Je moet wel verbinding hebben met een mast, weet niet hoe het daar met dekking zit?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet bellen en sms'en, moet je daarvoor iets aanzetten ofzo?

Een zware drinker.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:21 schreef Moira het volgende:
Nog steeds slechte camerashots tussendoorwie regisseert dit?

Even teruggekeken, maar dit kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:20 schreef Momazie het volgende:
Zagen we nou Duitsland in beeld na Oekraine in de recap?

Heb betaaldiensten ook uit staan bij Tele2...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet bellen en sms'en, moet je daarvoor iets aanzetten ofzo?

Als Guana nog in Zeeland zit kan ze beter stemmen per postduif.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet wel verbinding hebben met een mast, weet niet hoe het daar met dekking zit?

quote:Let op: bellen naar 0906- en 0909-nummers is niet mogelijk bij Simyo. Dat is een dienst die we niet aanbieden.
 !!!111
!!!111

Was dat vorig jaar niet ook met tele2 of zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze zegt 'u kunt geen gebruik maken van dit nummer'
En smsen gaat ook niet.

quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als Guana nog in Zeeland zit kan ze beter stemmen per postduif.

Dit is dus geen gelulquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je stem naar toe ging
 Ik sms 19 voor Moldavië, geen sms terug. Bij 22 voor Engeland en 24 voor Servië wel gelijk sms terug. Ik sms nog een keer 19 voor Moldavië, weer geen sms terug
 Ik sms 19 voor Moldavië, geen sms terug. Bij 22 voor Engeland en 24 voor Servië wel gelijk sms terug. Ik sms nog een keer 19 voor Moldavië, weer geen sms terug 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |