Wordt nu ook wel tijd voor iets hards, een echt goed filmpje oid. Christopher Mellon heb ik heel hoog zittenmquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Garry Nolan bij Tucker Carlson. Niet mijn favoriet, maar beter dan niets.
Garry Nolan is een professor bij Stanford en werd door de CIA benaderd om onderzoek te doen naar personen die met UFO's in contact (of nabij) zijn geweest.
Inmiddels is hij een aardige insider, dus interessant om zijn mening te horen.
[ twitter ]
In de tweet nog enkele vervolgtweets met meer fragmenten.
Tja, maar dat zal niet zomaar openbaar worden gemaakt, tenzij het lekt. Het gaat nu allemaal in een zeer bedachtzaam en rustig tempo. Het gebrek aan reactie op dit topic is voor mij ook een teken dat het nogal ongemakkelijk is om dit echt serieus te nemen, dus rustig aan is wellicht wel goed. Het helpt dat serieuze mensen er aandacht aan besteden, om langzaam aan aan de boodschap wennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wordt nu ook wel tijd voor iets hards, een echt goed filmpje oid. Christopher Mellon heb ik heel hoog zittenm
Any day now...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nog steeds alleen maar vage verhalen en beelden? Nog steeds niets tastbaars of concreets?
Ach ja vaag. Gewoon een samenwerking tussen het Pentagon en NASA over UFO's. Business as usual.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nog steeds alleen maar vage verhalen en beelden? Nog steeds niets tastbaars of concreets?
quote:The Calvine Photo: World’s ‘best ever’ UFO image revealed after 30 years
https://www.news.com.au/t(...)16ffbfab895cbdde3c25
Ik hoop dat Avi Loeb raak schiet met z'n Galileo project. Het zou toch fantastisch zijn als we een ultra HD foto van zoiets zouden kunnen fixen. Dan weten we ook wat het wl is. Of juist totaal het tegenovergestelde.quote:
Ik geloof er geen snars van. Christopher Mellon was ook al heel sceptisch over Lazar.quote:
Dat is best bijzonder dat een van de originelen terug is. Je ziet ook meteen veel meer details dan die zwart-wit kopie.quote:
Ik keek laatst die Netflix serie over UFO's, waarin hij ook voorbijkwam. Hij claimde dat als brandstof Moscovium werd gebruikt,quote:
dat element 115, had hij het al over in 1988, hoe kon hij dit weten?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik keek laatst die Netflix serie over UFO's, waarin hij ook voorbijkwam. Hij claimde dat als brandstof Moscovium werd gebruikt,
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moscovium
We hebben een goed begrip van kernfysica, en het is nogal onwaarschijnlijk dat er van dit element een stabiele isotoop kan worden gevormd. Niet dat zo'n serie daar natuurlijk verder op ingaat, want wetenschap
Dat was toen ook al wel voorspeld hoor. Ik zou Lazar met een korreltje zout nemen. Christopher Mellon is de persoon mbt UAPs die ik het hoogste heb zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat element 115, had hij het al over in 1988, hoe kon hij dit weten?
Nou, dan kijk je naar het periodieke systeem, en dan merk je op dat het al decennialang een Russische hobby is om synthetisch steeds zwaardere elementen te maken (en niet alleen Russisch, overigens). Als je hier kijkt,quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:33 schreef THEFXR het volgende:
Dat element 115, had hij het al over in 1988, hoe kon hij dit weten?
het meest stabile isotoop heeft een halfwaarde tijd van iets onder een derde secondequote:Op maandag 15 augustus 2022 11:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik keek laatst die Netflix serie over UFO's, waarin hij ook voorbijkwam. Hij claimde dat als brandstof Moscovium werd gebruikt,
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moscovium
We hebben een goed begrip van kernfysica, en het is nogal onwaarschijnlijk dat er van dit element een stabiele isotoop kan worden gevormd. Niet dat zo'n serie daar natuurlijk verder op ingaat, want wetenschap
Een theologe?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:46 schreef Akathisia het volgende:
Professor of Religion Diana Pasulka discusses Jung, Heidegger, and the recent UFO hearings.
Interessante tante. Klap de beschrijving uit voor time-stamps.
Maar voor een foto uit 1990 vind ik hem toch aardig tegenvallen. Zou het ook geloven als deze in 1960 is gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder dat een van de originelen terug is. Je ziet ook meteen veel meer details dan die zwart-wit kopie.
Ja, Lazar is echt een 'I want to believe' verhaal. Zou het graag geloven, en streep het ook niet direct weg, maar het blijft een verhaal van n persoon, dat is niet voldoende.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat was toen ook al wel voorspeld hoor. Ik zou Lazar met een korreltje zout nemen. Christopher Mellon is de persoon mbt UAPs die ik het hoogste heb zitten.
En filosofe.quote:
Ben wel echt blij dat er schot in de zaak zit. Heel benieuwd naar de komende tien jaar in ieder geval.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, Lazar is echt een 'I want to believe' verhaal. Zou het graag geloven, en streep het ook niet direct weg, maar het blijft een verhaal van n persoon, dat is niet voldoende.
Volgens mij komt Ross Coulthart binnenkort weer met een nieuwe docu, daar ben ik wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |