quote:A New York Times article poured cold water on theories [..] , the Times pointedly downplayed recent military UAP incidents as foreign drones, balloons or “airborne trash.”
Dus afwachten maar weer.. maar wel een bijzonder gegeven, want waarom is het rapport nog niet uitgekomen?quote:A Daily Mail article, in contrast, struck a remarkably different tone. [..] “They don’t want to talk about [UAP], because they really, really don’t know what the hell they are.”
Waarom? Dit gaat over officiële rapporten en verhoren door het Amerikaanse congres.quote:
Is er nu al wat concreets naar boven gekomen of blijven het vage praatjes, plaatjes en vlekjes op de sensoren?quote:Op maandag 7 november 2022 23:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom? Dit gaat over officiële rapporten en verhoren door het Amerikaanse congres.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater wacht nog steeds op een concreet feit, tot nu toe veel geblaat maar geen wol
quote:Op zondag 10 juli 2022 17:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nog steeds niets concreets gevonden zie ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nog steeds alleen maar vage verhalen en beelden? Nog steeds niets tastbaars of concreets?
Waar was je in september en oktober?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is er nu al wat concreets naar boven gekomen of blijven het vage praatjes, plaatjes en vlekjes op de sensoren?
Het antwoord is dus nee, er is nog steeds niets concreets gevonden. Wil je een tissue?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar was je in september en oktober?
Ik ken niet echt NL kanalen hiervoor. Ik kijk inderdaad vooral op twitter. Voor mij de manier om meer serieuze artikelen en opinies te vinden. Er zit een mooi scala van sceptics en full-scale believers. Helaas ook de nodige onderlinge drama..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:00 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wat volgen jullie voor de beste updates over dit topic?
Specifieke Nederlandse kanalen of het bekende #ufotwitter?
Same here, was benieuwd of ik nog wat lokaal nieuws mis over dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik ken niet echt NL kanalen hiervoor. Ik kijk inderdaad vooral op twitter. Voor mij de manier om meer serieuze artikelen en opinies te vinden. Er zit een mooi scala van sceptics en full-scale believers. Helaas ook de nodige onderlinge drama..
Geen idee, het is weer bizar stil.quote:Op maandag 28 november 2022 07:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
Verwachten we dat het rapport nog dit jaar gaat komen?
Wat ik me dan wel afvraag is waarom "de doofpot" een update uit zou brengen over dat het wezen enkele weken nadat ze 'm hebben meegenomen is gestorven en waaraan het is gestorven (infectie) , Wie was de melder, hoe is dat gemeld, en aan wie is dat gemeld dat het officieel is?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
1996. Varginha, Brazilië. Ooggetuigen doen hun verhaal van een neergestorte sigaarvormige UFO. Drie meiden van 14 jaar zien een vreemd wezen. Het leger zet de omgeving af en een politieagent vangt het wezen. Hij sterft een paar weken later aan een onbekende infectie.
Ik volg het Youtube kanaal Thirdphaseofmoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:00 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wat volgen jullie voor de beste updates over dit topic?
Specifieke Nederlandse kanalen of het bekende #ufotwitter?
Ik kreeg het gevoel dat het een soort van stilte voor de storm is. Er lijkt veel te gebeuren. Wellicht dat de nieuwe klokkenluidersregeling die schijnbaar van kracht wordt, wat info voor het Cogress beschikbaar gaat maken.quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, het is weer bizar stil.
Maar zo nu en dan komt er weer wat nieuws. Gewoon rustig afwachten. Benieuwd naar binnen nu en laten we zeggen een jaar of vijftien.
Dank, ga ik ook eens checken!quote:Op maandag 28 november 2022 16:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik volg het Youtube kanaal Thirdphaseofmoon.
Komt regelmatig het laatste nieuws en sightings op. Ook uiteraard troep maar ja..
En er is nog Avi Loeb's Galileo Project, maar ik denk dat wel een jaar of 5-10 duurt voordat het echt significant gaat zijn. De locaties heeft Christopher Mellon wel gegeven, het is alleen de vraag of defensie er aan mee wil werken. Want ja, je moet natuurlijk wel de plekken weten waar ze het meest gezien worden, bijvoorbeeld restricted airzones van de luchtmacht aan de US east coast. Zo'n ding op het dak van Harvard zetten heeft misschien niet zo veel zin.quote:Op maandag 28 november 2022 16:17 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat het een soort van stilte voor de storm is. Er lijkt veel te gebeuren. Wellicht dat de nieuwe klokkenluidersregeling die schijnbaar van kracht wordt, wat info voor het Cogress beschikbaar gaat maken.
Ik zag ook wat over een (deel)project (Maar weet niet zeker of dat ook van Avi Loeb is), over de mogelijke retrieval van een gecrashte UFO (sorry, UAP), ik dacht ergens in Australische wateren.quote:Op maandag 28 november 2022 16:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En er is nog Avi Loeb's Galileo Project, maar ik denk dat wel een jaar of 5-10 duurt voordat het echt significant gaat zijn. De locaties heeft Christopher Mellon wel gegeven, het is alleen de vraag of defensie er aan mee wil werken. Want ja, je moet natuurlijk wel de plekken weten waar ze het meest gezien worden, bijvoorbeeld restricted airzones van de luchtmacht aan de US east coast. Zo'n ding op het dak van Harvard zetten heeft misschien niet zo veel zin.
Lokaal 'nieuws': die knakker van het UFO Meldpunt is bezig met een docu over de UFO's bij de Soesterberg basis in 1979. Lijkt me wel leuk, iets van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 28 november 2022 07:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Same here, was benieuwd of ik nog wat lokaal nieuws mis over dit topic.
Verwachten we dat het rapport nog dit jaar gaat komen?
Nee, het wezen is niet gestorven aan een infectie, maar de politieagent die het heeft gevangen en meegenomen. De zus van de agent vertelt erover in die docu. De dokter die hem behandelde ook. Bizarre casus.quote:Op maandag 28 november 2022 15:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag is waarom "de doofpot" een update uit zou brengen over dat het wezen enkele weken nadat ze 'm hebben meegenomen is gestorven en waaraan het is gestorven (infectie) , Wie was de melder, hoe is dat gemeld, en aan wie is dat gemeld dat het officieel is?
Dat had ik gezien ja, de Soesterberg case staat ook in wat internationale lijstjes als een opvallende en belangrijke case!quote:Op maandag 28 november 2022 21:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Lokaal 'nieuws': die knakker van het UFO Meldpunt is bezig met een docu over de UFO's bij de Soesterberg basis in 1979. Lijkt me wel leuk, iets van Nederlandse bodem.
https://www.voordekunst.n(...)nimatics-en-research
Het 31 oktober rapport... tja.. weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb er geen verwachtingen meer van eigenlijk. Maar blijft vreemd dat ze zomaar de deadline hebben gemist en niemand maalt erom.
Ben net begonnen aan een podcast interview met Leslie Kean, één van de schrijvers van hét UFO artikel uit 2017. Nog maar halverwege, maar leuk om hier te delen voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
https://www.deezer.com/en/show/1171462
Heb je de docu al gezien? Op de gepromote kanalen was hij in Nederland nog niet beschikbaar viel me op.quote:Op maandag 28 november 2022 21:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Nee, het wezen is niet gestorven aan een infectie, maar de politieagent die het heeft gevangen en meegenomen. De zus van de agent vertelt erover in die docu. De dokter die hem behandelde ook. Bizarre casus.
[ afbeelding ]
Ik heb hem via Vimeo kunnen kijken.quote:Op woensdag 30 november 2022 07:35 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Heb je de docu al gezien? Op de gepromote kanalen was hij in Nederland nog niet beschikbaar viel me op.
Nice! Dank! Is dat inclusief het bonusmateriaal op Vimeo?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik heb hem via Vimeo kunnen kijken.
https://vimeo.com/ondemand/momentofcontact
Goeie docu hoor. Veel getuigenissen van direct betrokkenen. De burgemeester van Varginha komt er ook gewoon voor uit dat er in 1996 een crash is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |