Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We bakten er toch meestal helemaal niks van?
In mijn herinnering deden we het altijd heel goed en toen kwam het laatste spel waar dubbele punten te halen waren en ging alles mis.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We bakten er toch meestal helemaal niks van?
De meeste landen winnen meestal niet, dat houdt het spannendquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.Dat was een heugelijke dag!
Maar meestal niet inderdaad
Toch net niet. Altijd weer die Portugezen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een keer wonnen we! Volgens mij was het Vlieland.Dat was een heugelijke dag!
Maar meestal niet inderdaad
Ik denk dat ik het ook nog steeds zou kijken. En natuurlijk commentaar van Sjekquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even wat beelden terug op Youtube, volgens mij zou ik het nog steeds leuk vindenDat commentaar van Sjek van Gelder is ook goud erbij natuurlijk.
Bij het laatste spel ging het eigenlijk altijd voor ons mis inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In mijn herinnering deden we het altijd heel goed en toen kwam het laatste spel waar dubbele punten te halen waren en ging alles mis.
Sumoworstelaars van een zeephelling af kegelenquote:
Ronquote:
Denk dat we daarvoor beter bij de EBU kunnen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal met de Tros contact opnemen met de vraag waarom Spel zonder grenzen niet meer is.
Ook prima.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat we daarvoor beter bij de EBU kunnen zijn
Prima tjoen, moeten ze vaker gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat men hier meer fan was van de begintune
Genotquote:
Maar wel 100%quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel jammer van zo'n kapotte computer is dat je al je mooie scores kwijt bent.
[ afbeelding ]
Staat toch een beetje triest zo, die 1.
Ik zou dat wel een mooi schone lei-moment vinden, zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel jammer van zo'n kapotte computer is dat je al je mooie scores kwijt bent.
[ afbeelding ]
Staat toch een beetje triest zo, die 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |