Die kosten Rusland nog steeds miljoenen aan munitie. Zou grote grap zijn als er nu niets meer zit, en de russen blijven bombarderenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met de boys in de Azovstal-fabriek?
Pittig, maar Azovstal is nog stees niet gevallen.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Die zijn nog steeds niet gedenazificeerdquote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
Geen McDonalds meer in moedertje Rusland? Nou, dat is eigenlijk best wel een overwinning waar Poetin mee kan thuiskomen, hij heeft de Russen behoed voor obesitas.
![]()
![]()
Met alleen de naam veranderen ben je er niet natuurlijk. Nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet.quote:
Dat is wel een ontzettend sympathieke actie van die vent!quote:
quote:
Ik zie qua uiterlijk ook echt niet het verschil tussen een Rus en een Oekraner.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2003 gaven Rusland en Oekrane elkaar nog 10 en 12 punten op het Eurovisiesongfestival
Lijkt mij ook niet. Zo moelijk is het nou ook weer niet om iets beters dan zo'n kleffe hamburger te serveren.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ben ik in St Petersburg geweest, zo'n nep McDonalds, viel helemaal niet tegen
Waarschijnlijk 100x beter dan de ecktequote:Op maandag 16 mei 2022 14:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben ik in St Petersburg geweest, zo'n nep McDonalds, viel helemaal niet tegen
Nee, dat niet, de saus klopte niet echtquote:Op maandag 16 mei 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 100x beter dan de eckte
Het begint er toch op te lijken dat het bij die russen het allemaal net niet is.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, dat niet, de saus klopte niet echt
Ik vond het gewoon humor om eens te kijken hoe zo'n nep McD het zou doen en bij de echte (ja, die was er ook op dezelfde plek) stond een rij van jewelste.
Doet me aan deze film denkenquote:Op maandag 16 mei 2022 14:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met alleen de naam veranderen ben je er niet natuurlijk. Nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet.![]()
Russen.
Geen wonder dat ze het zo goed met die chinezen kunnen vinden. Die kopieeren ook allesquote:Op maandag 16 mei 2022 14:47 schreef Aether het volgende:
(Ook mooi hoe ИДЕЯ een copyright heeft en IKEA een)
[ afbeelding ]
Kunnen ze niet ergens in Siberi een kopie maken van Oekraine? Dan kan Poetin daar oorlogje spelenquote:Op maandag 16 mei 2022 14:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze het zo goed met die chinezen kunnen vinden. Die kopieeren ook alles
Maar het zijn geen Katholieke landen hquote:Op maandag 16 mei 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat de paus zich ook nauwelijks laat zien of horen in dit conflict tussen twee op zich christelijke landen.
Moet je beter opletten, al een aantal keer in het nieuws geweest.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat de paus zich ook nauwelijks laat zien of horen in dit conflict tussen twee op zich christelijke landen.
het zijn twee orthodoxe christelijke landen, waar de een zich 2 jaar terug heeft afgesneden van de Russische orthodoxe kerk.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:
Ik heb er net op gezocht voordat ik die post plaatste.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Moet je beter opletten, al een aantal keer in het nieuws geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:23 schreef Perrin het volgende:
Zweden heeft nu officieel aangekondigd NAVO-lidmaatschap aan te vragen:
[ twitter ]Putler is nerveus daar; maakt letterlijk aanstalten om zich uit de voeten te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Een granaat in een koffiebekertje cq russische kwaliteitquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:23 schreef Perrin het volgende:
Zweden heeft nu officieel aangekondigd NAVO-lidmaatschap aan te vragen:
[ twitter ]Altijd als ik die stem van Putin hoor moet ik aan dit filmpje van LuckyTV denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best goed gemiktquote:
Geen idee. Ik weet niet wat jij ziet. Maar je ziet een bunker achtig iets. Waar die precies bij de ingang valt. Vind ik toch best knap met een handgranaat die in een soort bekertje van vrij hoog naar beneden valt. Klein beetje wind en je zit er totaal naast.quote:
Dan vind ik zoiets imposanter.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat jij ziet. Maar je ziet een bunker achtig iets. Waar die precies bij de ingang valt. Vind ik toch best knap met een handgranaat die in een soort bekertje van vrij hoog naar beneden valt. Klein beetje wind en je zit er totaal naast.
Dus ja vind ik best goed gemikt
Raar statement. In Oekraine stond toch ook geen materiaal van de NATO. Dan was er toch eigenlijk niks aan de hand. Ach laat ook maar. Die mafkees roept altijd maar wat. Alleen die Lafprop is erger.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Poetin kruipt weer braaf terug. Als een bitch.
Ik kan het gifje niet vinden. Maar bij star wars episode 9 heb je een scene dat iemand met een pijl en boog een tie fighter uit de lucht schiet die langs vliegtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan vind ik zoiets imposanter.
[ afbeelding ]
Tja, voor de 10e keer in korte tijd ergens mee dreigen waar geen hond zich iets van aantrekt en vervolgens voor de 10e keer je dreigement niet uitvoeren is niet zo'n handige strategie gebleken.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Poetin kruipt weer braaf terug. Als een bitch.
Ik zou als ik Putin was voorlopig niet mee doen met het wekelijkse potje pokeren.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, voor de 10e keer in korte tijd ergens mee dreigen waar geen hond zich iets van aantrekt en vervolgens voor de 10e keer je dreigement niet uitvoeren is niet zo'n handige strategie gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |