abonnement Unibet Coolblue
pi_204799349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Allang gezien. Topserie.

Maar ook hier geldt: ik let helemaal niet op de diversiteit. Een serie is goed of niet.
Er was dan ook niets te klagen over diversiteit omdat het op een goede manier is gedaan. Het was niet zo van we hebben een homostel laten we dat extra benadrukken door ze extra veel te laten zoenen om maar een voorbeeldje te geven.
pi_204799427
twitter


Erg sterk
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204799470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ah, bedoel je dat zo. De indruk werd namelijk gewekt alsof het een dingetje is van de Dems.
Amerika op de laatste plaats zetten is inderdaad in dingetje van de Dems. Dat betekent uiteraard niet dat het exclusief iets voor de Democraten is. Dat wordt ook door niemand beweerd. Behalve dan door hen die afhankelijk zijn van de "Dem=Altijd goed/slecht en Rep=Altijd slecht/goed"-denkwijze.

Een denkwijze die vaak observeerbaar is bij overmatig MSM-gebruikers.
pi_204799732
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Amerika op de laatste plaats zetten is inderdaad in dingetje van de Dems. Dat betekent uiteraard niet dat het exclusief iets voor de Democraten is. Dat wordt ook door niemand beweerd. Behalve dan door hen die afhankelijk zijn van de "Dem=Altijd goed/slecht en Rep=Altijd slecht/goed"-denkwijze.

Een denkwijze die vaak observeerbaar is bij overmatig MSM-gebruikers.
Goed verhaal, behalve dat jij die denkwijze wel degelijk toepast op Trump en zijn MAGA-matties. Dat je niet dol bent op de 'oude garde' Republikeinen is natuurlijk geen verrassing, want dat is Trump ook niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 mei 2022 @ 14:27:07 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204800265
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

#ElonGod
Cancelen die Elon kijkertje! Dat je zijn toekomstige platform nog gebruikt :9
Dit zal tot woede leiden bij Amerikaans Links. Elon gaat de komende maanden flink worden gedemoniseerd. Voorspelbare labels:

• 'Racist'
• 'White supremacist'
• 'Bigot'
• 'Far-right'
• 'Transphobe'
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2022 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
Ruim 300.000 onnodige doden ;(

[ twitter ]
Dat is een leuke niet onderbouwde claim. En ook vreemd, want Biden zou Covid toch stoppen? De vaccinaties zouden Covid toch stoppen? Mondmaskers zouden de verspreiding toch afremmen? Hihi.
quote:
4s.gif Op donderdag 19 mei 2022 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[FB] Nickchange Kijkertje--->Twittertje.
Dit vind ik wel een goede eigenlijk. @Kijkertje
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2022 22:24 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Vreemd en dat terwijl white supremacy helemaal niet bestaat volgens Tucker :?
Ik heb dit rapport net even eens bekeken, men is toch erg makkelijk met het categoriseren. Zo worden bijvoorbeeld 'anti-government extremism' en 'manosphere extremism' als 'right-wing' gecategoriseerd. Ditzelfde geldt voor extremisme vanuit complottheorieën, bijvoorbeeld mbt tot Covid.

Maar dit is natuurlijk vreemd, want waarom zou dit 'rechts' extremisme zijn? Dit lijkt juist apolitiek extremisme. Daarnaast is bijvoorbeeld de 'aanslag' van Noah Green gelabeld als 'left-wing extremism', maar deze dader had geen connectie met de linkse politiek. En tevens is de aanslag in Waukesha is gemakshalve maar even buiten beschouwing gelaten.

Dit rapport heeft vanuit dat oogpunt een sterk activistische inslag. Elk individu van een minderheidsgroep wordt gemakshalve maar even als links gerekend en al het andere als rechts. En van 'white supremacy' heeft men ook een enorm breed begrip gemaakt, waar je van alles onder kunt scharen, ik quote:
quote:
'A breakdown of the past decade’s 244 white supremacist murders reveals that 76 of them (31%) were committed by members, suspected members, or associates of white supremacist prison gangs. This was the deadliest category of white supremacist and the only category to have committed multiple murders in each of the past 10 years. These figures are not surprising, as there are so many circumstances in which white supremacist prison gang members can commit acts of murder. Given the nature of prison gangs as organized crime groups, it is predictable that many of the murders would be related to traditional criminal activities, ranging from drug-related murders to killings committed in robberies.'
Kortom, als er een confrontatie is tussen gangs, bijvoorbeeld mbt drugs, kun je daarvan één gang labelen als 'white supremacist' en slachtoffers rekenen als 'white supremacist killing. En dit betreft een derde (!) van alle misdrijven die als 'white supremacist' worden gerekend.

Maar dit zal jou natuurlijk niet interesseren, jij ziet een tweet van een vermeend geautoriseerd orakel als Kyle Griffin, en komt op basis daarvan direct tot een conclusie. Hihi, zo goedgelovig weer, zo gedienstig, zo Links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204800860
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 14:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een leuke niet onderbouwde claim. En ook vreemd, want Biden zou Covid toch stoppen? De vaccinaties zouden Covid toch stoppen? Mondmaskers zouden de verspreiding toch afremmen? Hihi.
Dat was ook gebeurd als het MAGA-volk zich niet uit alle macht verzet had. Dat blijkt ook uit de cijfers:

twitter

In plaats daarvan juichen omdat Biden het beoogde doel van vaccinaties niet gehaald heeft :')

twitter
quote:
[..]
Ik heb dit rapport net even eens bekeken, men is toch erg makkelijk met het categoriseren. Zo worden bijvoorbeeld 'anti-government extremism' en 'manosphere extremism' als 'right-wing' gecategoriseerd. Ditzelfde geldt voor extremisme vanuit complottheorieën, bijvoorbeeld mbt tot Covid.

Maar dit is natuurlijk vreemd, want waarom zou dit 'rechts' extremisme zijn? Dit lijkt juist apolitiek extremisme. Daarnaast is bijvoorbeeld de 'aanslag' van Noah Green gelabeld als 'left-wing extremism', maar deze dader had geen connectie met de linkse politiek. En tevens is de aanslag in Waukesha is gemakshalve maar even buiten beschouwing gelaten.

Dit rapport heeft vanuit dat oogpunt een sterk activistische inslag. Elk individu van een minderheidsgroep wordt gemakshalve maar even als links gerekend en al het andere als rechts. En van 'white supremacy' heeft men ook een enorm breed begrip gemaakt, waar je van alles onder kunt scharen, ik quote:
[..]
Kortom, als er een confrontatie is tussen gangs, bijvoorbeeld mbt drugs, kun je daarvan één gang labelen als 'white supremacist' en slachtoffers rekenen als 'white supremacist killing. En dit betreft een derde (!) van alle misdrijven die als 'white supremacist' worden gerekend.

Maar dit zal jou natuurlijk niet interesseren, jij ziet een tweet van een vermeend geautoriseerd orakel als Kyle Griffin, en komt op basis daarvan direct tot een conclusie. Hihi, zo goedgelovig weer, zo gedienstig, zo Links.
Ik begrijp best wel dat jij Covid complottheorieen liever niet onder rechts extremisme wil scharen maar het is duidelijk dat de bekende extreem rechtse groeperingen Covid gebruikt hebben om hun verwerpelijke ideologie verder te verspreiden. Het heeft niets te maken met een 'activistische inslag' van de onderzoekers. Je grijpt zoals gewoonlijk weer eens naar de ad hominem fallacy om iets wat je niet zint weg te wuiven :W

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2022 15:45:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204801329
Covid is op magische wijze verdwenen. Precies hoe President Trump voorspelde.
pi_204801481
twitter

De VS en de wereld moeten toch blij zijn dat we van dit soort Republikeinen zijn verlost.
Wat dat betreft was de winst van Trump echt hard nodig, de richting die de Republikeinen nu op gaan is zoveel beter dan wat het eerst was.
Het enige wat nu moet gebeuren is dat de laatste Amerika laatst Republikeinen weggestemd worden en dan kan de partij wederom een partij worden voor het volk met vrije markt principes hoog in het vaandel.
De Democraten hebben ook zo’n transformatie nodig, hoewel ik denk dat een extreem linkse progressieve niet de richting is waar ze op moeten gaan is het wel beter voor de VS als er echt wat te kiezen valt.
pi_204801542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De VS en de wereld moeten toch blij zijn dat we van dit soort Republikeinen zijn verlost.
Wat dat betreft was de winst van Trump echt hard nodig, de richting die de Republikeinen nu op gaan is zoveel beter dan wat het eerst was.
Het enige wat nu moet gebeuren is dat de laatste Amerika laatst Republikeinen weggestemd worden en dan kan de partij wederom een partij worden voor het volk met vrije markt principes hoog in het vaandel.
De Democraten hebben ook zo’n transformatie nodig, hoewel ik denk dat een extreem linkse progressieve niet de richting is waar ze op moeten gaan is het wel beter voor de VS als er echt wat te kiezen valt.
Helaas is de kans een stuk groter dat de Republikeinse partij wordt gekaapt door MAGA-extremisten, die democratie de nek omdraaien als ze verkiezingen dreigen te verliezen.

Ik vind het Trump-aanhangers en hun copycats in Europa oprecht de meest gevaarlijke groep die er bestaat. Zie zo'n Baudet, die jongen is knettergek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:28:47 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204801575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Helaas is de kans een stuk groter dat de Republikeinse partij wordt gekaapt door MAGA-extremisten, die democratie de nek omdraaien als ze verkiezingen dreigen te verliezen.

Ik vind het Trump-aanhangers en hun copycats in Europa oprecht de meest gevaarlijke groep die er bestaat. Zie zo'n Baudet, die jongen is knettergek.
Jij loopt altijd 1 op 1 met het persteam van Biden he, met je MAGA-Extremisten :').

Trump aanhangers, zeker in europa, die 0,0 doden op hun geweten hebben itt bijv moslimextremisme of links activisme dat wereldwijd voor honderden doden per jaar zorgen, die vind jij oprecht de gevaarlijkste groep die er bestaat?

Op basis waarvan precies? TDS? Extreem linkse gedachten, gewoon haat naar andersdenkenden? Want met cijfers kan je het uiteraard niet onderbouwen.

Journalistiek is al jaren morsdood.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:30:03 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204801587
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat was ook gebeurd als het MAGA-volk zich niet uit alle macht verzet had. Dat blijkt ook uit de cijfers:

[ twitter ]
In plaats daarvan juichen omdat Biden het beoogde doel van vaccinaties niet gehaald heeft :')
Dat staat er niet. Er staat niet dat het 'MAGA-volk' (wie betreft dit precies?) de schuldige is dat Biden zijn beloftes niet na heeft kunnen komen, het waren gewoon belachelijke beloftes om te beginnen.
quote:
Still, the United States faces certain steep disadvantages, ones that experts worry could cause problems during future Covid waves, and even the next pandemic. Many Americans have health problems like obesity and diabetes that increase the risk of severe Covid.
Dit komt uit jouw bron, ik zou het probleem vooral hier zoeken. En niet bij jonge mensen die zich niet hebben laten vaccineren.
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Wat zou dit fragment van 20 seconden nu moeten bewijzen?
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik begrijp best wel dat jij Covid complottheorieen liever niet onder rechts extremisme wil scharen maar het is duidelijk dat de bekende extreem rechtse groeperingen Covid gebruikt hebben om hun verwerpelijke ideologie verder te verspreiden. Het heeft niets te maken met een 'activistische inslag' van de onderzoekers. Je grijpt zoals gewoonlijk weer eens naar de ad hominem fallacy om iets wat je niet zint weg te wuiven :W

[ twitter ]
Het heeft alles te maken met activisme, want de categorieën slaan als een tang op een varken en zijn gecreëerd om de ene kant van het politieke spectrum zo groot mogelijk te maken waar de andere zo klein mogelijk wordt. Er is niets 'extreemrechts' aan je niet laten vaccineren of in een complottheorie mbt Covid geloven. Dit zijn slechts labels verzonnen door activistische journalisten, wiens propaganda jij maar al te graag nuttigt. En dit benoemen betreft geen ad hominem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204801606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Helaas is de kans een stuk groter dat de Republikeinse partij wordt gekaapt door MAGA-extremisten, die democratie de nek omdraaien als ze verkiezingen dreigen te verliezen.

Ik vind het Trump-aanhangers en hun copycats in Europa oprecht de meest gevaarlijke groep die er bestaat. Zie zo'n Baudet, die jongen is knettergek.
Baudet gaat helaas inderdaad te ver. Maar ik deel zijn mening wel wat betreft de politiek hier in Nederland.
Voor de VS en de wereld zou het goed zijn als MAGA de Amerikaanse politiek domineert.
MAGA is niet zo van de regime change en nation building. Ze willen zich vooral focussen op eigen land en daar kan ik absoluut niet op tegen zijn.
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:32:59 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204801620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Helaas is de kans een stuk groter dat de Republikeinse partij wordt gekaapt door MAGA-extremisten, die democratie de nek omdraaien als ze verkiezingen dreigen te verliezen.

Ik vind het Trump-aanhangers en hun copycats in Europa oprecht de meest gevaarlijke groep die er bestaat. Zie zo'n Baudet, die jongen is knettergek.
Op welke manier wordt de democratie de nek omgedraaid heb je het idee? En welke groepen in Europa heb je het nu precies over? Baudet is natuurlijk slechts een individu.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204801664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij loopt altijd 1 op 1 met het persteam van Biden he, met je MAGA-Extremisten :').

Trump aanhangers, zeker in europa, die 0,0 doden op hun geweten hebben itt bijv moslimextremisme of links activisme dat wereldwijd voor honderden doden per jaar zorgen, die vind jij oprecht de gevaarlijkste groep die er bestaat?

Op basis waarvan precies? TDS? Extreem linkse gedachten, gewoon haat naar andersdenkenden? Want met cijfers kan je het uiteraard niet onderbouwen.

Journalistiek is al jaren morsdood.
Trump en zijn cronies hebben op allerlei manieren geprobeerd de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren, waarbij illegale methoden niet werden niet geschuwd. Trump werd er herhaaldelijk op gewezen dat Biden de ware winnaar was van de verkiezingen, maar hij bleef en blijft zijn leugens over grootschalige fraude verspreiden, waarmee hij zijn aanhangers opjut en het vertrouwen in de verkiezingen ondermijnt. Dat leidde uiteindelijk de bestorming van het Capitool, een krankzinnige daad.

Had Trump iets meer medewerking gekregen, dan had hij de verkiezingen ongeldig verklaard en was hij in het Witte Huis blijven zitten. Ik houd mijn hart vast als die man weer aan de macht komt.

Baudet verspreidt de meest waanzinnige complottheorieën. Ergens is dat natuurlijk best grappig, maar je mag hopen dat dat soort figuren verre van de macht blijven.

Moslimextremisme en extreem-links zijn ook gevaarlijk. Maar hun aanhang in het westen is niet te vergelijken met die van Trump en figuren zoals Baudet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:37:37 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204801677
Soweiso trap je gewoon in de marketing van Biden, die hebben 6 maanden bakken met geld over de balk gesmeten om die slogan "ULTRA MAGA KING" te verzinnen voor Biden als stok om mee te slaan.

En dan ga je die ook zonder ironie, zonder blikken of blozen overnemen alsof het een legitieme term is. Klapvee, useful idiot :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204801680
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op welke manier wordt de democratie de nek omgedraaid heb je het idee?
Zie mijn bijdrage hierboven. Als Trump iets meer medewerking had gehad, waren de verkiezingen ongeldig verklaard. Wat dat voor crisis had veroorzaakt, is moeilijk te zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204801694
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Soweiso trap je gewoon in de marketing van Biden, die hebben 6 maanden bakken met geld over de balk gesmeten om die slogan "ULTRA MAGA KING" te verzinnen voor Biden als stok om mee te slaan.

En dan ga je die ook zonder ironie, zonder blikken of blozen overnemen alsof het een legitieme term is. Klapvee, useful idiot :').
Ik zet hierboven duidelijk uiteen waarom ik Trump en zijn maga-aanhangers beschouw als een gevaar voor de democratie. Dat heeft verder geen flikker met Biden van doen. Als je de ontwikkelingen een beetje volgt, weet je hoe ver Trump wilde gaan om de verkiezingen ongeldig te verklaren,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204801728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Baudet gaat helaas inderdaad te ver. Maar ik deel zijn mening wel wat betreft de politiek hier in Nederland.
Voor de VS en de wereld zou het goed zijn als MAGA de Amerikaanse politiek domineert.
MAGA is niet zo van de regime change en nation building. Ze willen zich vooral focussen op eigen land en daar kan ik absoluut niet op tegen zijn.
Los van de krankzinnige conservatieve engnekkerij waar MAGA in grossiert - mijn type mensen zijn het niet - en de eindeloze domheid die Trump etaleerde gedurende de vier jaar dat hij aan de macht was, vormt de stroming ook gewoon een gevaar voor de democratie in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:43:49 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204801745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Trump en zijn cronies hebben op allerlei manieren geprobeerd de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren, waarbij illegale methoden niet werden niet geschuwd. Trump werd er herhaaldelijk op gewezen dat Biden de ware winnaar was van de verkiezingen, maar hij bleef en blijft zijn leugens over grootschalige fraude verspreiden, waarmee hij zijn aanhangers opjut en het vertrouwen in de verkiezingen ondermijnt. Dat leidde uiteindelijk de bestorming van het Capitool, een krankzinnige daad.

Had Trump iets meer medewerking gekregen, dan had hij de verkiezingen ongeldig verklaard en was hij in het Witte Huis blijven zitten. Ik houd mijn hart vast als die man weer aan de macht komt.

Baudet verspreidt de meest waanzinnige complottheorieën. Ergens is dat natuurlijk best grappig, maar je mag hopen dat dat soort figuren verre van de macht blijven.

Moslimextremisme en extreem-links zijn ook gevaarlijk. Maar hun aanhang in het westen is niet te vergelijken met die van Trump en figuren zoals Baudet.
Blijft er voornamelijk bij dat je op basis van wat aannames "als, dan, horror!!" een scenario in je hoofd hebt verzonnen dat gebaseerd is op "what if" en niets anders behalve je eigen afkeer van "rechts".
Je blijft hameren op muh 6 january, waar geen moer gebeurd is ook al blijf je drammen van wel. Ja, zo kom je wel op een beeld uit, dat beeld is dat totaal onjuist, maar hey ORANGEMANBAD!!!!

Baudet verspreidt complotheorieen... So fucking what? BLM verspreidt dood en verderf, Antifa idem dito, moslims is evident.

En toch kom jij uit op rechts dat zo gevaarlijk zou zijn, puur uit je "gevoel" en haat. Klasse.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:44:53 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204801764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zie mijn bijdrage hierboven. Als Trump iets meer medewerking had gehad, waren de verkiezingen ongeldig verklaard. Wat dat voor crisis had veroorzaakt, is moeilijk te zeggen.
Maar jij maakt van de bestorming van het Capitool een structureel iets, waardoor je dus een hele groep van miljoenen mensen verantwoordelijkheid voor de bizarre daad van tientallen? honderden? Er zijn sindsdien veel regionale en lokale verkiezingen geweest die allemaal goed zijn verlopen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 19 mei 2022 @ 16:45:35 #121
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204801775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Blijft er voornamelijk bij dat je op basis van wat aannames "als, dan, horror!!" een scenario in je hoofd hebt verzonnen dat gebaseerd is op "what if" en niets anders behalve je eigen afkeer van "rechts".
Je blijft hameren op muh 6 january, waar geen moer gebeurd is ook al blijf je drammen van wel. Ja, zo kom je wel op een beeld uit, dat beeld is dat totaal onjuist, maar hey ORANGEMANBAD!!!!

Baudet verspreidt complotheorieen... So fucking what? BLM verspreidt dood en verderf, Antifa idem dito, moslims is evident.

En toch kom jij uit op rechts dat zo gevaarlijk zou zijn, puur uit je "gevoel" en haat. Klasse.
Hoho, hoe durf je! Dat waren grotendeels hele vredige protesten hoor!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204801834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Blijft er voornamelijk bij dat je op basis van wat aannames "als, dan, horror!!" een scenario in je hoofd hebt verzonnen dat gebaseerd is op "what if" en niets anders behalve je eigen afkeer van "rechts".
Je blijft hameren op muh 6 january, waar geen moer gebeurd is ook al blijf je drammen van wel. Ja, zo kom je wel op een beeld uit, dat beeld is dat totaal onjuist, maar hey ORANGEMANBAD!!!!
Het gaat veel verder dan alleen 6 januari, Trump en zijn cronies op veel manieren geprobeerd de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren. Dat is gewoon gedocumenteerd en blootgelegd door aanvullend onderzoek. Dat jij daar blind voor bent, waarschijnlijk doordat je in je eigen bubbel leeft, is niet mijn probleem. Kun je wel hard roepen dat mijn beeld 'onjuist' is, maar ik vrees dat jij kennis in deze gewoon ernstig tekortschiet.

quote:
Baudet verspreidt complotheorieen... So fucking what? BLM verspreidt dood en verderf, Antifa idem dito, moslims is evident.

En toch kom jij uit op rechts dat zo gevaarlijk zou zijn, puur uit je "gevoel" en haat. Klasse.
We hebben het in deze over Nederland. BLM is hier non-existent, Antifa is kuttuig, maar buiten wat betogingen die uit de hand lopen, heb je nauwelijks last van die lui. Het is ook geen gigantische groep. Moslimextremisten idem.

Complottheorieën zijn vergif, dat hebben we gezien tijdens de coronacrisis. Priklocaties die werden aangevallen door idiote wappies omdat ze was wijsgemaakt dat vaccins mensen vermoorden. En Baudet verspreidt dergelijke waanzin. We hebben het over een man die in de Tweede Kamer zit en tot voor kort aan het hoofd stond van wat virtueel de grootste partij was van ons land.

Baudet heeft nog altijd veel aanhang. Daarom vormt hij een gevaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door KoosVogels op 19-05-2022 17:08:57 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204801841
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar jij maakt van de bestorming van het Capitool een structureel iets, waardoor je dus een hele groep van miljoenen mensen verantwoordelijkheid voor de bizarre daad van tientallen? honderden? Er zijn sindsdien veel regionale en lokale verkiezingen geweest die allemaal goed zijn verlopen.
Nogmaals, staar je aub niet blind op 6 januari. Het gaat veel verder dan dat. Dat is ook uitgebreid gedocumenteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204801950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:

Je blijft hameren op muh 6 january, waar geen moer gebeurd is ook al blijf je drammen van wel.
Ah, vandaar die aanklachten en bekentenissen voor 'seditious conspiracy'. Omdat het eigenlijk gewoon niks was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 19 mei 2022 @ 17:16:00 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204802017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet heeft nog altijd veel aanhang. Daarom vormt hij een gevaar.
Ja, het is wel duidelijk. Mensen met een andere mening dan jij zijn gevaarlijk en moeten uit de weg worden geruimd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_boo op 21-05-2022 13:48:01 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204802140
quote:
13s.gif Op donderdag 19 mei 2022 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, het is wel duidelijk. Mensen met een andere mening dan jij zijn gevaarlijk en moeten uit de weg worden geruimd.


Wie heeft het over mensen uit de weg ruimen?

Van de week werd je helemaal hysterisch omdat jij meende dat ik zaken in jouw bijdragen las die er niet waren - via een kleine ontleding van je eigen woorden liet ik zien dat dat onzin was. En nu suggereer je doodleuk dat ik vind dat bepaalde mensen met wie ik het niet eens ben, moeten worden omgelegd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_boo op 21-05-2022 13:48:48 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204802306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het gaat veel verder dan alleen 6 januari, Trump en zijn cronies op veel manieren geprobeerd de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren. Dat is gewoon gedocumenteerd en blootgelegd door aanvullend onderzoek. Dat jij daar blind voor bent, waarschijnlijk doordat je in je eigen bubbel leeft, is niet mijn probleem. Kun je wel hard roepen dat mijn beeld 'onjuist' is, maar ik vrees dat jij kennis in deze gewoon ernstig tekortschiet.
[..]
Buitengewoon ernstig tekortschiet als je blijft beweren dat J6 een op zichzelf staande gebeurtenis was en niet het gevolg van een uitgebreide couppoging van talloze Trump cronies om hem alsnog als president uit te roepen terwijl Biden de verkiezingen duidelijk gewonnen heeft :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 19 mei 2022 @ 17:57:00 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204802348
Een uitgebreide couppoging. Dat klinkt erg heftig!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204802418
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitgebreide couppoging. Dat klinkt erg heftig!
Raar dan eigenlijk, dat de Linksen als de dood zijn om al het beeldmateriaal vrij te geven.

Zo lijkt het net alsof het observeerbare niet rijmt met het gedicteerde.

Hihi.
pi_204802584
twitter


Links lijkt hun insurrection te hervatten.
  donderdag 19 mei 2022 @ 19:48:20 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204803469
Het is me ook wat met sommigen van Amerikaans Links, WOEDEND zijn ze dat Roe v. Wade wellicht gaat worden omgedraaid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204804316
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204805718
twitter

Typische MAGA-mentaliteit. :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204806307
twitter

twitter

twitter


[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2022 05:03:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204806373
Wonderlijk hoe de niet-MAGA-Republikeinen mail-in ballots nu wel betrouwbaar vinden als het om hun eigen kandidaten gaat:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 20 mei 2022 @ 00:18:40 #136
323401 Kijkertje
met filter
pi_204806454
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 20 mei 2022 @ 04:19:53 #137
323401 Kijkertje
met filter
pi_204806669
Gevonden! Erg BNW-waardig ook :7

twitter

:o Schrikbarend!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 20 mei 2022 @ 04:35:12 #138
323401 Kijkertje
met filter
pi_204806679
Nou nou nou erg Trumpy hoor!

twitter

twitter

Vandaar dat hij Republikeins gaat stemmen. Zij doen daar tenminste niet zo moeilijk over :{w

twitter

twitter

Heel VERDACHT! allemaal :Y

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 20-05-2022 04:51:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204806712
Nu hebben ze President Trump Elon Musk echt hoor!

Wanhoop doet rare dingen met Linksen.
pi_204807049
twitter
pi_204808101
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 06:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Nu hebben ze President Trump Elon Musk echt hoor!

Wanhoop doet rare dingen met Linksen.
Allemaal maar desinformatie spuwen om zodoende het belachelijke slechte presidentschap van crackfamilie Biden te doen verdoezelen.

Ondertussen laat die seniele engnek van een Biden de hele wereldeconomie klappen. Met de "oorlog" in Oekraine die toevallig plaatsvindt onder Biden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204812203



[ Bericht 34% gewijzigd door epicbeardman op 20-05-2022 17:46:19 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:48:27 #143
323401 Kijkertje
met filter
pi_204812492
twitter

quote:
Congressional investigators have obtained a batch of official White House photographs, including images taken on Jan. 6, 2021, according to two sources familiar with the evidence.

The previously unreported cache, which arrived via the National Archives, may provide the committee with real-time visual evidence of former President Donald Trump’s actions and movements as a mob of his supporters battered their way into the Capitol and threatened the transfer of power to Joe Bid

At least some of the photos were taken by official White House photographer Shealah Craighead, the sources indicated. Committee Chair Bennie Thompson confirmed that the panel had obtained some of Craighead’s photos, though he declined to describe their content. Asked whether the panel had spoken to Craighead as a direct witness, Thompson said, “Not yet.”

Craighead declined to comment and indicated that she was unsure which of her photos the committee had obtained.

But the existence of any photographic evidence presents the prospect that the select committee may be able to offer a more vivid and granular picture of what was happening inside the White House on Jan. 6 than previously known.
Die foto's staan vast niet in Trump's koffietafel-boek die hij met winst aan zijn volgvolk slijt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204812515
Nu hebben ze Elon Musk President Trump echt hoor!

Wanhoop doet rare dingen met Linksen.
pi_204813198
twitter

_O_
pi_204814493
Net ze Elon nu gaan cancelen en aan van alles zullen linken. (Is hij straks misschien een Rus?)
Komt het volgende aap ook al weer uit de mouw (wat we overigens allemaal wel wisten)

quote:
Mook Testifies That Hillary Clinton Approved Trump-Russia Media Dissemination

Former Clinton campaign manager Robby Mook dropped a bombshell in court on Friday- testifying that Hillary Clinton approved the dissemination of allegations that then-candidate Donald Trump had a covert communications channel with a Russian bank, despite campaign officials not being "totally confident" in the rumor, according to Fox News.
https://www.zerohedge.com(...)sia-hoax-media-smear

twitter


Walgelijk mens!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:10:22 #147
323401 Kijkertje
met filter
pi_204815430
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef epicbeardman het volgende:
Net ze Elon nu gaan cancelen en aan van alles zullen linken. (Is hij straks misschien een Rus?)
Komt het volgende aap ook al weer uit de mouw (wat we overigens allemaal wel wisten)
[..]
https://www.zerohedge.com(...)sia-hoax-media-smear

[ twitter ]

Walgelijk mens!
Huh? Mook bevestigt juist dat Sussmann niet in opdracht van Hillary Clinton naar de FBI is gestapt, de reden dat Durham hem aanklaagde? :D

twitter

Wat is nu precies de 'bombshell' en welke aap komt er uit de mouw/de vorige mouwen :?

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 21-05-2022 03:11:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204815543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Blijft er voornamelijk bij dat je op basis van wat aannames "als, dan, horror!!" een scenario in je hoofd hebt verzonnen dat gebaseerd is op "what if" en niets anders behalve je eigen afkeer van "rechts".
Je blijft hameren op muh 6 january, waar geen moer gebeurd is ook al blijf je drammen van wel. Ja, zo kom je wel op een beeld uit, dat beeld is dat totaal onjuist, maar hey ORANGEMANBAD!!!!

Baudet verspreidt complotheorieen... So fucking what? BLM verspreidt dood en verderf, Antifa idem dito, moslims is evident.

En toch kom jij uit op rechts dat zo gevaarlijk zou zijn, puur uit je "gevoel" en haat. Klasse.
Nee, jij blijft juist hameren op de bestorming van het Capitool. Deed je laatst ook bij mij, terwijl Koos noch ik daar veel woorden aan vuil gemaakt hebben, hoewel het wel natuurlijk een inkijkje gaf in het huidige extremisme waar een aanzienlijk deel van de verkozen prominente Republikeinen steun aan gaven. Republikeinen die uitgesproken tegen zijn worden nota bene tegengewerkt, RINO's genoemd, en zullen hun primaries waarschijnlijk verliezen - onlangs werd er hier nota bene nog leuk over gedaan dat Liz Cheney een extreem lage approval had.

Daaropvolgend vroeg ik je wat volgens jou het doel was waarom Trump en de zijnen wilden dat Pence de kiesmannen van staten die Biden had gewonnen niet zou tellen. Daar gaf je toen geen antwoord op. Dat is hetzelfde met Chivaz die ook steeds stil blijft bij die vraag. (Niet dat dit verder het enige is, uiteraard, maar het lijkt mij een logisch begin.)

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 20-05-2022 22:33:23 ]
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:55:00 #149
323401 Kijkertje
met filter
pi_204816033
twitter

quote:
In a late-night court filing urging a federal judge to maintain the confidentiality of his work for Trump, Eastman provided the clearest insight yet into the blizzard of communications between Trump, his top aides, his campaign lawyers and the army of outside attorneys who were working to help reverse the outcome in a handful of states won by Joe Biden.

The filing also describes the direct role of Trump himself in developing strategy, detailing "two hand-written notes from former President Trump about information that he thought might be useful for the anticipated litigation." Those notes are among the documents Eastman is seeking to shield via attorney-client privilege. Eastman said he would also speak directly with Trump by phone throughout his legal challenges to the election.

Eastman described these contacts and records as part of an effort to prevent the Jan. 6 select committee from accessing 600 emails that describe his efforts to build Trump's legal gambit to reverse the 2020 election outcome -- and, when that failed, urge state legislatures to simply overturn the results themselves. He argues that the documents are protected by attorney-client and attorney work product privileges that Congress has no business probing, even as the panel investigates the circumstances that led a mob of Trump supporters to attack the Capitol.

Eastman is also urging the judge, U.S. District Court Judge David Carter of California, to shield dozens of contacts with state legislators, some of whom he advised to appoint slates of pro-Trump electors, overriding the certified results of the popular vote in their states.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 21 mei 2022 @ 02:24:43 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_204817010
twitter

quote:
"He signed a binding agreement," Edward Rock, a professor of corporate governance at the New York University School of Law, said of Mr. Musk. "If these agreements aren't enforceable, that's kind of a problem for every other deal out there."
twitter

quote:
The problem for Musk is that while politicians often lie, numbers don’t. Rage tweeting or no, it hardly matters since a deal is a deal. After Musk claimed the transaction could not “move forward” until the bot numbers were clearer, Twitter fired back: “The board and Mr. Musk agreed to a transaction at $54.20 per share. We believe this agreement is in the best interest of all shareholders. We intend to close the transaction and enforce the merger agreement.”
twitter


[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 21-05-2022 04:14:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')