Ik denk dat ze het er om doen inmiddels. Beetje Europa en Australië trollen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:23 schreef Momazie het volgende:
[..]
Dat isVeel slechter kan het dan niet toch?
gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:24 schreef Guanabana het volgende:
Nou kan niet stemmen voor Sam, dan moet iemand het maar extra doen namens mij
Ik hoop van wel. Anders zouden we het winnende liedje helemaal niet gehoord hebben tijdens het hele festivalquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:24 schreef Dave het volgende:
Hier waren ze laatste mee geworden
Doen ze hun winnende numemer ook nog?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:24 schreef Dave het volgende:
Hier waren ze laatste mee geworden
Doen ze hun winnende numemer ook nog?
manipulatie met de stemmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is dus geen gelulIk sms 19 voor Moldavië, geen sms terug. Bij 22 voor Engeland en 24 voor Servië wel gelijk sms terug. Ik sms nog een keer 19 voor Moldavië, weer geen sms terug
Willen ze Moldavië niet ofzo?
Best schandalig.quote:
Ja die tankten een beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit in een bar met heel veel Spanjaarden en Italianen, dus heb weinig van de zang gehoord. Italie volledig uit de bocht?
Ik kreeg er brividi vanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit in een bar met heel veel Spanjaarden en Italianen, dus heb weinig van de zang gehoord. Italie volledig uit de bocht?
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Nee waarom zou ik in Zeeland zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als Guana nog in Zeeland zit kan ze beter stemmen per postduif.
De bevestiging van Moldavië moest via de trein.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |