Dan zouden we nog meer grappen over Spanje moeten makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Thank God, waar zouden we zijn zonder lachen om Limburg
Daar moet je toch niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan zouden we nog meer grappen over Spanje moeten maken
Ik klaag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt geprobeerd uit te leggen dat het WK pas later dit jaar is?
Oké, nou hopen dat niemand het zegt dan want Nederlandse supermarkten zouden nooit iets al te vroeg in het jaar op de markt brengen als het niet volledig per ongeluk is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik klaag nietdacht dat we ze nooit weer terug zouden zien
Dan is de conclusie dat jij niet woont waar je denkt dat je woontquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Hier is het nu noodweer volgens de Buienradar.![]()
Buiten is het droog en fluiten de vogeltjes.
De pepernoten liggen anders nog steeds niet in de schappenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, nou hopen dat niemand het zegt dan want Nederlandse supermarkten zouden nooit iets al te vroeg in het jaar op de markt brengen als het niet volledig per ongeluk is.
Het is natuurlijk goud geld verdienen met deze chips, dat klinkt juist weer erg Nederlandsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, nou hopen dat niemand het zegt dan want Nederlandse supermarkten zouden nooit iets al te vroeg in het jaar op de markt brengen als het niet volledig per ongeluk is.
Ja, blijkbaar is mijn huis en de omgeving vannacht ongemerkt verplaatstquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is de conclusie dat jij niet woont waar je denkt dat je woont
Die dingen gebeuren hè, dat moet je niet onderschattenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar is mijn huis en de omgeving vannacht ongemerkt verplaatst
Het is vooral weer zo typerend dat de buitenlanders de schuld wordt gegeven. Terwijl op FOK het toch vooral de autochtonen in NWS zijn waarbij de acceptatie juist nog ver te zoeken is...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
In dat topic over LHBTI-acceptatie is de derde post al meteen zo walgelijk, maar heeft het toch 17 likes. Juist zo'n hoog aantal likes doet me pijn.
Dit krijg ik nu per SMS binnen (zometeen maar even doorsturen voor eventuele WOB-verzoeken later).quote:Info ING/NN:Storm,hevige regen en hagel op komst.Haal tuinmeubels, trampolines en speelgoed binnen of zet ze vast.Toch schade?Aangeven kan via myclaim.be
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn lekkerDe Jumbo heeft ze nu ook!
Eerst hadden ze die hier alleen maar bij de toko
Dat geldt bij elk topic in NWS of het nou of lhbtq+ gaat of vrouwen of Joden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral weer zo typerend dat de buitenlanders de schuld wordt gegeven. Terwijl op FOK het toch vooral de autochtonen in NWS zijn waarbij de acceptatie juist nog ver te zoeken is...
Zelfs daarbuiten nog. Ze weten bij bijna elk onderwerp binnen no time het een bepaalde richting op te sturen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat geldt bij elk topic in NWS of het nou of lhbtq+ gaat of vrouwen of Joden.
Die zijn ook lekker ja. Wat ook lekker is, is die nieuwe donut peanut caramel chips van Chio.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn lekkerDe Jumbo heeft ze nu ook!
Eerst hadden ze die hier alleen maar bij de toko
Zo zien ze er ook uitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het ergens in een stoffige hoek lag.
Met het huidige tempo wordt dat nog lastig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten we die 22 topics wel binnen het jaar nog vol zien te posten.
Oh, ik zou dat zelf andersom gedaan hebben, maar ik hield al nooit echt van melk in de koffie.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik drink m'n koffie de laatste tijd trouwens volledig zwart. Ik was een paar maanden terug al gestopt met zoetstof en nu probeer ik het ook zonder melk. Is op sommige plekken nog even wennen maar verder gaat het al redelijk.
Sterktequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit krijg ik nu per SMS binnen (zometeen maar even doorsturen voor eventuele WOB-verzoeken later).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |