriend van me, en dat ben jij niet.Dus vraag maar .quote:
En waarom niet?quote:
Fotooooooquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Heer Mikey.![]()
Ik heb iets meer haar.
Zal even een mooi knotje maken.quote:
Laat maar los. Kan ik zien hoelang 😀quote:
Gaatie dat zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een vriend van me, en dat ben jij niet.Dus vraag maar .
Je daagt me iets teveel uit nu.
Pics or it didnt happen!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net 50 geworden,maar nog steeds Fresh hoor.
Geen idee nog eigenlijk, zie ik wel als ik bij mijn ouders thuis aankomquote:
Grmblquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijk, zie ik wel als ik bij mijn ouders thuis aankom
Wacht, het is zaterdag dus dat ik boterhammen als avond eten of patatquote:
Nu kan ik het vanavond of morgen wel halen. Moet morgen toch nog terug. Maar toch baal ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die is dat ook eens vergeten te kopen.![]()
Hebben we nog steeds lol om zie je wel
Daar gaat die weer. De boel Opruien. Moet hij daar niet nog voor voorkomen?quote:
13 Juni gaat hij voor de bijl.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat die weer. De boel Opruien. Moet hij daar niet nog voor voorkomen?
En ondertussen gewoon doorgaan. Ben benieuwd wanneer de eerste apendemonstratie is 😝quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon doorgaan. Ben benieuwd wanneer de eerste apendemonstratie is 😝
Ja hebben ze weer wat nieuws. Maar het is naar wat er allemaal is momenteel. Ook bij kinder waterpokken waar een bacterie in gaat zitten. Hepatites dacht ik. Corona en dan weer ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Echt hoor,ze zijn er toe in staat.
Ja maar de kids en kleinkids niet.quote:
Had ik al gepost.quote:
Hey Giz 😘quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je raad nooit wat we net besteld hebben.![]()
En bedankt he.
Lekker ite.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je raad nooit wat we net besteld hebben.![]()
En bedankt he.
Pas maar op straks staat KOZP voor je deur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon doorgaan. Ben benieuwd wanneer de eerste apendemonstratie is 😝
Kan. Ik lees amper nog mee dus gemistquote:
Heb de rolgordijnen al naar beneden gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pas maar op straks staat KOZP voor je deur.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de rolgordijnen al naar beneden gedaan.
Goed bezig knul.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:43 schreef Senn88 het volgende:
Weer zo’n goede actie. Halverwege het koken er achter komen dat je geen schone borden meer hebt… snel ze vaatwasser aangezet.
Meen je niet?quote:
Ik moet die Waylon al helemaal niet.quote:
Hij heeft wel een leuke vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet die Waylon al helemaal niet.
Bibi ?quote:
Ik ken em niet, maar na zo'n actie ben ik ook al gelijk klaar met hem.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet die Waylon al helemaal niet.
Waylon de cokesnuivert en loser omdat Iilse beter was dan hem.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ken em niet, maar na zo'n actie ben ik ook al gelijk klaar met hem.
Het is Nederland hij krijgt ervoor betaald.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waylon de cokesnuivert en loser omdat Iilse beter was dan hem.
Ja vind ik een leuke mekd.quote:
Alsof dat betrouwbaar is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel door o.a. Rabbit te bevestigen
Tot dusver ben je nog steeds een jongen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow zijn er nog veel meer hoor die dat kunnen bevestigen
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot dusver ben je nog steeds een jongen.
Het is niet erg,je mag er zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eierstokken een baarmoeder tieten enz.
Nu gelijk verkeren?quote:
Pestkop. Vraag koen66 maar of CL of samzz of sting of Q of yv zijn er nog wel meer maar weet zo niet eens wie ik allemaal gemeet hebquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pestkop. Vraag koen66 maar of CL of samzz of sting of Q of yv zijn er nog wel meer maar weet zo niet eens wie ik allemaal gemeet heb
Eerlijk,en je hapt zo mooi.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:47 schreef Paul het volgende:
ok @:senn88 hier een foto van mijn
[ afbeelding ]
Je lijkt op Jamai van idols..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:47 schreef Paul het volgende:
ok @:senn88 hier een foto van mijn
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
als er iemand makkelijk hapt ben jij het![]()
![]()
![]()
Nee,dit is iets tussen Paul en mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar nu heb je iemand gevonden die nog makkelijker hapt?
Somsquote:
fresh stalkt mijn op twitterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar nu heb je iemand gevonden die nog makkelijker hapt?
Oke, dan wacht ik even tot jullie klaar zijn met jullie piemelgevechtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dit is iets tussen Paul en mij.
Geniet ie zeker van wie niet..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Blijkbaar ga je wel lekker op die aandacht
Jawel hoor, ik ben best populair, beroempt en rijk en hunkyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Blijkbaar ga je wel lekker op die aandacht
MrsL.quote:
Beroempt?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben best populair, beroempt en rijk en hunky
Ben jij zo’n type dat staat af te trekken voor de spiegel? Het beeld dat ik nu van jou heb is echt niet bestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben best populair, beroempt en rijk en hunky
moet jij wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij zo’n type dat staat af te trekken voor de spiegel? Het beeld dat ik nu van jou heb is echt niet best
😮quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij zo’n type dat staat af te trekken voor de spiegel? Het beeld dat ik nu van jou heb is echt niet best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Spuit je zo in zijn face.quote:
Jullie gaan heel gelukkig worden.quote:
Knap dat je dit aandurft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik gelukkig ben is hij ook gelukkig.
Dat maakt Paul niks uitquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben niet verliefd ik heb die knul niet eens echt gesproken.
Nou dat valt nog mee, hij is een tijd rustig geweest.. maar de zomer komt er aan dus is die een beetje dolquote:
Gewoon aangeven als je hem vervelend en of irritant begint te vindenquote:
Dat het even duidelijk is hoe Paul is.quote:
Als de temperaturen stijgen, stijgt er meerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee, hij is een tijd rustig geweest.. maar de zomer komt er aan dus is die een beetje dol
Precies, hebben meer mannen last van en vrouwen vast ook welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de temperaturen stijgen, stijgt er meer
Nou stijgt er bij vrouwen alleen niks opquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, hebben meer mannen last van en vrouwen vast ook wel
Paul is een man, dan noemen ze dat stoer. Een vrouw die andere dag een ander heeft noemen ze slet 😝quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou stijgt er bij vrouwen alleen niks op
Wie is dat?quote:
Maar ik vind het nogal ver gaan om Paul stoer te noemenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul is een man, dan noemen ze dat stoer. Een vrouw die andere dag een ander heeft noemen ze slet 😝
Gelukkig niet..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou stijgt er bij vrouwen alleen niks op
Blijf gewoon mooi hier vriendin.quote:
Ik ben bepaald geen keukenprinses dus daar hoor ik ook niet. Voel ik me helemaal zo’n slechte vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Is er wel een vrouwen sc, volgens mij posten in CUL SC wel veel vrouwen
Amai,welke ziekte moest je doorstaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
Morgen laatste antibiotica pil van deze ellendige rotkuur
Heb een ontsteking en daarnaast de ziekte van pheiferquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amai,welke ziekte moest je doorstaan?
Denk niet dat ze daar naar kijken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen keukenprinses dus daar hoor ik ook niet. Voel ik me helemaal zo’n slechte vrouw
Fijn! Lang moet gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
Morgen laatste antibiotica pil van deze ellendige rotkuur
Sterkte gewenst,Wat heftig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een ontsteking en daarnaast de ziekte van pheifer
Wow! Dat is wel lang zeg.. kan nagaan wat voor rot ziekte het is..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Te lang. 3x daags 10 dagen lang. Hele lichaam van slag.
Hopelijk is het snel voorbij. Mis het dat ik veel in een dag kan doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow! Dat is wel lang zeg.. kan nagaan wat voor rot ziekte het is..
Hij gaat toch stoer door 🤣quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik vind het nogal ver gaan om Paul stoer te noemen
Ook mannenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Is er wel een vrouwen sc, volgens mij posten in CUL SC wel veel vrouwen
Snap ik wel, is ook niks als je weinig kan en snel moe bent etcquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel voorbij. Mis het dat ik veel in een dag kan doen.
Mijn vriendin Fresh zit hier dus ik blijf nog wel evenquote:
Inderdaad. Dan ga je slechte Nederlandse producties op netflix kijken zoals fuck de liefde 2quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik wel, is ook niks als je weinig kan en snel moe bent etc
Die film zou je niet aanraden?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ga je slechte Nederlandse producties op netflix kijken zoals fuck de liefde 2
De nieuwe jackass staat op Netflixquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin Fresh zit hier dus ik blijf nog wel even
[..]
Inderdaad. Dan ga je slechte Nederlandse producties op netflix kijken zoals fuck de liefde 2
Ach zulke films zijn wel leuk om te kijken als je niet teveel wil nadenkenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn vriendin Fresh zit hier dus ik blijf nog wel even
[..]
Klopt zoals nu primaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach zulke films zijn wel leuk om te kijken als je niet teveel wil nadenken
Lees je dat @FreshFruit is ineens een vrouw. Daar gaat zijn mannelijkheidquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach zulke films zijn wel leuk om te kijken als je niet teveel wil nadenken
Ojee! Is zijn piemeltje er af gevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees je dat @:Freshfruit is ineens een vrouw. Daar gaat zijn mannelijkheid
Zow piemeltje, over iemands mannelijkheid afpakken gesprokenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee! Is zijn piemeltje er af gevallen![]()
Dat was niet de bedoeling hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow piemeltje, over iemands mannelijkheid afpakken gesproken
Die doen het ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow piemeltje, over iemands mannelijkheid afpakken gesproken
Daar wil jij wel mee verkeren heeequote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zouden die het niet doen..
Heb jij deel 2 van 365 days al gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zouden die het niet doen..
Als er een leuk persoon aan zit wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar wil jij wel mee verkeren heee
Nee heb en ken deel 1 geen eensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij deel 2 van 365 days al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |