Vieswoestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
James May.quote:
Moet jij weten.quote:
Kom er zeker gezellig bijquote:
Stroll, om te kijken wat ie nog meer kan kopierenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vlammen onder die vloer van Albon door die kerb zeg tsjonge
Denk het ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen zorgen, is morgen gewoon weer een seconde.
Elke vrijdag snel en daarna mehquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:58 schreef TagForce het volgende:
Mercedes zei vorige race al dat ze niet alleen in FP1 snel willen zijn... Dus ipv in FP1 geen brandstof meenemen voor een snelle ronde doen ze het nu in FP2.
Dit is niet waar ze nu staan hoor, niet schrikken.
Morgen gewoon weer achter Vettel, zoals het hoort.quote:
Hoi Totoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sowieso, want heeft de snelste auto
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een smiley met een Friese vlag wapperen?
Toto heeft eindelijk toegegeven dat Red Bull Racing vorig jaar niet de snelste auto had.quote:
als dat verschil zo blijft in de race word het aardig makkelijkquote:
nog niet hoor in barcelona....tevens MB snelste rechte lijn snelheid in FP2quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sowieso, want heeft de snelste auto
Want vrijdagen zeggen veel inderdaad!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog niet hoor in barcelona....tevens MB snelste rechte lijn snelheid in FP2
Imola en Miami eigenlijk wel, maar de rest Ferrari ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe ontmasker je een Verstappen-fan in een F1 forum?
Door te zeggen dat de RB de snelste auto is
Of iets non-negatief over Hamilton of Mercedes zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe ontmasker je een Verstappen-fan in een F1 forum?
Door te zeggen dat de RB de snelste auto is
ach ach........quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Of iets non-negatief over Hamilton of Mercedes zeggen
Ik keek het grootste gedeelte met de cam van Verstappen mee, en hij was inderdaad absoluut niet aan het pushen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef beantherio het volgende:
Zelfs als fan wil ik wel toegeven te vermoeden dat RBR vandaag behoorlijk aan het sandbaggen was. In FP1 was Verstappen met duidelijk de snelste tijd van de sessie bezig voordat ie verkeer tegenkwam. En in FP2 deed ie op zacht nauwelijks een poging.
misschien een gevolg van de budget cap dat ze niet zo hard meer pushen in de VT's ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik keek het grootste gedeelte met de cam van Verstappen mee, en hij was inderdaad absoluut niet aan het pushen.
Ik denk sowieso dat ze op bekende circuits tot op de tiende kunnen voorspellen wat ze voor tijd kunnen rijden als ze wel pushen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien een gevolg van de budget cap dat ze niet zo hard meer pushen in de VT's ?
de racepace zag er wel indrukwekkend uit in vergelijking met de concurrentie
zowel Ferrari en Mercedes niet aangezien die met compleet nieuwe pakketten aan kwamen zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze op bekende circuits tot op de tiende kunnen voorspellen wat ze voor tijd kunnen rijden als ze wel pushen.
eerst maar eens RUSSEL voor blijven..........quote:
Nog 16 races te gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:05 schreef Predator40 het volgende:
ach ach....
de #NOGOAT weet niet goed met zijn bandjes om te gaan hoor
Dan nog, na een paar rondjes op 95% weten ze echt wel ongeveer wat er nog in het vat zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zowel Ferrari en Mercedes niet aangezien die met compleet nieuwe pakketten aan kwamen zetten.
kan vanmiddag nog wel eens leuk gaan worden als RB echt er vol voor gaat.
Ja alleen zijn ze niet afgeragd want dan heb je er niks meer aan. Soms doen ze èèn of twee rondjes op een band en gaan er dan weer vanaf om als reserve te dienen voor zondagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
Vraagje: de gebruikte afgeragde banden van de VT en Q zijn ook de reserve banden voor de race?
Sommige sets moeten ze inleveren, andere sets mogen ze meenemen naar de racequote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
Vraagje: de gebruikte afgeragde banden van de VT en Q zijn ook de reserve banden voor de race?
Hoe is het weer daar?quote:
Black lives matter !!!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Het wordt hier erg donker.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja alleen zijn ze niet afgeragd want dan heb je er niks meer aan. Soms doen ze èèn of twee rondjes op een band en gaan er dan weer vanaf om als reserve te dienen voor zondag
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige sets moeten ze inleveren, andere sets mogen ze meenemen naar de race
Dank jullie voor de verduidelijking.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Voor het hele weekend krijgen ze 13 sets banden waarvan er 6 overblijven voor de race zelf. Na elke sessie moeten ze 1 of 2 sets inleveren.
Edit: 2 sets hard, 3 sets medium en 8 sets softs.
Na elke FP moeten ze 2 sets inleveren en na Q3 nog 1 set softs. Sowieso moeten ze voor de race een set van de verplichte banden overhouden.
Verandertquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:30 schreef Zipportal het volgende:
TT tag kan wel verandert worden. @:Nattekat
Dit aantrekken en dan jezelf nog serieus nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Angela heeft een pyjama voor 'm klaar gelegd vanochtend.
Van de andere kant moet je wel over een serieuze dosis zelfvertrouwen beschikken om je week in week uit weer comfortabel te voelen in een onmogelijk 'designer' outfitje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit aantrekken en dan jezelf nog serieus nemen
Heeft zijn blonde sloofje zomaar zijn trui ding te heet gewassenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort outfits zie ik ook in de kleurboeken van mijn kinderen. Wat kostte dit? 3000 euro?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dit het bloemetjesgordijn wasquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil hij dat heel graag zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dit het bloemetjesgordijn was
Remproblemen blijkbaarquote:
Is normaal in FP 3. Gaat meestal pas na een minuut of 20 de baan op.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Ah. Oké.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is normaal in FP 3. Gaat meestal pas na een minuut of 20 de baan op.
Ik kijk niet, van wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Niet te hopen, was al zijn derde geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |