Gezien de problemen die @NailQueen met haar auto heeft gehad zou ik eerder voor "Op fietse" van Skik gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker op de Trekker van Mannenkoor Karrenspoor?
Verder zou ik zo snel niks kunnen bedenken.
Groningen, Drenthe en Achterhoek is een pot nat volgens Straniquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gezien de problemen die @:NailQueen met haar auto heeft gehad zou ik eerder voor "Op fietse" van Skik gaan.
Mannenkoor Karrenspoor is toch meer Achterhoeks.
Mannenkoor Karrespoor is in het hele land legendarisch!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gezien de problemen die @:NailQueen met haar auto heeft gehad zou ik eerder voor "Op fietse" van Skik gaan.
Nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Groningen, Drenthe en Achterhoek is een pot nat volgens Strani
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nietik vind het oprecht erg voor jullie dat het zo slecht gaat met Heracles!
Het nummer wat vanochtend voorbij kwam was Strani Amori. In het foute uur. Dat krijg je ervan!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nietik vind het oprecht erg voor jullie dat het zo slecht gaat met Heracles!
Fijn dat we nog iemand hebben die het opzoekt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mannenkoor Karrespoor is in het hele land legendarisch!
Ze kwamen trouwens uit het noordwesten van Overijssel, lees ik net.
Je kunt ze wel lekker tegenover elkaar zetten en er zelf tussen gaan zittenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Wat handig zou zijn als je meerdere verdiepingen hebt in je huis of zo, maar hier is het misschien ietwat overkill
Bij mijn dochter moet het ook echt blijven zitten, anders gaan haar tanden ook weer schuiven. Als er een lijmbolletje loslaat zie je dat ook al met 2 dagen bij haar. Dan moet ze rap naar de tandarts voor een plakbeurtquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar er schuiven bij mij ook een paar kiezen dus ik durf het niet aan![]()
Liever lui dan moe?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]ik vrees dat het een hopeloze zaak is
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij hadden een CD van Vangelis, die luisterden we vaak na het uitgaan, beetje afterenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Chariots of Fire
Conquest of Paradise
Was dat van hem?quote:
Jammer, dat was echt ultiem genot op de donderdagavondquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Was dat van hem?
Ik heb Spel Zonder Grenzen eigenlijk te laat ontdekt. H_Teetje had het geweldig gevonden
Ik heb het wel een paar keer gezien gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jammer, dat was echt ultiem genot op de donderdagavond
In "Wedden dat" hebben ze het ook vaak gebruikt. Maar dat is een paar jaar eerder.quote:
Fanatiekelingquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog dat ik het eindspel soms zo spannend vond qua of we gingen winnen dat ik wegging en niet meer durfde te kijken![]()
Ben ook geen spat veranderd.
We bakten er toch meestal helemaal niks van?quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog dat ik het eindspel soms zo spannend vond qua of we gingen winnen dat ik wegging en niet meer durfde te kijken![]()
Ben ook geen spat veranderd.
Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We bakten er toch meestal helemaal niks van?
In mijn herinnering deden we het altijd heel goed en toen kwam het laatste spel waar dubbele punten te halen waren en ging alles mis.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We bakten er toch meestal helemaal niks van?
De meeste landen winnen meestal niet, dat houdt het spannendquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.Dat was een heugelijke dag!
Maar meestal niet inderdaad
Toch net niet. Altijd weer die Portugezen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.Dat was een heugelijke dag!
Maar meestal niet inderdaad
Ik denk dat ik het ook nog steeds zou kijken. En natuurlijk commentaar van Sjekquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even wat beelden terug op Youtube, volgens mij zou ik het nog steeds leuk vindenDat commentaar van Sjek van Gelder is ook goud erbij natuurlijk.
Bij het laatste spel ging het eigenlijk altijd voor ons mis inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In mijn herinnering deden we het altijd heel goed en toen kwam het laatste spel waar dubbele punten te halen waren en ging alles mis.
Sumoworstelaars van een zeephelling af kegelenquote:
Ronquote:
Denk dat we daarvoor beter bij de EBU kunnen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal met de Tros contact opnemen met de vraag waarom Spel zonder grenzen niet meer is.
Ook prima.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat we daarvoor beter bij de EBU kunnen zijn
Prima tjoen, moeten ze vaker gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat men hier meer fan was van de begintune
Genotquote:
Maar wel 100%quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel jammer van zo'n kapotte computer is dat je al je mooie scores kwijt bent.
[ afbeelding ]
Staat toch een beetje triest zo, die 1.
Ik zou dat wel een mooi schone lei-moment vinden, zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel jammer van zo'n kapotte computer is dat je al je mooie scores kwijt bent.
[ afbeelding ]
Staat toch een beetje triest zo, die 1.
Dat had ik op de vorige computer ook, maar dan met heel wat meer spellen.quote:
Dat kan ook idd, heb ik ook weer wat te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een mooie schone lei-moment vinden, zo kan je het ook zien
Weet je nog hoe lang je streak was?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik op de vorige computer ook, maar dan met heel wat meer spellen.
[..]
Dat kan ook idd, heb ik ook weer wat te doen.
In ieder geval meer dan 5000, want dat vond ik wel een mooi aantal dus dat weet ik nog.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan 5000, want dat vond ik wel een mooi aantal dus dat weet ik nog.
Kost te duur qua financieel geld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal met de Tros contact opnemen met de vraag waarom Spel zonder grenzen niet meer is.
Late to the party, maar dit was het meest briljante spel ooit jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Sumoworstelaars van een zeephelling af kegelen
Oh lekker dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Half dagje werken en dan weekend![]()
Vanavond dus een bedrijfsfeest op ruim een uur rijden. We moeten net rijden zodra de zwaarste buien nu worden verwacht
Leukquote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze heeft me uitgenodigd om een keer langs te komen om mee te doen met bordspellen.
nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond dus een bedrijfsfeest op ruim een uur rijden. We moeten net rijden zodra de zwaarste buien nu worden verwacht
Klinkt goed, tof voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze heeft me uitgenodigd om een keer langs te komen om mee te doen met bordspellen.
Wauwquote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh jee, het komt steeds dichterbij. Snel sluit de grenzen!!!!quote:
*cancelt de zomervakantie maar weer alvastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, het komt steeds dichterbij. Snel sluit de grenzen!!!!
Hoe is dit eigenlijk overdraagbaar? Ik denk huid op huid contact? Aangezien er heel duidelijk in de nieuwsartikelen stond dat het geen SOA was en iedereen het kon krijgen. Maar als het via de lucht was ofzo dan zouden veel meer mensen het moeten hebben toch?quote:
Ik las dat het vooral bij mannen via seks met andere mannen zich momenteel verspreid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe is dit eigenlijk overdraagbaar? Ik denk huid op huid contact? Aangezien er heel duidelijk in de nieuwsartikelen stond dat het geen SOA was en iedereen het kon krijgen. Maar als het via de lucht was ofzo dan zouden veel meer mensen het moeten hebben toch?
Ja ik ben te lui om te googelen...
Maar het hoeft niet zo te zijn, huid op huid contact kan schijnbaar ook al besmettelijk zijn als die gene bijvoorbeeld van die blaasjes op zijn huid heeft op die plek. Gelukkig niet zo maar via in dezelfde ruimte zijn, tenzij die gene over je niest ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat het vooral bij mannen via seks met andere mannen zich momenteel verspreid.
quote:Human-to-human transmission is thought to occur primarily through large respiratory droplets. Respiratory droplets generally cannot travel more than a few feet, so prolonged face-to-face contact is required. Other human-to-human methods of transmission include direct contact with body fluids or lesion material, and indirect contact with lesion material, such as through contaminated clothing or linens.
Dat las ik ook, met in hetzelfde artikel dat het niet seksueel overdraagbaar was.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat het vooral bij mannen via seks met andere mannen zich momenteel verspreid.
Ja maar het was dus geen SOA. Dus ik vermoedde dat het huidcontact moest zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk mijn vermoeden klopte dus. Ik vond het ook wel heel typisch dat het zo benoemd werd dat het zo'n specifieke groep was. Zo krijgen bi- en homoseksuele mannen weer eens een slechte naam.. Geef gewoon aan dat het om enkele personen gaat en dat de overdracht plaats kan vinden door langer huid-op-huid contact of met lichaamssappenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet zo te zijn, huid op huid contact kan schijnbaar ook al besmettelijk zijn als die gene bijvoorbeeld van die blaasjes op zijn huid heeft op die plek. Gelukkig niet zo maar via in dezelfde ruimte zijn, tenzij die gene over je niest ofzo.
[..]
Oh ja, lekker vaag dan. Of te wel, ze weten het nog niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat las ik ook, met in hetzelfde artikel dat het niet seksueel overdraagbaar was.
Lekker duidelijk dus weer.
Het is een virus dat al langer bestaat. Ik gok eerder dat het nieuws dit wel makkelijk vond om te benoemen..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, lekker vaag dan. Of te wel, ze weten het nog niet.
homobashen is natuurlijk veel fijner.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar het was dus geen SOA. Dus ik vermoedde dat het huidcontact moest zijn.
[..]
Kijk mijn vermoeden klopte dus. Ik vond het ook wel heel typisch dat het zo benoemd werd dat het zo'n specifieke groep was. Zo krijgen bi- en homoseksuele mannen weer eens een slechte naam.. Geef gewoon aan dat het om enkele personen gaat en dat de overdracht plaats kan vinden door langer huid-op-huid contact of met lichaamssappen
1958 of zo, dacht ik me te herinneren voor het eerst ontdekt bij apen. Vandaar waarschijnlijk ook de naam.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een virus dat al langer bestaat. Ik gok eerder dat het nieuws dit wel makkelijk vond om te benoemen..
Ja het zal nu nog wel voornamelijk rond gaan in die kringen omdat die mannen vooral intiem zijn met andere mannen. Maar het zal snel genoeg ook wel overslaan op heterokoppels als het zo hard gaat. Volgens mij is het officieel geen SOA omdat het niet perse via seksueel contact wordt overgedragen. Je kan ook aaien over iemand zijn bultjes en dan besmet raken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Kijk mijn vermoeden klopte dus. Ik vond het ook wel heel typisch dat het zo benoemd werd dat het zo'n specifieke groep was. Zo krijgen bi- en homoseksuele mannen weer eens een slechte naam.. Geef gewoon aan dat het om enkele personen gaat en dat de overdracht plaats kan vinden door langer huid-op-huid contact of met lichaamssappen
Precies, of gewoon zoenen met iemand die besmet is. Ik heb inmiddels het RIVM artikel erover erbij gepakt. En de pokken blijken in het begin nog niet zo heel duidelijk maar zitten dus in het gezicht. En gezien je dus ook via mond/neus/ogen besmet kan raken...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het zal nu nog wel voornamelijk rond gaan in die kringen omdat die mannen vooral intiem zijn met andere mannen. Maar het zal snel genoeg ook wel overslaan op heterokoppels als het zo hard gaat. Volgens mij is het officieel geen SOA omdat het niet perse via seksueel contact wordt overgedragen. Je kan ook aaien over iemand zijn bultjes en dan besmet raken.
dan ben je toch ook suf bezig als je iemand met dergelijke uitslag gaat aaienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het zal nu nog wel voornamelijk rond gaan in die kringen omdat die mannen vooral intiem zijn met andere mannen. Maar het zal snel genoeg ook wel overslaan op heterokoppels als het zo hard gaat. Volgens mij is het officieel geen SOA omdat het niet perse via seksueel contact wordt overgedragen. Je kan ook aaien over iemand zijn bultjes en dan besmet raken.
Ik heb ook wel wat moeite met deze verwoording. En ook nog eens onnodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Nouja het is een voorbeeld, misschien een bekende die helpt best een zalfje aanbrengen. Het kan al besmettelijk zijn als er nog bijna niks te zien is. Vraag mij af of handen schudden eventueel gevaarlijk kan zijn, maar waarschijnlijk is dat contact niet lang genoeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben je toch ook suf bezig als je iemand met dergelijke uitslag gaat aaien
Ja, en tegelijkertijd doen alsof we zo'n "tolerant land" zijn. Ik heb ooit eens bij een babyshower van een vriendin die een jongen verwachtte gezegd dat "zijn mogelijke toekomstige partner dat later wellicht wel leuk zou vinden". Men keek me aan alsof ik had gezegd dat hij later ging trouwen met de duivel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat moeite met deze verwoording. En ook nog eens onnodig.
Het lopende topic in NWS bevat ook wat pareltjes. Gelukkig is het een minderheid, maar wel jammer dat het nog steeds gebeurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en tegelijkertijd doen alsof we zo'n "tolerant land" zijn. Ik heb ooit eens bij een babyshower van een vriendin die een jongen verwachtte gezegd dat "zijn mogelijke toekomstige partner dat later wellicht wel leuk zou vinden". Men keek me aan alsof ik had gezegd dat hij later ging trouwen met de duivel.Ik vond dat zo stom, het was een genderneutrale term die ik zelf eigenlijk als heel normaal zag..
Het topic over homo-acceptatie in NWS is één grote parelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lopende topic in NWS bevat ook wat pareltjes. Gelukkig is het een minderheid, maar wel jammer dat het nog steeds gebeurt.
Ik zou dat niet per se zo melden bij het eerstvolgende contact.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet niet meer zo laat nog appen met badmintonmeisje.
Dat is voor de productiviteit de volgende dag niet goed.
Dan zit je dus droogquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nee, dat had ik zelf ook al bedacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dat niet per se zo melden bij het eerstvolgende contact.![]()
"Ik ga wat minder met je appen, want ik vind mijn productiviteit belangrijker" is niet het grootste compliment wat je iemand kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |