Oneens. Deze plaat van de dag is prima.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:30 schreef MC-M het volgende:
Graag een eigen 'plaat van de dag' kiezen @:oriente
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:30 schreef MC-M het volgende:
Graag een eigen 'plaat van de dag' kiezen @:oriente
Zijn gele apen dan nog smeriger dan gewone apen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind die foto’s van het apenpokkenvirus echt heel vies
Hopelijk komt er geen gele apenpokkenvirus
Eensgelijks Scrumquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Don.
Goed je weer te zien.
Ah Kuipje. Leek mij ook wel leuk maar geen optie uiteindelijk (vader wilde niet). Zag wel dat het uitverkocht was inmiddelsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wel naar de Kuip. Ik word liever niet gestoken door Roma's of Romeinen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wel naar de Kuip. Ik word liever niet gestoken door Roma's of Romeinen.
Ik geloof dit:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Is er ook eigenlijk ergens een overzicht om te kijken welke topics je hebt geopend? #dtv
Precies wat ik zocht, dank.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dit:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Deze is beter geloof ik: https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Op geen enkele link geklikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
GGMM in F&S / Everything Everywhere All at Once (2022)
GGMM in VBL / Mogelijke transfers: blijven ze of vertrekken ze? #2
GGMM in VBL / Oud-aanvaller van Ajax & Feyenoord Henk Groot (84) overleden
GGMM in F&S / [Netflix] Heartstopper
GGMM in VBL / Jong Oranje-verdediger Van Drongelen betrokken bij dodelijk ongeval
Wat een lijst absolute toptopics
Ik had eerder al je review gelezen over die eerste film. Geloof dat het ging over gele apen? Je had het iig geen hoog punt gegeven.quote:
Bruin brood. Rosbief. Belegen kaas.quote:
Hoe wordt dat voor komende jaren nou belast?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer
@:wereldgozer
@:Atypisch
Hoe betaal je in de bus in Belgie?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:21 schreef Caland het volgende:
Zeg @:belg @:capuchon_jongen @:kutbelg @:dutroux
Kan je in Belgie in de bus gewoon met je pinpas een kaartje afrekenen?
Erg mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe betaal je in de bus in Belgie?
Met welke middelen kan ik betalen?
Bankkaarten. Maestro en Mastercard. VPAY en Visa.
Betaalapps. Apple Pay. Google Pay.
Wearables. Fitbit Pay. Garmin Pay.
Had hij dat zelf niet gewoon kunnen opzoeken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe betaal je in de bus in Belgie?
Met welke middelen kan ik betalen?
Bankkaarten. Maestro en Mastercard. VPAY en Visa.
Betaalapps. Apple Pay. Google Pay.
Wearables. Fitbit Pay. Garmin Pay.
https://financialfocus.ab(...)-box-iii-vanaf-2025/quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe wordt dat voor komende jaren nou belast?
Ik merk bij mijn ouders ook wel dat oudere mensen vaak wat moeite hebben met google en dat soort zaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had hij dat zelf niet gewoon kunnen opzoeken?
HANG OP. KLIK WEG. BEL UW BANK.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://financialfocus.ab(...)-box-iii-vanaf-2025/
Vraag ook na bij je private banker. Of iemand van de big 4. @:KingRoland
Je moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk bij mijn ouders ook wel dat oudere mensen vaak wat moeite hebben met google en dat soort zaken.
Vanochtend hoopte ik nog op een biertje op een terras.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Het begint hier nu te onweren
@:lenny_leonard
Denk dat @DonRaja @Coco en rene hun bedrijven dat wel via de big 4 laten doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://financialfocus.ab(...)-box-iii-vanaf-2025/
Vraag ook na bij je private banker. Of iemand van de big 4. @:KingRoland
Is het al bij mensen anders dan homo's geconstateerd? Ik ben overigens tegen homofobie.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind die foto’s van het apenpokkenvirus echt heel vies
Hopelijk komt er geen gele apenpokkenvirus
Ik kijk altijd in de eierdoos of er geen gebroken in zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
Doosje eieren gehaald, zaten er vijf in plaats van zes in![]()
Ik voel me beflikkerd
Ga daarvoor altijd naar zo’n trekmuur van DE BOER, maar daar ga ik vandaag en morgen niet meer langskomen. Dan maar supermarktzooi.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Tevens, een krachtsporter die een doosje van 6 haalt?
Aha oké, dat is het betere werk. Gewoon goedkoper, krijgen die ook iets speciaals te eten of mogen ze extra lang buiten lopen? @Coco jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga daarvoor altijd naar zo’n trekmuur van DE BOER, maar daar ga ik vandaag en morgen niet meer langskomen. Dan maar supermarktzooi.
Ik maak me zorgen om user @Lange_Lansquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Het begint hier nu te onweren
Hopelijk zit je veilig droog binnenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Het begint hier opeens hard te regenen
@:ggmm
Reagerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier echt heel hard te reageren opeens.
Wat ben jij toch achterlijk. Reagerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een lockdown.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen heeft het apenpokkenvirus Nederland bereikt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
op naar het COR topic!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Je kan deze Tweet niet bekijken omdat de eigenaar van het account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kan deze Tweet niet bekijken omdat de eigenaar van het account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken.
@:ggmm kun je een goed woordje voor me doen? Ik denk dat hij een foutje heeft gemaakt.
Dit moet je niet willen zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kan deze Tweet niet bekijken omdat de eigenaar van het account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken.
@:ggmm kun je een goed woordje voor me doen? Ik denk dat hij een foutje heeft gemaakt.
Goedkoper en lekkerder vooralquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aha oké, dat is het betere werk. Gewoon goedkoper, krijgen die ook iets speciaals te eten of mogen ze extra lang buiten lopen? @:Coco ja
Als je hiermee besmet bent, dan is het in ieder geval moeilijker verborgen te houden dan Corona.quote:
Niet in Afghanistan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je hiermee besmet bent, dan is het in ieder geval moeilijker verborgen te houden dan Corona.
Broodje aap.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb je nog eetlust na die foto's?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Garnaal-salade.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
broodje donerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jawel hoorquote:
Dan zou ik de herkomst van dat vlees in twijfel trekken...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef KingRoland het volgende:
hier verkopen ze broodje doner voor 3,50, krijg je ook grote broodje met fucking veel vlees
kun je nergens in Rotterdam of ergens anders in Amsterdam vinden
genot
goed vlees welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zou ik de herkomst van dat vlees in twijfel trekken...
ik vind teun van de keuken een enge man, dus neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je Keuringsdienst van Waarde erover zou hebben gezien dan zou je anders denken.
Dus nu weten we wat die homo's hebben gedaan.quote:Apenpokken
Het virus kan binnendringen via de slijmvliezen in de mond, neus of ogen en via open wondjes, schrijft het RIVM. Het virus kan zich ook verspreiden via druppels uit blaasjes of uit de mond-keelholte, maar niet via zwevende druppeltjes in de lucht.
Dat is hemels voer, echt waar.quote:
@KnutdeIJsbeer is trots op je!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:34 schreef KingRoland het volgende:
en ik kan het weten want ik heb ooit wagyu beef gegeten @:3rr0r
@KingRoland mag wel uitkijken met zijn date zaterdagquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus nu weten we wat die homo's hebben gedaan.
Wel jammer dat deze iets te vroeg stopt.quote:
Het stelde wederom niets voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om user @:lange_lans
@:kingroland graag bidden voor hem.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel jammer dat deze iets te vroeg stopt.
quote:
Met 12 graden in de tuin past thee beter.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu in de tuin een glas coca-cola zero
ik had nog een blikje over, zometeen thee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met 12 graden in de tuin past thee beter.
Is het niet koud buitenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu in de tuin een glas coca-cola zero
quote:Het GVB moet de helft van de ernstige letselschade die een voetganger opliep toen zij in 2017 op de De Boelelaan in Zuid werd aangereden door een sneltram vergoeden. Dat heeft de rechtbank deze maand geoordeeld.
De voetganger studeerde in 2017 aan de VU. Ze liep ondanks het rode verkeerslicht voor voetgangers, de knipperende waarschuwingslichten en een geluidssignaal de trambaan op. De trambestuurder remde, maar kon een aanrijding niet meer voorkomen.
Waarschijnlijk begint die wedstrijd om 02:52 dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
02:00 uur | Curaçao – Ajax | Ziggo Sport Select
Ik sla een keertje overquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
02:00 uur | Curaçao – Ajax | Ziggo Sport Select
is goed ik hou je eraan dat je de volgende voetbalwedstrijd rond hetzelfde tijdstip gewoon aanwezig bentquote:
Ik begrijp ook niet dat je over uiterlijk begint als je er zelf uitziet alsof je op latere leeftijd het syndroom van down hebt gekregen. Met zijn grindtegelkop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:38 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen houdt @:zka zich al de hele dag bezig met Ajacieden op Twitter
Ach, wat sneu.
Link?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat je over uiterlijk begint als je er zelf uitziet alsof je op latere leeftijd het syndroom van down hebt gekregen. Met zijn grindtegelkop.
(we roddelen niet @:zka)
Ik vind het wel vermakelijk eigenlijk, allemaal van die mensjes die het allemaal iets te serieus nemen. Net als die sneuneus van MVV die exact hetzelfde doetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat je over uiterlijk begint als je er zelf uitziet alsof je op latere leeftijd het syndroom van down hebt gekregen. Met zijn grindtegelkop.
(we roddelen niet @:zka)
Oh ja die is er ook in gaan geloven en ik kan er ook wel om lachen maar dat maakt het niet minder triest. Dat je echt denkt dat je iets voorstelt omdat je wel eens een primeurtje over Feyenoord brengt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk eigenlijk, allemaal van die mensjes die het allemaal iets te serieus nemen. Net als die sneuneus van MVV die exact hetzelfde doet
En dan louter gesteund worden door JHK mongooltjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook in gaan geloven en ik kan er ook wel om lachen maar dat maakt het niet minder triest. Dat je echt denkt dat je iets voorstelt omdat je wel eens een primeurtje over Feyenoord brengt.
rEntFreE
Morgen ook naar Alkmaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
En dan louter gesteund worden door JHK mongooltjes.
Ludiek.
Ik was te laat voor eigen vervoer. En ik HAAT de bus. Dus, nee.quote:
Openbaar vervoer is voor proleten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik was te laat voor eigen vervoer. En ik HAAT de bus. Dus, nee.
Spijtig, want ik denk vrij zeker te weten dat het seizoen morgen eindigt.
Eens hoor, maar die ene twitteraar zag er ook wel echt uit alsof ‘ie op de foto een tia kreeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook in gaan geloven en ik kan er ook wel om lachen maar dat maakt het niet minder triest. Dat je echt denkt dat je iets voorstelt omdat je wel eens een primeurtje over Feyenoord brengt.
rEntFreE
Dat is toch juist ontzettend sneu om te benoemen, hij werd er ook altijd mee gepest. Op een bepaalde leeftijd doe je dat niet meer. Vooral als je zelf ook niet bepaald vooraan hebt gestaan tijdens het uitdelen van de schoonheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens hoor, maar die ene twitteraar zag er ook wel echt uit alsof ‘ie op de foto een tia kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch juist ontzettend sneu om te benoemen, hij werd er ook altijd mee gepest. Op een bepaalde leeftijd doe je dat niet meer. Vooral als je zelf ook niet bepaald vooraan hebt gestaan tijdens het uitdelen van de schoonheid.Oh, ik dacht eigenlijk gewoon dat het een ongelukkige foto wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje sneu voor die jongen jaVBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb daar ontzettend zin in Scrummie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag de waarschijnlijke degradatie van Heracles Heracles. Een dag met potentie.
Erg mooi, maar dan wel ADO terug graagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag de waarschijnlijke degradatie van Heracles Heracles. Een dag met potentie.
Moet je werken?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar ontzettend zin in Scrummie.
Eens, en anders gewoon Excelsior. Met PSV is er al genoeg (teveel) Eindhoven aanwezig in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg mooi, maar dan wel ADO terug graag
Heb jij geen binding met de reeegio?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
De sfeer onder de Almelose supporters is erg slecht kan ik je vertellen.
Het enige wat ik er leuk aan vond was dat Feyenoord af en toe lekker dichtbij speelde. En dat ik via werk een paar keer heb kunnen kijken. Heb er ook een paar jaar tegenover het stadion gewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij geen binding met de reeegio?
In Limburg misschien. In de randstad leven we tien jaar verder in de tijd en is rose drinken heel normaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
'mannen' die rose drinken hebben een grotere kans op het apenpokkenvirus.
Geen idee, ik kom nooit in Limburg. Maar ook in de randstad zijn het louter homo's. (waar verder niets mis mee is hoor)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
In Limburg misschien. In de randstad leven we tien jaar verder in de tijd en is rose drinken heel normaal.
'tien jaar verder'. Alsof het evolutie is dat mannen rosé drinken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
'Mannen' die het drinken van rosé goed praten
Wuppie loopt vast ook op hakken en draagt een rokje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'tien jaar verder'. Alsof het evolutie is dat mannen rosé drinken.
Met gelakte nageltjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wuppie loopt vast ook op hakken en draagt een rokje.
Vbl is inclusiefquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linnen overhemd en bordeelsluipers genot.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was voor mij Excelsior. Stadionnetje op 5 a 10 minuten fietsen, altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Het concept van binnen 20 minuten thuis zijn na een voetbalwedstrijd was erg vernieuwend voor mij.
Als we in de randstad iemand op sandalen zien lopen schieten we hem af.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als we op het platteland een homo zien bellen we de krant.
Dan heb je het druk want ik denk dat de verhouding birkenstocks er 10x hoger is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als we in de randstad iemand op sandalen zien lopen schieten we hem af.
Tien jaar terug misschien.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je het druk want ik denk dat de verhouding birkenstocks er 10x hoger is.
Wat zal jij een droge mond hebben. Denk je wel een beetje aan je gezondheid?quote:
Ik geloof dat ze met @Paul al een zwakbegaafde hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb me aangemeld om moderator te worden. Dit kan niet meer mis.
Bij ONZ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
0 likes.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze met @:paul al een zwakbegaafde hebben.
Bij VBL? Leuk want dan worden we collegás want ik ga WK moddenquote:
Erg mooi. Slechter dan Onlo kun je het niet doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Bij VBL? Leuk want dan worden we collegás want ik ga WK modden
Dat je daarvoor een dm moet sturen is erg jammer.quote:
Thx fanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Slechter dan Onlo kun je het niet doen.
Terwijl ze mij niet als VBL mod wilden maar een alweer vertrokken onbekende PSVer kozen. Ondanks m'n briljante CV.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat inmiddels een plekje gegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ze mij niet als VBL mod wilden maar een alweer vertrokken onbekende PSVer kozen. Ondanks m'n briljante CV.
FOK! heeft er nog steeds onder te lijden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat inmiddels een plekje gegeven.
Ik denk dat dit de fout is die uiteindelijk tot de opheffing van FOK leidt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! heeft er nog steeds onder te lijden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:56 schreef Scrummie het volgende:
PM ontvangen.
Neef_Wuppie
Dit is écht een fantastische dag.
Makreelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Ondanks dat het geen werkdag is wens ik iedereen die geen ban heeft een uitermate smakelijke lunch toe.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:56 schreef Scrummie het volgende:
PM ontvangen.
Neef_Wuppie
Dit is écht een fantastische dag.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
@:ggmm @:lenny_leonard
Drink je hier rosé uit?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
@:ggmm @:lenny_leonard
Makreel?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:57 schreef MC-M het volgende:
Thuis van voetbal.
Geen 3e helft.
Zo visje eten.
Vis eet je ook voor jezelf en laat iedereen die in de buurt is maar de tering krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bovenbuurman frituurt ook vis.
Afgaande van de geur vind ik het knap als ie niet ziek gaat worden. Gadverdamme walgelijk ruikt het.
quote:In Losser, in de buurt van Enschede, is een platte kar met een groep mensen gekanteld. Er zijn meerdere gewonden, meldt de politie.
Het zou gaan om een voetbalteam dat kampioen is geworden en op de kar, voortgetrokken door een trekker, door Losser reed. De politie onderzoekt waardoor het ongeluk heeft kunnen gebeuren.
Als iets bedorven is laat je voornamelijk jezelf naar de tering gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vis eet je ook voor jezelf en laat iedereen die in de buurt is maar de tering krijgen.
In wat voor plaggenhut woon je als je een dag later het eten van je bovenbuurman nog ruikt?quote:Op zondag 22 mei 2022 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iets bedorven is laat je voornamelijk jezelf naar de tering gaan.
De geur hangt er nog steeds, gadverdamme.
Boven een snackbarquote:Op zondag 22 mei 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In wat voor plaggenhut woon je als je een dag later het eten van je bovenbuurman nog ruikt?
Zelden zo uitgekeken naar een maandag.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dit weekend voelt niet als een weekend.
Hup Hemelvaart.
Afgelopen vrijdag heeft me genekt. Studie, half doodgaan van de kopppijn bij item maken op locatie hele middag, tot diep in de nacht werken. Thug life.quote:
Preciesquote:Op zondag 22 mei 2022 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als God haar boven nodig heeft dan is dat maar zo, toch @:kingroland ?
3-1 gewonnenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
onze talenten zijn weer aan het werk
Helaas zegt dat weinig.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3-1 gewonnen
ik zie ze ver komen
dit is een goede lichting
Zie mijn laatste voetbal verhaalquote:
Mee eensquote:
Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 22 mei 2022 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
Je kan er niets over zeggen wat deze gasten over een paar jaar zouden kunnen presteren en hoeveel uiteindelijk werkelijk de top halen
Maar dit soort toernooien kunnen vaak een graadmeter zijn hoe goed ze zijn in vergelijking met hun leeftijd genoten.
frankrijk is gewoon 1 van de top favorieren vooraf
jaquote:
Heel veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Zo, tasje ingepakt voor Tirana.
Enkel korte broeken en t-shirts omdat het daar de hele week 34 graden wordt @:zipportal
Kan morgenochtend de helse reis beginnen.
Dan ben je wel op tijd, heb je nog een kaartje weten te bemachtigen?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Enkel korte broeken en t-shirts omdat het daar de hele week 34 graden wordt @:zipportal
Dank.quote:
Morgen 7.09 de trein en dan ben ik via Brussel en met een tussenstop Ancona rond 19.30 daar. Half 9 aan het bier dus hopelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je wel op tijd, heb je nog een kaartje weten te bemachtigen?
Veel plezier alvast.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me wel, de kans dat een Nederlandse club een Europese finale haalt blijft heel erg klein. En het is wel weer een leuk reisje natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank.
[..]
maar dat is het uiteindelijk wel waard hopelijk.
Ik was in 2002 ook in het stadion maar toen mocht ik geen bier drinken. En zo’n finale in een ander land is dan wel weer speciaal ja, sowieso alleen finales in de Kuip meegemaakt uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2022 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me wel, de kans dat een Nederlandse club een Europese finale haalt blijft heel erg klein. En het is wel weer een leuk reisje natuurlijk.
Zag een item over Feyenoorders op het nieuws. Wat een gekte daar zeg, alsof ze de Champions League finale gaan spelen. Maar wel leuk voor ze. Stukje zelf de slingers ophangen in het leven.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Komt Jacques daar vandaan?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Morgen 7.09 de trein en dan ben ik via Brussel en met een tussenstop Ancona rond 19.30 daar. Half 9 aan het bier dus hopelijk.
Uiteindelijk via de zwarte markt een kaart gekocht, 600 euro helaas maar dat is het uiteindelijk wel waard hopelijk.
Hoe was je date met de Koreaansequote:Op zondag 22 mei 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
over 3 weken weer afspraak gepland bij de Aziatische kapper
Pff ga zo wel twijfelen aan onze vriendschapquote:Op maandag 23 mei 2022 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zeg ik niet jij gooit hier alles overal zonder mijn toestemming
die noord zuid lijn ben ik nog niet in geweestquote:Op maandag 23 mei 2022 08:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vandaag maar weer de metro gebruikt.
viel wel mee hoe vol het zat
lol zuidquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:kingroland daar gaat er weer één
Veel plezier in Albanië. Veel Mercedes 190 diesels daar.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:kingroland daar gaat er weer één
Stukje darkroom @de_boswachterquote:Op maandag 23 mei 2022 08:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb raardere dingen in Berlijn gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |