quote:Op maandag 23 mei 2022 05:48 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit soort gematigd conservatieve lui vind ik toch wat raar.
Eens. Maar die minderheid maakt enorm veel kabaal, bijv op Twitter, en politici denken dat die geluiden een afspiegeling zijn van hun kiezers. Andersom moet je als liberal sterk in je schoenen staan om zulke statements te durven maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 05:28 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de meeste liberals als hem.
Niet elke liberal is "woke" zoals veel sites je willen doen geloven.
Het is te hopen. Zo niet is er geen man overboord want dan kan er alsnog geeist worden dat het hele hof erover beslist. Het levert dan wel weer de gebruikelijke vertraging op met het oog op de openbare verhoren:quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:51 schreef Ulx het volgende:
Maar zien of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn Trumprechters geweest die niet automatisch de kant van hem of de GOP kozen in eerdere zaken.
Die tweet is inmiddels al weer weg want het zijn voorlopig nog maar 2 doden, 14 gewonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef speknek het volgende:
Een nieuwe Sandy Hook. Thoughts and prayers. Kan alleen opgelost worden door de kinderen ook te bewapenen. Helaas zijn de Republikeinen een beetje dom, maar gelukkig niet evil zoals de Democraten.
[ twitter ]
Nee 16 dodenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Die tweet is inmiddels al weer weg want het zijn voorlopig nog maar 2 doden, 14 gewonden.
https://www.click2houston(...)l-officials-confirm/quote:LIVE: 18-year-old shoots grandmother before killing 14 students, 1 teacher at Uvalde elementary school, Gov. Abbott says
Of de kinderenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, dan kunnen we de discussie om leerkrachten te gaan bewapenen ook wel weer oprakelen.
Ik snapte er even niks meer van, aan de ene kant las ik 2 doden, een boel gewonden, verdachte aangehouden, maar ook tegelijkertijd 14+ doden, en de dader dood.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee 16 doden
[..]
https://www.click2houston(...)l-officials-confirm/
Andere bron:
https://www.nbcnews.com/n(...)ary-school-rcna30339
Diezelfde Abbott eerder:
[ twitter ]
Ik meen me uit Bowling for Columbine te herinneren dat het een traditie is die de NRA graag in ere houdt om zo snel mogelijk na een school shooting een rally te organiseren in de getroffen gemeente.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
Over drie dagen is een NRA-convention niet ver daarvandaan gepland:
[ twitter ]
Komt goed uit dan maar deze was iig al heel lang gepland.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik meen me uit Bowling for Columbine te herinneren dat het een traditie is die de NRA graag in ere houdt om zo snel mogelijk na een school shooting een rally te organiseren in de getroffen gemeente.
De tijd dat er nog iets gedaan kon worden aan de situatie mbt wapenbezit in de VS is allang voorbij. Het is gewoon wat het is en er zullen tienduizenden doden per jaar blijven vallen, ik zie geen einde aan die weg.quote:
Dit slaat ook nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De tijd dat er nog iets gedaan kon worden aan de situatie mbt wapenbezit in de VS is allang voorbij. Het is gewoon wat het is en er zullen tienduizenden doden per jaar blijven vallen, ik zie geen einde aan die weg.
De laatste kans op echte veranderingen kwam met Sandy Hook en dat was al niet goed genoeg voor verandering, sindsdien is de situattie alleen maar slechter geworden. Triest voor de nabestaanden maar het is gewoon zinloos om je er nog druk over te maken. Dit is wat men wil.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik snapte er even niks meer van, aan de ene kant las ik 2 doden, een boel gewonden, verdachte aangehouden, maar ook tegelijkertijd 14+ doden, en de dader dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |