Toch makkelijk te googlen lijkt me zo.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Begreep dat er iets veranderd was aan de baan? Zeiden ze bij f1 aan tafel.
Weet ik, maar ik wou het topic op gang helpen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch makkelijk te googlen lijkt me zo.
Wederom bocht 10 anders. Nu weer iets ronder dan vorig jaar.
https://twitter.com/Circu(...)pen-and-leclerc.html
Aan de baan zelf niet. Dat was vorig jaar al gedaan. Nu hebben ze alleen de muur bij bocht 4 weggehaald om de gravel trap te vergroten voor meer veiligheid en het paddock vergroot.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Begreep dat er iets veranderd was aan de baan? Zeiden ze bij f1 aan tafel.
Dat was vorig jaar al gedaan. Die tweet is van februari 2021.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch makkelijk te googlen lijkt me zo.
Wederom bocht 10 anders. Nu weer iets ronder dan vorig jaar.
https://twitter.com/Circu(...)pen-and-leclerc.html
Daar begrijp ik echt geen zak van, de bedoeling was toch dat junioren een kans zouden krijgen om rondjes te rijden en dan zet men Kubica in de auto?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:03 schreef Starflyer het volgende:
En hier dan ook maar
Robert Kubica zal in de eerste vrije training rijden in plaats van Gyanyu Zhou.
https://www.motorsportwee(...)spanish-gp-practice/
Dan hadden ze daar geen ruimte voor moeten laten in de regels, want die is er blijkbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar begrijp ik echt geen zak van, de bedoeling was toch dat junioren een kans zouden krijgen om rondjes te rijden en dan zet men Kubica in de auto?
It's all about the money. Orlen centjes zullen wel de doorslag gevenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:03 schreef Starflyer het volgende:
En hier dan ook maar
Robert Kubica zal in de eerste vrije training rijden in plaats van Gyanyu Zhou.
https://www.motorsportwee(...)spanish-gp-practice/
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar al gedaan. Die tweet is van februari 2021.
En volgend jaar misschien de chicane weg voor de laatste bocht.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aan de baan zelf niet. Dat was vorig jaar al gedaan. Nu hebben ze alleen de muur bij bocht 4 weggehaald om de gravel trap te vergroten voor meer veiligheid en het paddock vergroot.
https://racingnews365.com(...)-barcelona-catalunya
Ze zullen Pourchaire vast ook een paar keer laten rijden dit jaar om aan die eis te voldoen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar begrijp ik echt geen zak van, de bedoeling was toch dat junioren een kans zouden krijgen om rondjes te rijden en dan zet men Kubica in de auto?
Klopt. Maar ze moeten nog wel twee keer een junior laten rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden ze daar geen ruimte voor moeten laten in de regels, want die is er blijkbaar.
Ben benieuwdquote:
Hoe kun je een verschil van 5-10pk schatten zonder keiharde data van alle partijen in handen te hebben? 10pk is waarschijnlijk minder dan 1%.quote:
Ze hebben het dus van Red Bull en Mercedes zeggen ze:quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoe kun je een verschil van 5-10pk schatten zonder keiharde data van alle partijen in handen te hebben? 10pk is waarschijnlijk minder dan 1%.
quote:Messungen von Red Bull und Mercedes haben ergeben, dass der Ferrari-Motor derzeit vier Kilowatt (5,4 PS) vor dem Honda-V6 und acht Kilowatt (10,8 PS) vor dem Mercedes liegt.
Dit mocht toch niet meer na het incident van een paar jaar terug ?quote:
Preciesquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef DKUp het volgende:
Oh, maar de Ferrari was toch de beste auto?
ligt eraan op welk circuit.....quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:31 schreef DKUp het volgende:
Oh, maar de Ferrari was toch de beste auto?
is zoiets met de budget cap nog wel mogelijk? Het heeft veel duiten gekost om er een groene RB van te makenquote:
Zo duur is die verf nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is zoiets met de budget cap nog wel mogelijk? Het heeft veel duiten gekost om er een groene RB van te maken
Goedkoper dan zelf ontwikkelen lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is zoiets met de budget cap nog wel mogelijk? Het heeft veel duiten gekost om er een groene RB van te maken
Klopt, een chassis uit Milton Keynes jatten zal wel een stuk goedkoper zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goedkoper dan zelf ontwikkelen lijkt me.
Je mag geen 3D foto's maken of andere (fysieke) informatie van RBR gebruiken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dit mocht toch niet meer na het incident van een paar jaar terug ?
Pas sinds april. Knap als ze dit in ruim een maand kunnen realiseren.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef mikieu het volgende:
Was er niet een engineer van RBR naar AM gegaan?
Ja dus:
https://www.motorsportwee(...)oining-aston-martin/
Dit krijgt een staart
Had van te voren wel kunnen lekken, al lijkt het mij ook sterk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Pas sinds april. Knap als ze dit in ruim een maand kunnen realiseren.
Dus daarom rijdt Red Bull vooraan dit jaar, die hebben niks hoeven te veranderen met die nieuwe regels!quote:
Hun ontwikkelingsbudget moest aangevuld worden?quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Na Mercedes wilde nu RBR wat bijverdienen
Ik denk het. Volgens Binotto heeft RBR al meer van het beschikbare budget gebruikt dan Ferrari dus dan word je creatiefquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hun ontwikkelingsbudget moest aangevuld worden?
Dat is toch ook allang ontkracht? Ze zijn gewoon zuiniger geworden. Ze hebben nog voldoende budget.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik denk het. Volgens Binotto heeft RBR al meer van het beschikbare budget gebruikt dan Ferrari dus dan wordt je creatief
lees de posts nu eens met een knipoog?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch ook allang ontkracht? Ze zijn gewoon zuiniger geworden. Ze hebben nog voldoende budget.
Got me therequote:Op donderdag 19 mei 2022 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lees de posts nu eens met een knipoog?
Hoe kan een meting van RB (of Mercedes) nu meten hoeveel meer of minder kilowatt ze hebben dan Ferrari? Dan moeten ze Ferrari ook meten. En dan nog, dit is wat RB en Mercedes beweren, en er zit vaak ook nog wel wat verschil tussen de werkelijkheid en wat beweerd wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben het dus van Red Bull en Mercedes zeggen ze:
[..]
Vergeet ook de vloer niet. Dit jaar belangrijker dan ooit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef nils7 het volgende:
Dus als die AM nog steeds niet gaat dan kunnen we de AMG motortje de schuld geven?
Het mag niet maar dat betekent niet dat Mr Stroll zich eraan houdt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag geen 3D foto's maken of andere (fysieke) informatie van RBR gebruiken.
Je mag wel op basis van wat je ziet (of bijvoorbeeld Fallows in zijn hoofd heeft zitten) iets soortgelijks ontwerpen, zolang de ontwerpen maar van jezelf zijn.
Dat was bijvoorbeeld bij Tracing Point niet het geval omdat ze fysieke informatie van Mercedes gebruikten (waaronder de brake ducts waarvoor ze punten moesten inleveren)
Zeker omdat er belangen zijn. Immers, bij een te groot performance verschil mag je de motor wel ontwikkelen. Dat zal dan onafhankelijk moeten worden aangetoond, maar vast wat stemming maken helpt altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoe kan een meting van RB (of Mercedes) nu meten hoeveel meer of minder kilowatt ze hebben dan Ferrari? Dan moeten ze Ferrari ook meten. En dan nog, dit is wat RB en Mercedes beweren, en er zit vaak ook nog wel wat verschil tussen de werkelijkheid en wat beweerd wordt.
Nee, maar zonder medewerking van RBR lijkt me dat toch vrij lastig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het mag niet maar dat betekent niet dat Mr Stroll zich eraan houdt.
Dat wordt, voor zover ik weet, gemeten op basis van GPS data. Dus sowieso een benadering.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoe kan een meting van RB (of Mercedes) nu meten hoeveel meer of minder kilowatt ze hebben dan Ferrari? Dan moeten ze Ferrari ook meten. En dan nog, dit is wat RB en Mercedes beweren, en er zit vaak ook nog wel wat verschil tussen de werkelijkheid en wat beweerd wordt.
Een "tijdzone dingetje"? Met Barcelona?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn dit voor vage tijden
Ik dacht dat het gewoon een tijdzone dingetje was, maar schijnbaar is dit echt een sprintweekend zonder sprint.
Ze proberen om de sessies zo veel mogelijk rond de condities van de race te verrijden. Aangezien de race om 15:00u start is dus het schema van de vrije trainingen ook naar de middag verplaatst. Het was ook tamelijk onzinnig om een vrije training om 10:00u in de ochtend te houden, terwijl de race en kwali om 14:00u begonnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een tijdzone dingetje was, maar schijnbaar is dit echt een sprintweekend zonder sprint.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ze proberen om de sessies zo veel mogelijk rond de condities van de race te verrijden. Aangezien de race om 15:00u start is dus het schema van de vrije trainingen ook naar de middag verplaatst. Het was ook tamelijk onzinnig om een vrije training om 10:00u in de ochtend te houden, terwijl de race en kwali om 14:00u begonnen.
Voorheen was de tweede vrije training rond dat tijdstip. Maar ze hebben alles nu naar achteren verplaatst omdat de scrutineering verplaatst is van de donderdag naar de vrijdagochtend, zodat de monteurs pas een dag later aan de slag hoeven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ze proberen om de sessies zo veel mogelijk rond de condities van de race te verrijden. Aangezien de race om 15:00u start is dus het schema van de vrije trainingen ook naar de middag verplaatst. Het was ook tamelijk onzinnig om een vrije training om 10:00u in de ochtend te houden, terwijl de race en kwali om 14:00u begonnen.
KoRtSlUitInGquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Hebben we een smiley met een Friese vlag wapperen?quote:
Ze kunnen dat tegenwoordig vrij goed inschatten op basis van oa gps, motorstanden, hoeveelheid peut (op basis van het verleden).quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Krijgen we nu een soort North vs South?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een smiley met een Friese vlag wapperen?
en daarom rijd Mercedes nu ook gewoon middenmoot hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef aesop het volgende:
[..]
Ze kunnen dat tegenwoordig vrij goed inschatten op basis van oa gps, motorstanden, hoeveelheid peut (op basis van het verleden).
Knap van ferrari als dit idd klopt. Tegelijkertijd zijn dit minieme verschillen.Een spreiding van 10 pk tussen de 4 motoren (ik vermoed dat Alpine ook binnen die marge zit) is wat mij betreft perfect. Dan komt het op andere zaken aan.
Die is er welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een smiley met een Friese vlag wapperen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het mag niet maar dat betekent niet dat Mr Stroll zich eraan houdt.
En de wagen van Latifi ongesteld?quote:
Ferrari beter op deze baan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Naah deze wordt voor Carlos. Charles 2e Max 3
Tenzij updatesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan ga je verhuizenquote:
Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1 bij de teams onderling. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
quote:
Dat zou dan 3 op een rij zijn. Zou hartstikke mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...
Dus als iemand van Ferrari wint is het Leclerc. Saints mag er dan achteraan hobbelen.
Maar ik zie Max het ook wel weer doen hier. Dit circuit heeft toch wat bijzonders voor hem.
Nooit meer naar Aldi.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nieuw abo aangeschaft. @:danny kan vanavond weer lekker eten
Je persoonsgegevens zijn nu bekend bij de forum admins.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oh ,in mijn hoofd zouden ze dat niet durven, zo voor alle Spaanse fans. Maar wie weet we gaan het zien. Wie weet wil Charles het wel niet. Ik vind Charles een sympathieke vent, wellicht laat hij het erbij als hij erachter zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1 bij de teams onderling. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...
Dus als iemand van Ferrari wint is het Leclerc. Saints mag er dan achteraan hobbelen.
Maar ik zie Max het ook wel weer doen hier. Dit circuit heeft toch wat bijzonders voor hem.
Met de rekening van m'n scharrel betaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je persoonsgegevens zijn nu bekend bij de forum admins.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is het ook wel. Maar als het om het kampioenschap gaat denk ik niet dat hij dat zomaar uit handen gaat geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh ,in mijn hoofd zouden ze dat niet durven, zo voor alle Spaanse fans. Maar wie weet we gaan het zien. Wie weet wil Charles het wel niet. Ik vind Charles een sympathieke vent, wellicht laat hij het erbij als hij erachter zit.
Lijkt me ook gewoon normaal dat je een beetje mag rondkijken en proberen. Geen probleem mee. Gewoon slim van Aston Martin.quote:
De koooooooning van hispanje heeeeeb ik altijd ge-eeeeeeeeeerd!quote:
Wat let je?quote:
Hopelijk gaat die ook nog een beetje snel rijden of zoquote:
RBR heeft deze winter een aantal pipos van Mercedes overgenomen. En zie Mercedes, meteen vergeten sidepots te ontwerpenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:25 schreef Perox het volgende:
Stroll legt effe uit op Sky dat het heus niet afgekeken is.
Ze hebben er 2 ontworpen in de winter al en de ene is het niet dus doen ze nu de andere...![]()
Heeft er niets mee te maken dat ze een Red Bull pipo hebben aangenomen.
Ik gok zo dat ze niet voluit mogen. Nyck lijkt mij beter dan dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Joerie bakt er niet veel van voorlopig. Nick ook niet trouwens.
Nick nu wel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze niet voluit mogen. Nyck lijkt mij beter dan dit.
Nyck 4. Glorie runsszquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Joerie bakt er niet veel van voorlopig. Nick ook niet trouwens.
Kun je voortaan gewoon verkeer zeggen?quote:
Latifi langzamer op softsquote:
Op soft. Zegt niks.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:33 schreef Perox het volgende:
Bij Sky hopen ze nog steeds op wederopstanding van Mercedes....
DEze gaat lastig op mijn werkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)e/s22050929740768397
Ja, Michael Bay.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft iemand hier die drone al opgemerkt?
Yepquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
Zal wel weer een strijd worden tussen Max en Charles
Gewaagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
Dit is een Engelse sport.quote:
Wat die bedoelt is dat als Max niet was opgehouden door verkeer dan was die nu de snelste.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:41 schreef Tijn het volgende:
Porpoising bij Mercedes lijkt nu echt verleden tijd, of niet?
Nee Charles heeft heel veel updates gekregen dus zijn tijdperk is begonnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
1:28.3 in qualy in 2020...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef StephanL het volgende:
Vips denkt dat die in een F2 auto rijdt, zo langzaam
Maar toen ook al veel minder dan dat we daarna gezien hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tijdens pre-season testing hadden ze er wel last van hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes met hun mega update duidelijk derde team nu.
Long runs aan het doen? Straks nog even een snelle ronde...quote:Vips is continuing to circulate - he's last but he's not been chasing any laptime, instead doing some tyre work for Red Bull.
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Long runs aan het doen? Straks nog even een snelle ronde...
Ze kunnen er tenminste nog een beetje om lachenquote:
Schijnt data verzamelen op hard te zijn geweest volgens Sky althans.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.
Hij had wel DRS dicht, maar verlies je daar 5.6 mee? iig wel 4 secondenquote:
Ja met hardquote:
Alle rondes in VT1 met de mes tussen je tanden paarse sectortijden noteren is ook niet het geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.
Nauwelijks iemand die dat beweert, behalve de Britten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
Sky zou toch veel objectiever zijn dan Ziggo/Viaplay ?
En een paar trollebollen op FOK! natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nauwelijks iemand die dat beweert, behalve de Britten.
Mensen die dat nog denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
maar ze zijn wel helemaal geil van Mercedes en Lewis he....80% van hun gelul gaat daarover
en vooral excuses verzinnen voor lewis dit jaar
Russell derde team, Lewis onduidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Voorlopige conclusie:
Gaat weer tussen Lec en Max en Mercedes nu overduidelijk derde team. Mercedes in niemandsland.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie zegt dat danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
En sommigen hier op het forumquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Best wel knap van Vips om als laatste te eindigen in een RB.
Heel dom van RB dan, laat zo'n jongen gewoon even 1-2 snelle rondjes proberen, hele punt van die young driver test is ook om de rijder te tonen en een beetje op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.
Je kan moeilijk zeggen op een openbare lijn "AAN JOU HEBBEN WE OOK NIKS" xDquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.
Budgetcap issue misschien. Op zich is het niet moeilijk op zo'n wagen af te schrijven, gebruik dan maar gewoon die rijder nuttigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel dom van RB dan, laat zo'n jongen gewoon even 1-2 snelle rondjes proberen, hele punt van die young driver test is ook om de rijder te tonen.
Dat kan gewoon prima bij Haxballquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen op een openbare lijn "AAN JOU HEBBEN WE OOK NIKS" xD
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamiltonquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan
Oh wacht ik weet het al, niemand
Ted was wel héél erg blij dat de Mercedes upgrades lijken te werken. Die slaapt weer wat rustiger in z'n Hamilton pyjama vannacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
maar ze zijn wel helemaal geil van Mercedes en Lewis he
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamilton
Viaplay is een ander verhaal
@Captain_Jack_Sparrowquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan
Oh wacht ik weet het al, niemand
Het enige land wat objectief zal zijn is het land wat geen coureur van hun nationaliteit in de F1 heeft rijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamilton
Viaplay is een ander verhaal
oh!quote:
Oh huh heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Nou ik zie die Finnen er ook nog wel voor aanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige land wat objectief zal zijn is het land wat geen coureur van hun nationaliteit in de F1 heeft rijden
Klopt zeker. F1 moet ook geen keiharde journalistiek zijn. Is gewoon entertainment.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou ik zie die Finnen er ook nog wel voor aan![]()
Andere kant. Een enthousiaste deels gekleurde commentator maakt het voor 'fans' wel een stuk leuker
quote:Marko: "Bewijs dat er gegevens zijn gedownload"
Vervolgens doet Marko een bijzondere openbaring. Alhoewel er achter de schermen nog het een en ander wordt onderzocht, zijn er volgens de Red Bull-adviseur wel degelijk gegevens gedownload over de (ontwikkeling van) de RB18.
Alhoewel hij niets zegt over wie die gegevens zou hebben gedownload en wanneer, heeft hij grote twijfels bij de nieuwe update van de AMR22. Die kan toch nooit helemaal uit de koker van Aston Martin komen?
"Er zijn nog enkele feiten die we aan het onderzoeken zijn. Dat gaan we grondig doen. Het gaat niet alleen over Dan Fallows. Er is bewijs dat er gegevens zijn gedownload. Is het mogelijk om zonder documentatie een dusdanig gedetailleerde kopie van onze auto te produceren?", sluit hij met een open vraag af.
Oei, niet ondenkbaar. Hij lijkt er ook gewoon teveel op :/quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ok, RN365 én Helmut Marko, maar toch :
[..]
Dat gelooft toch niemand.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Deze versie in november in de windtunnel zeggen ze.
Hij moet ook daar geen sigaartje/jointje rokenquote:
Oh fantastischquote:
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Aldus wiedergutmachschnitzelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
iPhone mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |