Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er morgen ook weer zo'n Britse uitzending met die landende vliegtuigen? Of is het daar niet. Of vandaag daar.
Reed net ook door een halve flashflood, wat een bak met water kwam er uit de luchtquote:
Reed net over een weg die helemaal omsloten is door bomen, het leek wel nachtquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, het is hier nu gewoon donker.
Zon staat bijna op zijn hoogste punt nu ook he, kan je nagaan. De kamer is echt level duister alsof het 16:00 is in decemberhahaha holy moly
Heb je rubber in je wandelschoenen? #dtvquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:38 schreef DJMO het volgende:
Hier gaat het nu aardig los, ook onweersgerommel.
Ik sta droog en veilig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je rubber in je wandelschoenen? #dtv
Dat heet nacht.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Goede temperatuur drop wel hier
[ afbeelding ]
Bedoel dat piekje op het einde hequote:
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er morgen ook weer zo'n Britse uitzending met die landende vliegtuigen? Of is het daar niet. Of vandaag daar.
Doutzen ook denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de modellen houden rekening met het schild van Leiden.
Gevulde koek erbij?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:Wereldgozer @:Coco
Regen genot beste genot.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:Wereldgozer @:Coco
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met je gewicht trouwens?
Jullie krijgen een eigen paddenstoel die nu in Belgisch Limburg in ontwikkeling is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe hard Zuid-Limburg straks gesloopt gaat worden
Mensen met een elektrische fiets neem ik ook niet serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed ik fiets elke dag op een GEWONE fiets.
Dat zijn geen fietsen. Sowieso blijven dat hele dure "fietsen".quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mensen met een elektrische fiets neem ik ook niet serieus.
Aldi troep.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn geen fietsen. Sowieso blijven dat hele dure "fietsen".
Na 3-5 jaar is de accu versleten. Duurste onderdeel van een "fiets". En wie zegt dat je over een paar je die onderdelen allemaal nog kunt krijgen?
Plus nog normaal onderhoud eroverheen. Blijft een dure "fiets".
Hier ziet het er nu ook zo uit. Ook groen inderdaad, maar er is nog geen regen gevallen. Zal niet lang meer duren. (Veluwe)quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:00 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Hier (nabij Eindhoven) trok net een shelf over.. lang geleden dat ik zo'n lucht heb gezien: 50 tinten grijs, maar ook groen en paars. Vervolgens hoorde je de wind aantrekken en enkele seconden later volgde er een flinke windvlaag, regen en onweer.
Niet. Valt geen druppel daar, het is een midden NL feestje, zoals zovaakquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Dat staat morgen op de planning.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Jaaa, hier ook 30 km ten oosten van Ehv. Keiharde wind, regen, hagel, pikkedonker, onweer. Duurde zeker 5 minuten. Nu komt de zon weer door. Wel een klap afgekoeld, van 29 naar... een stuk minder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:00 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Hier (nabij Eindhoven) trok net een shelf over.. lang geleden dat ik zo'n lucht heb gezien: 50 tinten grijs, maar ook groen en paars. Vervolgens hoorde je de wind aantrekken en enkele seconden later volgde er een flinke windvlaag, regen en onweer.
Mwoah, hooguit een tuinstoel in een bovenleiding, maar voor de rest niets spannends.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
't is dat ik op het moment niet in Eindhoven zit... maar er zullen wel bomen omgegaan zijn.
Voor morgen staat er nog een zwaardere bui op de kalender voor daarquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
't is dat ik op het moment niet in Eindhoven zit... maar er zullen wel bomen omgegaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |