Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1 bij de teams onderling. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Naah deze wordt voor Carlos. Charles 2e Max 3
quote:
Dat zou dan 3 op een rij zijn. Zou hartstikke mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...
Dus als iemand van Ferrari wint is het Leclerc. Saints mag er dan achteraan hobbelen.
Maar ik zie Max het ook wel weer doen hier. Dit circuit heeft toch wat bijzonders voor hem.
Nooit meer naar Aldi.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nieuw abo aangeschaft. @:danny kan vanavond weer lekker eten
Je persoonsgegevens zijn nu bekend bij de forum admins.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oh ,in mijn hoofd zouden ze dat niet durven, zo voor alle Spaanse fans. Maar wie weet we gaan het zien. Wie weet wil Charles het wel niet. Ik vind Charles een sympathieke vent, wellicht laat hij het erbij als hij erachter zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Helaas is het "de beste wint" al decennia weg in de F1 bij de teams onderling. En gezien Leclerc nu al zwaar de titel moet verdedigen...
Dus als iemand van Ferrari wint is het Leclerc. Saints mag er dan achteraan hobbelen.
Maar ik zie Max het ook wel weer doen hier. Dit circuit heeft toch wat bijzonders voor hem.
Met de rekening van m'n scharrel betaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je persoonsgegevens zijn nu bekend bij de forum admins.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is het ook wel. Maar als het om het kampioenschap gaat denk ik niet dat hij dat zomaar uit handen gaat geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh ,in mijn hoofd zouden ze dat niet durven, zo voor alle Spaanse fans. Maar wie weet we gaan het zien. Wie weet wil Charles het wel niet. Ik vind Charles een sympathieke vent, wellicht laat hij het erbij als hij erachter zit.
Lijkt me ook gewoon normaal dat je een beetje mag rondkijken en proberen. Geen probleem mee. Gewoon slim van Aston Martin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |