Nick nu wel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze niet voluit mogen. Nyck lijkt mij beter dan dit.
Nyck 4. Glorie runsszquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Joerie bakt er niet veel van voorlopig. Nick ook niet trouwens.
Kun je voortaan gewoon verkeer zeggen?quote:
Latifi langzamer op softsquote:
Op soft. Zegt niks.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:33 schreef Perox het volgende:
Bij Sky hopen ze nog steeds op wederopstanding van Mercedes....
DEze gaat lastig op mijn werkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)e/s22050929740768397
Ja, Michael Bay.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft iemand hier die drone al opgemerkt?
Yepquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
Zal wel weer een strijd worden tussen Max en Charles
Gewaagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
Dit is een Engelse sport.quote:
Wat die bedoelt is dat als Max niet was opgehouden door verkeer dan was die nu de snelste.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:41 schreef Tijn het volgende:
Porpoising bij Mercedes lijkt nu echt verleden tijd, of niet?
Nee Charles heeft heel veel updates gekregen dus zijn tijdperk is begonnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
1:28.3 in qualy in 2020...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef StephanL het volgende:
Vips denkt dat die in een F2 auto rijdt, zo langzaam
Maar toen ook al veel minder dan dat we daarna gezien hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tijdens pre-season testing hadden ze er wel last van hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:37 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes met hun mega update duidelijk derde team nu.
Long runs aan het doen? Straks nog even een snelle ronde...quote:Vips is continuing to circulate - he's last but he's not been chasing any laptime, instead doing some tyre work for Red Bull.
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Long runs aan het doen? Straks nog even een snelle ronde...
Ze kunnen er tenminste nog een beetje om lachenquote:
Schijnt data verzamelen op hard te zijn geweest volgens Sky althans.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.
Hij had wel DRS dicht, maar verlies je daar 5.6 mee? iig wel 4 secondenquote:
Ja met hardquote:
Alle rondes in VT1 met de mes tussen je tanden paarse sectortijden noteren is ook niet het geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op zelfs voor long runs is dit extreem langzaam.
Nauwelijks iemand die dat beweert, behalve de Britten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
Sky zou toch veel objectiever zijn dan Ziggo/Viaplay ?
En een paar trollebollen op FOK! natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nauwelijks iemand die dat beweert, behalve de Britten.
Mensen die dat nog denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
maar ze zijn wel helemaal geil van Mercedes en Lewis he....80% van hun gelul gaat daarover
en vooral excuses verzinnen voor lewis dit jaar
Russell derde team, Lewis onduidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Voorlopige conclusie:
Gaat weer tussen Lec en Max en Mercedes nu overduidelijk derde team. Mercedes in niemandsland.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie zegt dat danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
En sommigen hier op het forumquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Best wel knap van Vips om als laatste te eindigen in een RB.
Heel dom van RB dan, laat zo'n jongen gewoon even 1-2 snelle rondjes proberen, hele punt van die young driver test is ook om de rijder te tonen en een beetje op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.
Je kan moeilijk zeggen op een openbare lijn "AAN JOU HEBBEN WE OOK NIKS" xDquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Net onboard gehoord waaruit blijkt dat hij gewoon een dataverzamelingsprogramma af heeft gewerkt. Ook op de softs.
Budgetcap issue misschien. Op zich is het niet moeilijk op zo'n wagen af te schrijven, gebruik dan maar gewoon die rijder nuttigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel dom van RB dan, laat zo'n jongen gewoon even 1-2 snelle rondjes proberen, hele punt van die young driver test is ook om de rijder te tonen.
Dat kan gewoon prima bij Haxballquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen op een openbare lijn "AAN JOU HEBBEN WE OOK NIKS" xD
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamiltonquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan
Oh wacht ik weet het al, niemand
Ted was wel héél erg blij dat de Mercedes upgrades lijken te werken. Die slaapt weer wat rustiger in z'n Hamilton pyjama vannacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef Predator40 het volgende:
maar ze zijn wel helemaal geil van Mercedes en Lewis he
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamilton
Viaplay is een ander verhaal
@Captain_Jack_Sparrowquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan
Oh wacht ik weet het al, niemand
Het enige land wat objectief zal zijn is het land wat geen coureur van hun nationaliteit in de F1 heeft rijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik heb op Sky de commentatoren nog geen coureurs horen beledigen. Zoals crepe sujet, stokbrood, Hamilton die altijd loopt te piepen, Latifi kan niks, Stroll is altijd de schuldige etc. Daarnaast hoor je op sky bij bijvoorbeeld een start meer namen dan alleen Verstappen (Hamilton) en zijn directe concurrent. Sky is een stuk objectiever dan Ziggo, ook al is Sky vooral gefocust op Hamilton
Viaplay is een ander verhaal
oh!quote:
Oh huh heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Nou ik zie die Finnen er ook nog wel voor aanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige land wat objectief zal zijn is het land wat geen coureur van hun nationaliteit in de F1 heeft rijden
Klopt zeker. F1 moet ook geen keiharde journalistiek zijn. Is gewoon entertainment.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou ik zie die Finnen er ook nog wel voor aan![]()
Andere kant. Een enthousiaste deels gekleurde commentator maakt het voor 'fans' wel een stuk leuker
quote:Marko: "Bewijs dat er gegevens zijn gedownload"
Vervolgens doet Marko een bijzondere openbaring. Alhoewel er achter de schermen nog het een en ander wordt onderzocht, zijn er volgens de Red Bull-adviseur wel degelijk gegevens gedownload over de (ontwikkeling van) de RB18.
Alhoewel hij niets zegt over wie die gegevens zou hebben gedownload en wanneer, heeft hij grote twijfels bij de nieuwe update van de AMR22. Die kan toch nooit helemaal uit de koker van Aston Martin komen?
"Er zijn nog enkele feiten die we aan het onderzoeken zijn. Dat gaan we grondig doen. Het gaat niet alleen over Dan Fallows. Er is bewijs dat er gegevens zijn gedownload. Is het mogelijk om zonder documentatie een dusdanig gedetailleerde kopie van onze auto te produceren?", sluit hij met een open vraag af.
Oei, niet ondenkbaar. Hij lijkt er ook gewoon teveel op :/quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
Ok, RN365 én Helmut Marko, maar toch :
[..]
Dat gelooft toch niemand.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Deze versie in november in de windtunnel zeggen ze.
Hij moet ook daar geen sigaartje/jointje rokenquote:
Oh fantastischquote:
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Aldus wiedergutmachschnitzelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
iPhone mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Vries bij Sky", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |