quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lag na de helft van de optredens al in bed
Heiligschennis, vind je niet?quote:
Nou zegquote:Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef Senn88 het volgende:
Ik baal dat ik nu niet de zon in mag. Ook wil
Ik wijn en dat mag nu ook niet. Dus doe me dan maar regen
heerlijk geslapenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 14:56 schreef Senn88 het volgende:
Migraine en doodop 😞 gelukkig hangt mijn zonwering al.
Warm maar voldaanquote:
Nu moe, ga zo slapen.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Druk hier. Iedereen hard aan get werk ofzo?
Keihardquote:Op maandag 16 mei 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Druk hier. Iedereen hard aan get werk ofzo?
Beelden zeggen meer dan woordenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe glibberig? Ik vraag dit voor een vriendin.
He bahquote:Op maandag 16 mei 2022 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was zeker naakt onder de douche?
Ja dit keer wel. Ga ook naakt slapen.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was zeker naakt onder de douche?
Goed plan wel.quote:
Ook naakt?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
Eerst Filemon kijken, dan misschien douchen.
Het was okay. Relatief.quote:
Met kiten? Hoe hoog?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:06 schreef Faxie het volgende:
Oeh ik had vandaag de hoogste sprong in NederlandHoogste 3 zelfs
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
14,1Zo heel hard waaide het nou ook weer niet...
Nou breken die grote golven wel een paar honderd meter uit de kant, maar daar wil je inderdaad niet zitten. Er is weleens gekite overigens.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:45 schreef Barbusse het volgende:
Denk idd niet dat je daar met zulke golven veilig kunt kiten daar...
Ja zoiets zal het wel zijn danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar die hoge golven heb je alleen in het seizoen, misschien dat je er in de lente en zomer prima kunt kiten juist.
Gewoon wel mogelijk zo te zienquote:
Die jetskis erbij voor noodgevallen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:50 schreef Faxie het volgende:
Er is ook nog een ander, maar die bakt er niks van, lol.
Ja die zie je overal bij big waves. Rescue inderdaad, maar ook tow-in voor surfers omdat je naar dat soort golven niet kan peddelen. Tevens willen die golven nog wel eens een kilometer uit de kust breken oid.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jetskis erbij voor noodgevallen ook
Maar saai zal het nooit zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die zie je overal bij big waves. Rescue inderdaad, maar ook tow-in voor surfers omdat je naar dat soort golven niet kan peddelen. Tevens willen die golven nog wel eens een kilometer uit de kust breken oid.
Lijkt me een erg riskant baantje
wel veilig binnen gebleven hoop ik?quote:
Ahwquote:
Kantoor met airco is ook best oke.quote:
ben jij een lunchwandelaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als je tijdens de lunch buiten komt en dan de ijskast weer in moet.
Blijdorp. Het blijft overigens een kutstad. 2 Uur reizen voor wat een uur had moeten zijn, buiten de spits (bestaat dat eigenlijk nog wel tegenwoordig 'buiten de spits'?). Achteraf gezien beter ergens anders naartoe gegaan.quote:
Eens. Blijdorp is wel mooi idd. Rhenen is ook een aanrader. Maar Burgers Zoo is het leukstequote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijdorp. Het blijft overigens een kutstad. 2 Uur reizen voor wat een uur had moeten zijn, buiten de spits (bestaat dat eigenlijk nog wel tegenwoordig 'buiten de spits'?). Achteraf gezien beter ergens anders naartoe gegaan.
Zag er prima uit. Wel een beetje een doolhof af en toe. In mijn herinnering is BZ ook erg leuk ja. Amersfoort ook. Tijd geleden wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Blijdorp is wel mooi idd. Rhenen is ook een aanrader. Maar Burgers Zoo is het leukste
Om samen met mij te gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Blijdorp is leuk, maar ik heb hier al vier dierentuinen dus waarom zou ik zo'n kuteind rijden.
Als je wat anders wi- oh wacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Blijdorp is leuk, maar ik heb hier al vier dierentuinen dus waarom zou ik zo'n kuteind rijden.
Amersfoort ben ik nog nooit geweest. Eens gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag er prima uit. Wel een beetje een doolhof af en toe. In mijn herinnering is BZ ook erg leuk ja. Amersfoort ook. Tijd geleden wel.
Heeft een leuk nachtverblijf met luiaards. En je kunt vogeltjes voeren. Als er geen gillende kinderen zijn dus succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amersfoort ben ik nog nooit geweest. Eens gaan
Brr ja bij de ingang waren er nogal wat vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft een leuk nachtverblijf met luiaards. En je kunt vogeltjes voeren. Als er geen gillende kinderen zijn dus succes.
Overal waar geen gillende kinderen zin is het succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft een leuk nachtverblijf met luiaards. En je kunt vogeltjes voeren. Als er geen gillende kinderen zijn dus succes.
Volgens mij is het seizoen van de schooluitjes weer aangebrokenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brr ja bij de ingang waren er nogal wat vandaagGelukkig dieper (huehue) in het park niet zo'n last meer van. Had delen waar ik helemaal in m'n eentje was.
ze moeten die kinderen ook aangelijnd houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Was toen in Blijdorp bij die prairiehondjes die loslopen. Was ook zo'n trauma. Al die kinderen met die loslopende beesten. Dat er niet vijf keer per dag een vinger wordt afgebeten. Of een neus.
Ik heb geen idee wanneer dat seizoen is... dacht dat het allemaal wel mee zou vallen omdat die meivakantie al geweest is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het seizoen van de schooluitjes weer aangebroken
Ze zouden toch eens les krijgen.
Nee nu zijn er tentamens en examens en is het een ratjetoe tot de zomer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer dat seizoen is... dacht dat het allemaal wel mee zou vallen omdat die meivakantie al geweest is.
Die beestjes waren wel leukquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Was toen in Blijdorp bij die prairiehondjes die loslopen. Was ook zo'n trauma. Al die kinderen met die loslopende beesten. Dat er niet vijf keer per dag een vinger wordt afgebeten. Of een neus.
He bahquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nu zijn er tentamens en examens en is het een ratjetoe tot de zomer.
Maar die gillen niet zo en rennen ook niet rond.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga volgende week met de bejaarden naar Blijdorp
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die gillen niet zo en rennen ook niet rond.
vaak wel, maar ik ben dan juist niet sociaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Incidenteel ja. Voor iedere dag veel te sociaal. Jij?
Oh, hier is wandelen juist het sociale moment van de dag, maar het is altijd awkward als je niets meegemaakt hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak wel, maar ik ben dan juist niet sociaal.
als ik een hele ochtend op een stoel heb gezeten, moet ik dan even een half uur op tempo kunnen lopen. dus liefst alleen
Sommige wel, maar die nemen we niet meequote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die gillen niet zo en rennen ook niet rond.
Aah bij ouderen vind ik het zieligquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel, maar die nemen we niet mee
Hoe bevalt het getrouwde leven? Hebben jullie een leuke dag gehad?quote:
Bevalt prima en we hadden 'n geweldige dag. Super relaxed, ongedwongen en heel gezellig zoals we wilden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het getrouwde leven? Hebben jullie een leuke dag gehad?
Zag al een aantal mooie foto's voorbij komen
Klinkt goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bevalt prima en we hadden 'n geweldige dag. Super relaxed, ongedwongen en heel gezellig zoals we wilden.
Jij bent al ideeën aan het opdoen?quote:
Nopequote:
Ja was het toen klaar?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Het was echt leuk hoor, de bruiloft. Eerst half uurtje de ceremonie in de prachtige trouwzaal. Toen naar restaurantje waar we de tuin en een eigen afgesloten deel van het restaurant voor ons gezelschap hadden (30 personen), koelkast met drinken en uiteindelijk kwam de BBQ-master en werd er heerlijk voor ons gebarbecued. Rond 19:15 naar de rondvaartboot waar de overige 30 gasten erbij kwamen. Door Biesbosch gevaren en toen feest met dj op de boot, rond 00:30 weer aangemeerd en was't klaar
Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Het was echt leuk hoor, de bruiloft. Eerst half uurtje de ceremonie in de prachtige trouwzaal. Toen naar restaurantje waar we de tuin en een eigen afgesloten deel van het restaurant voor ons gezelschap hadden (30 personen), koelkast met drinken en uiteindelijk kwam de BBQ-master en werd er heerlijk voor ons gebarbecued. Rond 19:15 naar de rondvaartboot waar de overige 30 gasten erbij kwamen. Door Biesbosch gevaren en toen feest met dj op de boot, rond 00:30 weer aangemeerd en was't klaar
Ik vind BZ ook de leukste. Met die bush en die oceaan en die desert en zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben laatst nog in BZ geweest en heb nog een bon liggen
Ze verkochten laatst die bordjes die ze in de Ocean gebruikten, met afbeeldingen van de vissen erop enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind BZ ook de leukste. Met die bush en die oceaan en die desert en zo.
Is dat nieuw? Die mangrove?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze verkochten laatst die bordjes die ze in de Ocean gebruikten, met afbeeldingen van de vissen erop enzo.
En het is er ook met kutweer leuk.
O en de mangroveMocht wel iets groter maar ik vind dat m'n nieuwe favoriet.
Had bijna een abbo genomen maar heb toch geen tijd om er vaker naartoe te gaan. je krijgt dan ook allemaal korting op andere dierentuinen. Hebt ik tog geen tijd voor.
Mangrove is nieuw, al is die er ook al bijna vijf jaar ondertussen. Daar zitten de zeekoeienquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Die mangrove?
Ben er al jaren niet meer geweest.
Volgens mij was de desert of de oceaan toen het laatste.
Klinkt ideaalquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor jou en Ang3l is het ook wel een eind rijden natuurlijk. Ik ben er met denk ik 20 minuten ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:39 schreef DrMarten het volgende:
De laatste keer dat ik in BZ was, hadden ze alleen de jungle. Jaartje of 30 geleden ofzo
Wordt wel weer eens tijd.
Voor een dagje uit valt dat best mee. Arnhem is een uurtje rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor jou en Ang3l is het ook wel een eind rijden natuurlijk. Ik ben er met denk ik 20 minuten ofzo?
Zou weleens naar een Duitse dierentuin willen. Daar hebben ze soms koala's.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor een dagje uit valt dat best mee. Arnhem is een uurtje rijden.
Voor een fatsoenlijke dierentuin ben je hier vandaan sowieso wel die tijd onderweg. Emmen, Arnhem, Münster, allemaal even ver ongeveer.
Duisburg heeft ze schijnbaar. Qua afstand ook goed te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou weleens naar een Duitse dierentuin willen. Daar hebben ze soms koala's.
Gewoon platbranden dan maar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
Dierentuinen zijn niet meer van deze tijd
O wacht, de zeekoetjes kan ik me wel herinneren. Die verstopten zich achter enorme kroppen slaquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mangrove is nieuw, al is die er ook al bijna vijf jaar ondertussen. Daar zitten de zeekoeienMet nu een jonkie
![]()
En de degenkrabben en van die zwaaiende krabben, en vlinders.
Burgers Zoo, Arnhem, 67km, 1h en 8 minquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor een dagje uit valt dat best mee. Arnhem is een uurtje rijden.
Voor een fatsoenlijke dierentuin ben je hier vandaan sowieso wel die tijd onderweg. Emmen, Arnhem, Münster, allemaal even ver ongeveer.
Met de dieren er nog in?quote:
Smaakt prima op de skottelbraai.quote:
Geen idee, nog nooit gegeten eigenlijkquote:
Zeekoe in de sloot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die laten we eerst vrij
Wel leuk zo'n neushoorn op de snelweg.
Weer eens wat anders dan een poema.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
volgend jaar giraffen en olifanten spotten op de Veluwe
Alleen is het niet algemeen geaccepteerd om die een kropsla toe te werpenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:57 schreef scrupuleus het volgende:
Zeekoeien kan je nu al spotten op het strand
"Ga lijnen, hier heb je groente!"quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen is het niet algemeen geaccepteerd om die een kropsla toe te werpen
Deze kan op mijn bucketlistquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen is het niet algemeen geaccepteerd om die een kropsla toe te werpen
Terug de zee in rollen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:57 schreef scrupuleus het volgende:
Zeekoeien kan je nu al spotten op het strand
Geen idee, maar zou kunnen hoor. Het is gewoon een paard met make upquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kan je toch bij een restaurant ergens bij Hoek van Holland eten?
Je weet wat het beste deel van de eland is?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Senn88 het volgende:
Honger gekregen. Staat er elandenpasta op het menu
De Xi Jing Ping van Nederland!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
Geen idee wie Mark is maar ik mag hem nu al niet
Ik hou ook van duitse herdersquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Dat is als een band met Hitler hebben omdat ie van honden hield.
Ik ook hoorquote:
Maakt niet uit, heb er intussen inderdaad al een. Ben er heel blij meequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor.,
Oh, sorry dat ik niet reageerde op je DM, ik was ff op FOK! vakantie en las daarna dat je er al 1 gekocht had.
Mooi zoquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb er intussen inderdaad al een. Ben er heel blij mee
Ik doe er niet heel veel spannende dingen mee maar wil wel gewoon word excel etc kunnen gebruiken. Heb nog niet eens heel veel met het ding gespeeld omdat ik weer 300 ocd klusjes wil doen. Met vakantie neemquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo. Eigenlijk is de beste iPad gewoon degene die je je kan veroorloven
. Er zijn geen slechte modellen.
Och, ik doe er ook niet zo veel mee, F1 streamen bij een vriend van me. en elke dag even een spel bijhouden dat ik speelquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik doe er niet heel veel spannende dingen mee maar wil wel gewoon word excel etc kunnen gebruiken. Heb nog niet eens heel veel met het ding gespeeld omdat ik weer 300 ocd klusjes wil doen. Met vakantie neem
Ik hem wel mee dan heb ik tijd genoeg
Oh ja, vakantie, dat moet ik eens gaan plannenquote:
Droomvrouwquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik doe er niet heel veel spannende dingen mee maar wil wel gewoon word excel etc kunnen gebruiken. Heb nog niet eens heel veel met het ding gespeeld omdat ik weer 300 ocd klusjes wil doen. Met vakantie neem
Ik hem wel mee dan heb ik tijd genoeg
Meer dan fanatiekquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij ook een fanatiek excel gebruiker?
Ik ook hoor! Ik zit nu helemaal door te rekenen wat de invloed van evt teruggaan van 36 naar 32 uur is voor de rest van het jaar😂quote:
Ik was vandaag de hele dag (!) bezig met iets in Excel automatiseren omdat die paar uur per maand dat het duurde me te lang wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Ik zit nu helemaal door te rekenen wat de invloed van evt teruggaan van 36 naar 32 uur is voor de rest van het jaar😂
Haha ik zag dat daar inderdaad een mooi systeempje voor is nu die moet ik ook nog in gebruik nemen maar heb nu geen puf om alles over te zetten. Hoefde maar 1 vakje aan te passen om te zie. Wat het effect is rest van het jaar. Leuk wel dat jij ook zo bent! Heb jij ook een boodschappenbudget iedere maand en zo ja hoe hoog?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag (!) bezig met iets in Excel automatiseren omdat die paar uur per maand dat het duurde me te lang was.
Droomvrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag (!) bezig met iets in Excel automatiseren omdat die paar uur per maand dat het duurde me te lang was.
Macro's maken en zo zeker?quote:
Zoals het moet zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Settings -> Overig -> Verberg blok met frontpage itemsquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:40 schreef rival het volgende:
onderaan het topic staat een rij foto's. Deze verversen met de pagina verversen. Meestal schaars geklede dames in dat overzicht.
Als ik daar op het instellingen icoon klik zie ik nergens een instelling om dit aan/uit te zetten. Wie kan mij vertellen hoe ik dit uitzet?
Ah ik lees er gewoon overheenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Settings -> Overig -> Verberg blok met frontpage items
Nu nog beetje smart op IP filter, Thuis veel schaars geklede dames, werk geen banner.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:40 schreef rival het volgende:
onderaan het topic staat een rij foto's. Deze verversen met de pagina verversen. Meestal schaars geklede dames in dat overzicht.
Als ik daar op het instellingen icoon klik zie ik nergens een instelling om dit aan/uit te zetten. Wie kan mij vertellen hoe ik dit uitzet?
Ook thuis hoef ik dat niet in alle topics te zien, dan ga ik wel naar B&H/KPD etcquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu nog beetje smart op IP filter, Thuis veel schaars geklede dames, werk geen banner.
Ja idd. Super irritant.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:40 schreef rival het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Settings -> Overig -> Verberg blok met frontpage items
nog een reden om nooit naa de fp te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
Wist niet eens dat dat van de FP af kwam
Kom ik idd echt nooit en te nimmer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een reden om nooit naa de fp te gaan
Ja, onzinfunctie. Ik heb me goed vermaakt met het gemopper dat de nieuwe "feature" niet zo positief ontvangen werd, het duurde ook even voor het uit kon.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
Wist niet eens dat dat van de FP af kwam
Ik dacht dat t een soort van crappy reclame banner was. Met de hele tijd dikke tieten in beeld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, onzinfunctie. Ik heb me goed vermaakt met het gemopper dat de nieuwe "feature" niet zo positief ontvangen werd, het duurde ook even voor het uit kon.
Zit Danny dan nog een beetje te schuimbekken als in de goede ouwe tijd?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, onzinfunctie. Ik heb me goed vermaakt met het gemopper dat de nieuwe "feature" niet zo positief ontvangen werd, het duurde ook even voor het uit kon.
Dat was wel de samenvatting ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit Danny dan nog een beetje te schuimbekken als in de goede ouwe tijd?
Ja, eens. Ik bedoel, de meesten die hier overdag zitten, zitten toch op hun werk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat t een soort van crappy reclame banner was. Met de hele tijd dikke tieten in beeld.
Maar ja, ik vind die banner bovenaan ook super ordinair en stom zo af en toe
Als ik dat soort dingen wil zien, en ik ben er echt niet vies van, dan zoek ik het zelf wel op. Dat hoeft niet ongevraagd op mijn scherm te staan als ik het op t werk open. Als iK NSFW wil zien, dan zorg ik dat ik niet op W ben
bijna nog nuttelozer dan de userscorequote:
Twee duimpjes omhoog!quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna nog nuttelozer dan de userscore
Daar snap ik het praktisch nut nog minder van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heb jij een score van 65.432 en ik maar 38.018?quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar snap ik het praktisch nut nog minder van.
Allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heb jij een score van 65.432 en ik maar 38.018?
Dat houdt Danny allemaal met de hand bij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
Ben ik gescored?!quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk weinig anders uit die perfecte vingertjes van je komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:38 schreef gcjoel het volgende:
Lijkt me dat ik dan topscoorder ben, want mijn posts zijn altijd van hoge kwaliteit.
Precies!quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk weinig anders uit die perfecte vingertjes van je komen.
En wat zegt dat?quote:
dat weet geen mensquote:
Open deur! Dat weet toch iedereen (behalve m'n dates).quote:
Old and hotquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Open deur! Dat weet toch iedereen (behalve m'n dates).
Val ik nou officieel in de "Daddy" categorie?quote:
Je mag altijd mijn daddy zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Val ik nou officieel in de "Daddy" categorie?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Hihi ik ga gewoon @:Ang3l op het podium zien binnenkort
Premičre ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond eens ff echt HEEL hard repeteren
(gister voor t eerst doorloop van akte 2 gehad)
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Hihi ik ga gewoon @:Ang3l op het podium zien binnenkort
O shiiiit. In Valkenswaard?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Premičre ook nog. Samen met KM, dus dan moet je extra extra je best doen hč.
Ja, moeten ons beetje mengen in het dorpse leven hčquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, moeten ons beetje mengen in het dorpse leven hč.
Het aantal mannen wat je hebt afgewerkt?quote:
Ja maar dan zit t bij mij ruim te laag, dus gemiddeld komen we dan goed uit misschien?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het aantal mannen wat je hebt afgewerkt?
Dat zou in elk geval verklaren waarom ik lager zit. Al is het bij mij dan wel ruim te hoog.
Cool!quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.itceindhoven.com/next-play/
Dit
Dat zou zomaar kunnen. Ik geef al die leuke (en minder leuke) mannen graag aan je door.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dan zit t bij mij ruim te laag, dus gemiddeld komen we dan goed uit misschien?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.itceindhoven.com/next-play/
Dit
Kom jij nog wel eens in de stad?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Premičre ook nog. Samen met KM, dus dan moet je extra extra je best doen hč.
ohhh gelukkig (ja ik ben langzaam!)quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, moeten ons beetje mengen in het dorpse leven hč.
Ja, ik vind m zeker leuker dan de vorige!quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:11 schreef Debsterr het volgende:
Ben je trouwens ook zo’n fan van de nieuwe Florence @:Ang3l?
Dank je, dank je.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik geef al die leuke (en minder leuke) mannen graag aan je door.
Dat verdien je.
De regisseur?quote:
We hebben 2 grieken.quote:
quote:
Bewegend is leukerderder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Busted!
O wacht, ik heb gewoon een fobo op fok
Helikopteren?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Geef me je whatsapp dan zal ik je wat bewegends sturen
Een beetje #metoo achterhaald dat stiekem en gaat dan gewoon een hele nacht spammen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nah, net m'n nieuwe Ford binnen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje #metoo achterhaald dat stiekem en gaat dan gewoon een hele nacht spammen.
Maar ik denk dat ze gek is op BMW Gifjes
Ford!quote:
Fiesta, zo'n ST Line.quote:
Ok. Zie DMquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer ontvangen we eigenlijk nadere info over jou? A/s/l en pics enzoquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje #metoo achterhaald dat stiekem en gaat dan gewoon een hele nacht spammen.
Maar ik denk dat ze gek is op BMW Gifjes
Fiesta, nice! Ik heb de Titanium Xquote:
Dat is toch allang bekend van God.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wanneer ontvangen we eigenlijk nadere info over jou? A/s/l en pics enzo
Onderweg zijn naar een afspraak met Cali is leuker.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Geld terug krijgen van de belastingdienst is best leuk
Kan je weer plaatjes kopenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Geld terug krijgen van de belastingdienst is best leuk
Doen we het voor!quote:
Vuig ende smoothquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderweg zijn naar een afspraak met Cali is leuker.
Zo rol ik.quote:
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je. Ook nog voor de tip.quote:
Ook vuig ende smoothquote:
I agreequote:Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens ook de hele avond naast CE gezeten.quote:
Netjes de handen boven tafel gehouden?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens ook de hele avond naast CE gezeten.
Dat lijkt mij dan weer minderquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dewattes?quote:
denk dat ik er verlof voor pakquote:
Alleen in het zuidoosten gaat het toch flink te keer, en in het zuiden 'iets' minder?quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/quote:
Limburg en Brabant. Daar hoor jij ook bijquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen in het zuidoosten gaat het toch flink te keer, en in het zuiden 'iets' minder?
Anyway, ik zit er klaar voor
Ik ga mn auto maar bij de boom vandaan halen en mssn mn tuinset binnen halen (tis een grote loungebank, geen idee of dat moet.... losse tuinstoelen snap ik)quote:
Ik denk dat ik veilig benquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/
[..]
Limburg en Brabant. Daar hoor jij ook bij
Oke, oost-brabant... dan heb je misschien geluk.
[..]
Ik ga mn auto maar bij de boom vandaan halen en mssn mn tuinset binnen halen (tis een grote loungebank, geen idee of dat moet.... losse tuinstoelen snap ik)
Midden-Brabant hier, dus we gaan het zienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/
[..]
Limburg en Brabant. Daar hoor jij ook bij
Oke, oost-brabant... dan heb je misschien geluk.
[..]
Ik ga mn auto maar bij de boom vandaan halen en mssn mn tuinset binnen halen (tis een grote loungebank, geen idee of dat moet.... losse tuinstoelen snap ik)
Zal jou eens relatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:09 schreef Barbusse het volgende:
Rip aan jullie nabestaanden. Jullie waren okay. Relatief
quote:
Jellyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat hij beperkt gekleed was?quote:
Whut whut!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat hij beperkt gekleed was?
Het is wel een zwarte.quote:
Hier een zilveren. Volgende wordt magneticquote:
Ik wilde eigenlijk een lichtblauwe, maar die kleur was niet meer leverbaar. Dus dan zwart als m'n ziel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier een zilveren. Volgende wordt magnetic
Zwart is altijd wel de go-to kleur jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een lichtblauwe, maar die kleur was niet meer leverbaar. Dus dan zwart als m'n ziel.
Winterpakket was een no-brainer ja, dat had ik in de bedrijfsbus ook al, HEERLIJK.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwart is altijd wel de go-to kleur ja
Maar ik wilde eens wat anders voor de derde Fiesta, dus zilver. En winterpakket erin, want ik haat krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |