Die kosten Rusland nog steeds miljoenen aan munitie. Zou grote grap zijn als er nu niets meer zit, en de russen blijven bombarderenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met de boys in de Azovstal-fabriek?
Pittig, maar Azovstal is nog stees niet gevallen.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Die zijn nog steeds niet gedenazificeerdquote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
Geen McDonalds meer in moedertje Rusland? Nou, dat is eigenlijk best wel een overwinning waar Poetin mee kan thuiskomen, hij heeft de Russen behoed voor obesitas.
![]()
![]()
Met alleen de naam veranderen ben je er niet natuurlijk. Nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet.quote:
Dat is wel een ontzettend sympathieke actie van die vent!quote:
quote:
Ik zie qua uiterlijk ook echt niet het verschil tussen een Rus en een Oekraner.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2003 gaven Rusland en Oekrane elkaar nog 10 en 12 punten op het Eurovisiesongfestival
Lijkt mij ook niet. Zo moelijk is het nou ook weer niet om iets beters dan zo'n kleffe hamburger te serveren.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ben ik in St Petersburg geweest, zo'n nep McDonalds, viel helemaal niet tegen
Waarschijnlijk 100x beter dan de ecktequote:Op maandag 16 mei 2022 14:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben ik in St Petersburg geweest, zo'n nep McDonalds, viel helemaal niet tegen
Nee, dat niet, de saus klopte niet echtquote:Op maandag 16 mei 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 100x beter dan de eckte
Het begint er toch op te lijken dat het bij die russen het allemaal net niet is.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, dat niet, de saus klopte niet echt
Ik vond het gewoon humor om eens te kijken hoe zo'n nep McD het zou doen en bij de echte (ja, die was er ook op dezelfde plek) stond een rij van jewelste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |