Dat had ik op de vorige computer ook, maar dan met heel wat meer spellen.quote:
Dat kan ook idd, heb ik ook weer wat te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een mooie schone lei-moment vinden, zo kan je het ook zien
Weet je nog hoe lang je streak was?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik op de vorige computer ook, maar dan met heel wat meer spellen.
[..]
Dat kan ook idd, heb ik ook weer wat te doen.
In ieder geval meer dan 5000, want dat vond ik wel een mooi aantal dus dat weet ik nog.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan 5000, want dat vond ik wel een mooi aantal dus dat weet ik nog.
Kost te duur qua financieel geld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal met de Tros contact opnemen met de vraag waarom Spel zonder grenzen niet meer is.
Late to the party, maar dit was het meest briljante spel ooit jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Sumoworstelaars van een zeephelling af kegelen
Oh lekker dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Half dagje werken en dan weekend![]()
Vanavond dus een bedrijfsfeest op ruim een uur rijden. We moeten net rijden zodra de zwaarste buien nu worden verwacht
Leukquote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze heeft me uitgenodigd om een keer langs te komen om mee te doen met bordspellen.
nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Half dagje werken en dan weekend![]()
Vanavond dus een bedrijfsfeest op ruim een uur rijden. We moeten net rijden zodra de zwaarste buien nu worden verwacht
Klinkt goed, tof voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze heeft me uitgenodigd om een keer langs te komen om mee te doen met bordspellen.
Wauwquote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |