Vieswoestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
James May.quote:
Moet jij weten.quote:
Kom er zeker gezellig bijquote:
Stroll, om te kijken wat ie nog meer kan kopierenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vlammen onder die vloer van Albon door die kerb zeg tsjonge
Denk het ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen zorgen, is morgen gewoon weer een seconde.
Elke vrijdag snel en daarna mehquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:58 schreef TagForce het volgende:
Mercedes zei vorige race al dat ze niet alleen in FP1 snel willen zijn... Dus ipv in FP1 geen brandstof meenemen voor een snelle ronde doen ze het nu in FP2.
Dit is niet waar ze nu staan hoor, niet schrikken.
Morgen gewoon weer achter Vettel, zoals het hoort.quote:
Hoi Totoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sowieso, want heeft de snelste auto
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een smiley met een Friese vlag wapperen?
Toto heeft eindelijk toegegeven dat Red Bull Racing vorig jaar niet de snelste auto had.quote:
als dat verschil zo blijft in de race word het aardig makkelijkquote:
nog niet hoor in barcelona....tevens MB snelste rechte lijn snelheid in FP2quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sowieso, want heeft de snelste auto
Want vrijdagen zeggen veel inderdaad!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog niet hoor in barcelona....tevens MB snelste rechte lijn snelheid in FP2
Imola en Miami eigenlijk wel, maar de rest Ferrari ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe ontmasker je een Verstappen-fan in een F1 forum?
Door te zeggen dat de RB de snelste auto is
Of iets non-negatief over Hamilton of Mercedes zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe ontmasker je een Verstappen-fan in een F1 forum?
Door te zeggen dat de RB de snelste auto is
ach ach........quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Of iets non-negatief over Hamilton of Mercedes zeggen
Ik keek het grootste gedeelte met de cam van Verstappen mee, en hij was inderdaad absoluut niet aan het pushen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef beantherio het volgende:
Zelfs als fan wil ik wel toegeven te vermoeden dat RBR vandaag behoorlijk aan het sandbaggen was. In FP1 was Verstappen met duidelijk de snelste tijd van de sessie bezig voordat ie verkeer tegenkwam. En in FP2 deed ie op zacht nauwelijks een poging.
misschien een gevolg van de budget cap dat ze niet zo hard meer pushen in de VT's ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik keek het grootste gedeelte met de cam van Verstappen mee, en hij was inderdaad absoluut niet aan het pushen.
Ik denk sowieso dat ze op bekende circuits tot op de tiende kunnen voorspellen wat ze voor tijd kunnen rijden als ze wel pushen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien een gevolg van de budget cap dat ze niet zo hard meer pushen in de VT's ?
de racepace zag er wel indrukwekkend uit in vergelijking met de concurrentie
zowel Ferrari en Mercedes niet aangezien die met compleet nieuwe pakketten aan kwamen zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze op bekende circuits tot op de tiende kunnen voorspellen wat ze voor tijd kunnen rijden als ze wel pushen.
eerst maar eens RUSSEL voor blijven..........quote:
Nog 16 races te gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:05 schreef Predator40 het volgende:
ach ach....
de #NOGOAT weet niet goed met zijn bandjes om te gaan hoor
Dan nog, na een paar rondjes op 95% weten ze echt wel ongeveer wat er nog in het vat zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zowel Ferrari en Mercedes niet aangezien die met compleet nieuwe pakketten aan kwamen zetten.
kan vanmiddag nog wel eens leuk gaan worden als RB echt er vol voor gaat.
Ja alleen zijn ze niet afgeragd want dan heb je er niks meer aan. Soms doen ze èèn of twee rondjes op een band en gaan er dan weer vanaf om als reserve te dienen voor zondagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
Vraagje: de gebruikte afgeragde banden van de VT en Q zijn ook de reserve banden voor de race?
Sommige sets moeten ze inleveren, andere sets mogen ze meenemen naar de racequote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
Vraagje: de gebruikte afgeragde banden van de VT en Q zijn ook de reserve banden voor de race?
Hoe is het weer daar?quote:
Black lives matter !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Het wordt hier erg donker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja alleen zijn ze niet afgeragd want dan heb je er niks meer aan. Soms doen ze èèn of twee rondjes op een band en gaan er dan weer vanaf om als reserve te dienen voor zondag
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige sets moeten ze inleveren, andere sets mogen ze meenemen naar de race
Dank jullie voor de verduidelijking.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Voor het hele weekend krijgen ze 13 sets banden waarvan er 6 overblijven voor de race zelf. Na elke sessie moeten ze 1 of 2 sets inleveren.
Edit: 2 sets hard, 3 sets medium en 8 sets softs.
Na elke FP moeten ze 2 sets inleveren en na Q3 nog 1 set softs. Sowieso moeten ze voor de race een set van de verplichte banden overhouden.
Verandertquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
TT tag kan wel verandert worden. @:Nattekat
Dit aantrekken en dan jezelf nog serieus nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Angela heeft een pyjama voor 'm klaar gelegd vanochtend.
Van de andere kant moet je wel over een serieuze dosis zelfvertrouwen beschikken om je week in week uit weer comfortabel te voelen in een onmogelijk 'designer' outfitje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit aantrekken en dan jezelf nog serieus nemen
Heeft zijn blonde sloofje zomaar zijn trui ding te heet gewassenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort outfits zie ik ook in de kleurboeken van mijn kinderen. Wat kostte dit? 3000 euro?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dit het bloemetjesgordijn wasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil hij dat heel graag zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dit het bloemetjesgordijn was
Remproblemen blijkbaarquote:
Is normaal in FP 3. Gaat meestal pas na een minuut of 20 de baan op.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Ah. Oké.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is normaal in FP 3. Gaat meestal pas na een minuut of 20 de baan op.
Ik kijk niet, van wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet te hopen, was al zijn derde geloof ik..
Gaslyquote:
Neequote:
Toevallig rijdt hij er net uitquote:
Was duidelijk te zien dat de helm op en neer gingquote:
Neequote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was duidelijk te zien dat de helm op en neer ging
Eerste keer dat je kijkt?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was duidelijk te zien dat de helm op en neer ging
Misschien moet jij wat beter kijken. Er zijn er meer in dit topic die het zeggen.quote:
Meer dan gisteren, in ieder geval.quote:
Hier geen problemen met F1TV.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog geen seconde kunnen kijken; gaat top F1TV!
Alles werkt hier prima, behalve de livestream.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier geen problemen met F1TV.
Alleen jij en degene die alles wat jij zegt beaamt (niet serieus te nemen dus)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat beter kijken. Er zijn er meer in dit topic die het zeggen.
Nog meer, zoals PSM.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen jij en degene die alles wat jij zegt beaamt (niet serieus te nemen dus)
Die zei juist hetzelfde als ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog meer, zoals PSM.
En de commentatoren op Viaplay
Je ziet wat je wil zien blijkt maar weer eensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Tuurlijk stuitert die Merc nog, alleen Jules de Corte ziet dat niet.
Dan ben je naast blind ook nog doof.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zei juist hetzelfde als ikbeter opletten.
Behalve bij mij dus blijkbaar... Gisteren was het nog prima.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:35 schreef Nattekat het volgende:
F1TV werkt beter dan elke andere race dit seizoen, dus niets aan de hand.
Ja bluf maar een end weg hè daag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben je naast blind ook nog doof.
Zwak.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bluf maar een end weg hè daag.
Iedereen zegt dat de Mercedes weer meer stuitert dan gisteren en jij beweert van niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo trollmod.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat betekent dat die goede traction heeft. Zeker belangrijk uit een langzame bochtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc kon uit de chicane erg vroeg op zijn gas gaan
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de Mercedes minder stuiteren dan de vorige races.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens de wintertests stuiterden ze ook niet echt op dit circuit, dus het geeft wel een beetje een vertekend beeld.
Ik zei dat de helm bijna niet stuitertquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat de Mercedes weer meer stuitert dan gisteren en jij beweert van niet?
Ook die zag ik nog steeds aardig op en neer gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei dat de helm bijna niet stuitertik heb het nooit over de auto gehad. Beter lezen dus.
Ik geef je 5 minuten om je te realiseren hoe dom deze post van je is tot ik het verklap.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton gaf vorige week nog aan dat ze tijdens de test hier enorm veel last hadden
Tsja, ze gebruiken nog steeds enorme stangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:42 schreef mikieu het volgende:
Tja, die mercedes vloer hangt al op de grond, je hoort het bruinvissen erg goed maar ziet het niet omdat het nauwelijks nog een beweging is.
Dat is gewoon weer een seconde straksquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen op Russell straks pole wat dan een vieze middelvinger naar Allard zal zijn
????????????????quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen op Russell straks pole wat dan een vieze middelvinger naar Allard zal zijn
Helemaal niet. Jij geeft aan dat de Mercedessen hier tijdens de wintertest nauwelijks stuiterde, maar Hamilton beweert het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten om je te realiseren hoe dom deze post van je is tot ik het verklap.
Dat een helm met 290+ beweegt is sowieso logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook die zag ik nog steeds aardig op en neer gaan
Volgens mij stuiterde die auto inderdaad minder want dat was nog het traditionele concept bodyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij geeft aan dat de Mercedessen hier tijdens de wintertest nauwelijks stuiterde, maar Hamilton beweert het tegenovergestelde.
Dat is een goed punt, de wagens zijn sowieso slecht vergelijkbaar. Maar goed, dat maakt de initiële opmerking van @Nattekat al tamelijk dubieus.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij stuiterde die auto inderdaad minder want dat was nog het traditionele concept body
Zwaluw en zomerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef Newone82 het volgende:
Godver. Mercedes is terug.
3 way fight is on.
Welnee.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef Newone82 het volgende:
3 way fight is on.
Nice hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:51 schreef Newone82 het volgende:
3 way fight is on.
Ik tel er 2 voor pole.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:52 schreef Newone82 het volgende:
6 wagens voor pole. Wow
Dit wordt een seizoen
het is 2022 he.....quote:
Okquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij geeft aan dat de Mercedessen hier tijdens de wintertest nauwelijks stuiterde, maar Hamilton beweert het tegenovergestelde.
F1 tv:quote:
VST was niet eens aan het pushen.quote:
echt sneu dat hele Sky...........quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
F1 tv:
Yeah Lewis made a mistake in the final sector, would've been P1 with a S3 equal to George.
Betweter
Historisch gezien hier wel, grootste pole > win percentage van de kalender meende ik te lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:54 schreef Remco2021 het volgende:
Ik denk niet dat pole nou zoveel garanties geeft voor de zege morgen.
zegt niet veel als de racepace een halve seconde per rondje van elkaar af ligt......quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Historisch gezien hier wel, grootste pole > win percentage van de kalender meende ik te lezen.
Nee, will buxtonquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nu Sky commentaar aan hebt staan.
Dat is Sky dus. Leuk geprobeerd, klik nu maar op de F1TV stream voor goed commentaar.quote:
Sky.quote:
zei ik toch al.....die knielen nog elke wedstrijd voor lewis manquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is Sky dus. Leuk geprobeerd, klik nu maar op de F1TV stream voor goed commentaar.
Aston Martin..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij rijden dan ook met een Red Bull.
Sommigen zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zei ik toch al.....die knielen nog elke wedstrijd voor lewis man
Nee man. Will buxton is f1 tv commentaar. Andere is sky met david croft.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is Sky dus. Leuk geprobeerd, klik nu maar op de F1TV stream voor goed commentaar.
Het is best sneu dat het maar om één coureur lijkt te draaien, terwijl er 20 meedoenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
F1 tv:
Yeah Lewis made a mistake in the final sector, would've been P1 with a S3 equal to George.
Betweter
Dan kijk je niet de internationale streamquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee man. Will buxton is f1 tv commentaar. Andere is sky met david croft.
Is niet sky. David croft is sky.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F1 tv eigen streamquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kijk je niet de internationale stream
Ja, daarna pasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik gaf duidelijk aan commentatoren. De F1 tv stream met EIGEN commentaar. Dus niet sky f1
Kunnen jullie wellicht even doorgaan via DM, het is hier geen slowchat.quote:
Stel dit en stel dat en dan mogelijk dit en dan kan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat Max in race echt snel is maar in kwali minder snel dan krijg je wel een toprace waar mogelijk tyrestrat een cruciale rol gaat spelen
Dit kan weleens een goede GP van Spanje worden
Maar erg onwaarschijnlijk want je houdt geen rekening met zus en zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stel dit en stel dat en dan mogelijk dit en dan kan.
Ja, dat is een optie.
Je hebt daar mogelijk een sterk punt. Tenzij...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar erg onwaarschijnlijk want je houdt geen rekening met zus en zo.
Dat lijkt sowieso het beeld te zijn dit seizoen: Ferrari is snel over een rondje, Red Bull is sneller over een hele race.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat Max in race echt snel is maar in kwali minder snel dan krijg je wel een toprace waar mogelijk tyrestrat een cruciale rol gaat spelen
Wauwquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook omdat VER vrij weinig cruciale fouten maakt en daarmee LEC constant onder druk zet. En juist die LEC laat steeds zien daar niet tegen bestand te zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt sowieso het beeld te zijn dit seizoen: Ferrari is snel over een rondje, Red Bull is sneller over een hele race.
Huh welke fouten heeft Leclerc (zijn hele naam is echt niet zo moeilijk te typen hoor) dan gemaakt in Australië, Bahrein en Miami?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook omdat VER vrij weinig cruciale fouten maakt en daarmee LEC constant onder druk zet. En juist die LEC laat steeds zien daar niet tegen bestand te zijn.
LEC kan (tegenwoordig kennojk) heel goed een foutloos rondje in Q rijden, maar 10 foutloze rondjes op rij in een race (zelfs op racepace) lukt hem nooit. En net daar zijn de echte grote racers wel goed in.
Niet dat hij de muur in rijdt, maar op cruciale momenten pakt hij net een exit niet lekker, een curb te veel. Dat soort kleine foutjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh welke fouten heeft Leclerc (zijn hele naam is echt niet zo moeilijk te typen hoor) dan gemaakt in Australië, Bahrein en Miami?
Ik vind hem gewoon minder strak rijden dan een aantal andere coureurs op de grid ja. De fuckup van het weekend is er wel uit gelukkig, maar ik vind hem als stuurman duidelijk minder dan een aantal andere coureurs. Zeker onder druk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:30 schreef Marcoss het volgende:
BehoorlijkKritisch is behoorlijk kritisch op Leclerc
Zo erg is het nou ook weer niet. Het is echt wel een hele sterke coureur.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:33 schreef Nober het volgende:
Leklerkcxs heeft ook een vader met veel geld?
Zonder enkele reden. Behalve dat hij een grote bedreiging vormt voor zijn grote idool Max.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Het seizoen gaat wel veel mooier zijn als er soms iemand tussen Max en Charles kan eindigen en gaten van meer dan 8 punten snel kunnen verdampen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |