quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lag na de helft van de optredens al in bed
Heiligschennis, vind je niet?quote:
Nou zegquote:Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef Senn88 het volgende:
Ik baal dat ik nu niet de zon in mag. Ook wil
Ik wijn en dat mag nu ook niet. Dus doe me dan maar regen
heerlijk geslapenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 14:56 schreef Senn88 het volgende:
Migraine en doodop 😞 gelukkig hangt mijn zonwering al.
Warm maar voldaanquote:
Nu moe, ga zo slapen.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Druk hier. Iedereen hard aan get werk ofzo?
Keihardquote:Op maandag 16 mei 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Druk hier. Iedereen hard aan get werk ofzo?
Beelden zeggen meer dan woordenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe glibberig? Ik vraag dit voor een vriendin.
He bahquote:Op maandag 16 mei 2022 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was zeker naakt onder de douche?
Ja dit keer wel. Ga ook naakt slapen.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was zeker naakt onder de douche?
Goed plan wel.quote:
Ook naakt?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
Eerst Filemon kijken, dan misschien douchen.
Het was okay. Relatief.quote:
Met kiten? Hoe hoog?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:06 schreef Faxie het volgende:
Oeh ik had vandaag de hoogste sprong in NederlandHoogste 3 zelfs
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
14,1Zo heel hard waaide het nou ook weer niet...
Nou breken die grote golven wel een paar honderd meter uit de kant, maar daar wil je inderdaad niet zitten. Er is weleens gekite overigens.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:45 schreef Barbusse het volgende:
Denk idd niet dat je daar met zulke golven veilig kunt kiten daar...
Ja zoiets zal het wel zijn danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar die hoge golven heb je alleen in het seizoen, misschien dat je er in de lente en zomer prima kunt kiten juist.
Gewoon wel mogelijk zo te zienquote:
Die jetskis erbij voor noodgevallen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:50 schreef Faxie het volgende:
Er is ook nog een ander, maar die bakt er niks van, lol.
Ja die zie je overal bij big waves. Rescue inderdaad, maar ook tow-in voor surfers omdat je naar dat soort golven niet kan peddelen. Tevens willen die golven nog wel eens een kilometer uit de kust breken oid.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jetskis erbij voor noodgevallen ook
Maar saai zal het nooit zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2022 01:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die zie je overal bij big waves. Rescue inderdaad, maar ook tow-in voor surfers omdat je naar dat soort golven niet kan peddelen. Tevens willen die golven nog wel eens een kilometer uit de kust breken oid.
Lijkt me een erg riskant baantje
wel veilig binnen gebleven hoop ik?quote:
Ahwquote:
Kantoor met airco is ook best oke.quote:
ben jij een lunchwandelaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als je tijdens de lunch buiten komt en dan de ijskast weer in moet.
Blijdorp. Het blijft overigens een kutstad. 2 Uur reizen voor wat een uur had moeten zijn, buiten de spits (bestaat dat eigenlijk nog wel tegenwoordig 'buiten de spits'?). Achteraf gezien beter ergens anders naartoe gegaan.quote:
Eens. Blijdorp is wel mooi idd. Rhenen is ook een aanrader. Maar Burgers Zoo is het leukstequote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijdorp. Het blijft overigens een kutstad. 2 Uur reizen voor wat een uur had moeten zijn, buiten de spits (bestaat dat eigenlijk nog wel tegenwoordig 'buiten de spits'?). Achteraf gezien beter ergens anders naartoe gegaan.
Zag er prima uit. Wel een beetje een doolhof af en toe. In mijn herinnering is BZ ook erg leuk ja. Amersfoort ook. Tijd geleden wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Blijdorp is wel mooi idd. Rhenen is ook een aanrader. Maar Burgers Zoo is het leukste
Om samen met mij te gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Blijdorp is leuk, maar ik heb hier al vier dierentuinen dus waarom zou ik zo'n kuteind rijden.
Als je wat anders wi- oh wacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Blijdorp is leuk, maar ik heb hier al vier dierentuinen dus waarom zou ik zo'n kuteind rijden.
Amersfoort ben ik nog nooit geweest. Eens gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag er prima uit. Wel een beetje een doolhof af en toe. In mijn herinnering is BZ ook erg leuk ja. Amersfoort ook. Tijd geleden wel.
Heeft een leuk nachtverblijf met luiaards. En je kunt vogeltjes voeren. Als er geen gillende kinderen zijn dus succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amersfoort ben ik nog nooit geweest. Eens gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |