We hebben ze allemaal al gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik begin een beetje op te raken qua liedjes![]()
Ja manquote:
Vind het echt wel gezellig zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja manhebben aardig ons best gedaan ook
![]()
![]()
![]()
Ja ik ookquote:
Denk 14 dagen over en weerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja manhebben aardig ons best gedaan ook
![]()
![]()
![]()
Ja zoiets wel ondertussen hè?quote:
Helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik geniet er wel van hoor, vind je ook aardige meid en lol maken is goed voor een mens![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in!en vind jou ook een aardige vent 😉
Kan jij dat nog ja?quote:
Was ook mijn intentiequote:
Hahaha wat lief!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aahh lief hoor![]()
je bent het ook waard allemaal.
echt een schatje![]()
![]()
![]()
Goed plan! Ga zo ook lekker naar mn bedjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:30 schreef Ferrous het volgende:
Ik ga nog een slaapliedje voor je zoeken voor zo. En dan ga ik slapen en dromen von mijn f💓ssie
Je eigen niet wegcijferen he! Je bent echt liefquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha wat lief!maar valt wel mee hoor
![]()
Moment ff zoeken lieverdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed plan! Ga zo ook lekker naar mn bedje![]()
Trusten lieve Fer!!! 🖤🖤🖤quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:34 schreef Ferrous het volgende:
Trusten f💓s 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de eerste quote melding die ik sinds gisteren morgen heb ontvangen.quote:
misschien ben je niet gequotet in de tussentijd?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is de eerste quote melding die ik sinds gisteren morgen heb ontvangen.
Meermaals, ben ook meermaals gementioned. Lees het vorige topic maar terug. Ik kreeg simpelweg geen meldingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ben je niet gequotet in de tussentijd?
ze komen bij mij af en toe een dag later binnen. dan ist niet meer nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze komen bij mij af en toe een dag later binnen. dan ist niet meer nodig
Ik ben gevaccineerd hoor ik net.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ga je vandaag weer stalken op twitter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hee, misschien volgende maand als je lief bent
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga je vandaag weer stalken op twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Paul op 21-05-2022 11:45:49 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |