Blijft toch vreemd. 6,5 miljoen kan PSV prima betalen. Schijnbaar wilde PSV hem hebben en kunnen ze hem nu alleen huren. Wellicht door hoge salariseisen? Je laat je zo beetje door City en de speler in de ootje leggen heb ik het idee.quote:
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansverenigingquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
Misschien komt Man City volgend jaar, gaat hij daarheen en over 20 jaar een tiktokfilmpje dat hij het grootste talent ooit was naar door vervelende omstandigheden bij Telstar voetbalt.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mik Akkerman… daar gaan we nooit meer iets van horen. Lekker feestje van geven op de Herdgang voor dat bedrag. Zo met catering en meiden van de paaldansvereniging
Geen dikke mik.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Solispolar het volgende:
Mik Akkermans (13) voor 90.000 euro () naar Feyenoord.
'Mik is convinced that he can improve himself more at Feyenoord.'
Sure Mik, sure
Zomer 2026, dus nog 4 jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Tot wanneer heeft Gakpo een contract? als het tot volgend jaar is dan toch liever nu verkopen?
En 200 ballen op parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:35 schreef J83 het volgende:
Bruma heeft toch een paar prima goals gescoord afgelopen seizoen
Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijken kijken niet kopen.
Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur zou wel erg raar zijn want zijn contract loopt na dit seizoen af. Tenzij PSV hem wil verlengen en er nog brood in ziet maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het allemaal best, als ik hem maar nooit meer in een PSV shirt zie.
Dat zal wel voor FFP zijn oid.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
Een verplichte optie tot koop. Klinkt als een Sjaak Troost constructie van Fenerbahce.
ik las ergens dat hij wel 5 wil maar dat was een maandje geledenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.
op de één of andere manier voelt dit niet als een constructie waar we achteraf al het geld van gaan krijgenquote:
investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaanquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:31 schreef TehRocks het volgende:
Wij moeten dus blijkbaar 6 miljoen voor Luuk gaan betalen die ook nog eens 3 miljoen salaris wil. Hoop dat we dat toch niet gaan doen.
Luuk kan toch nog makkelijk een jaar of 4 mee in de Eredivisie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
investering van 15 miljoen vind ik nogal wat voor een speler aan het einde van loopbaan
Zonder keeper.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Cody - Luuk - Noni
Guti - Timber - Joey
Mauro - Teze - Ramalho - KiJana
Ik weet het niet hoor...
Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonder keeper.
Nu kan Drommels er niet veel van, maar helemaal niemand in de goal... Soms schiet er toch wel iemand per ongeluk een bal tegen Drommels aan.
ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fittequote:Op donderdag 16 juni 2022 15:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zat ook heel lang te twijfelen, maar koos er toch voor om dan maar geen keeper neer te zetten
Vind ik ook, maar het lijkt me wel een stabiel blok met voldoende voetballend vermogen. Maar inderdaad: een lopende middenvelder👍🏻quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind je middenveld ook wat statisch, er mist een type Van Ginkel, maar dan een fitte
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ki-Jana Hoever. Zeg het maar jongens. Mij nooit opgevallen in de jeugd van Ajax, maar kennelijk wil PSV hem terug naar Nederland halen. Ik lees het op meerdere plekken.
https://www.voetbalprimeu(...)deal-met-wolves.html
@:maxi-mus
Is ook een luie spelerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.
305 minuten zo te zien in de Premier League. Dus da's geen vette inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar al 4 jaar geleden naar Liverpool gegaan (op zijn 16e) dus niet gek dat je hem niet van bij Ajax kent.
Bij Liverpool leek hij door te breken maar laatste 1 a 2 jaar beetje uit beeld geraakt. Speelde volgens mij bij de Wolves ook niet veel dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |