Zwak.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bluf maar een end weg hè daag.
Iedereen zegt dat de Mercedes weer meer stuitert dan gisteren en jij beweert van niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo trollmod.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat betekent dat die goede traction heeft. Zeker belangrijk uit een langzame bochtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc kon uit de chicane erg vroeg op zijn gas gaan
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de Mercedes minder stuiteren dan de vorige races.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens de wintertests stuiterden ze ook niet echt op dit circuit, dus het geeft wel een beetje een vertekend beeld.
Ik zei dat de helm bijna niet stuitertquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat de Mercedes weer meer stuitert dan gisteren en jij beweert van niet?
Ook die zag ik nog steeds aardig op en neer gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei dat de helm bijna niet stuitertik heb het nooit over de auto gehad. Beter lezen dus.
Ik geef je 5 minuten om je te realiseren hoe dom deze post van je is tot ik het verklap.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hamilton gaf vorige week nog aan dat ze tijdens de test hier enorm veel last hadden
Tsja, ze gebruiken nog steeds enorme stangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:42 schreef mikieu het volgende:
Tja, die mercedes vloer hangt al op de grond, je hoort het bruinvissen erg goed maar ziet het niet omdat het nauwelijks nog een beweging is.
Dat is gewoon weer een seconde straksquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen op Russell straks pole wat dan een vieze middelvinger naar Allard zal zijn
????????????????quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen op Russell straks pole wat dan een vieze middelvinger naar Allard zal zijn
Helemaal niet. Jij geeft aan dat de Mercedessen hier tijdens de wintertest nauwelijks stuiterde, maar Hamilton beweert het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten om je te realiseren hoe dom deze post van je is tot ik het verklap.
Dat een helm met 290+ beweegt is sowieso logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook die zag ik nog steeds aardig op en neer gaan
Volgens mij stuiterde die auto inderdaad minder want dat was nog het traditionele concept bodyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij geeft aan dat de Mercedessen hier tijdens de wintertest nauwelijks stuiterde, maar Hamilton beweert het tegenovergestelde.
Dat is een goed punt, de wagens zijn sowieso slecht vergelijkbaar. Maar goed, dat maakt de initiële opmerking van @Nattekat al tamelijk dubieus.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij stuiterde die auto inderdaad minder want dat was nog het traditionele concept body
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |