Vond ik toen ook.quote:
Ze heeft zware stiefmoedervibesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die haakneus en die zwarte ogen en die heksenlach oid
Sterker zelfs, het winnende liedje van Italië vorig jaar werd gezongen in Nederland.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat hun clip opgenomen is in Nederland????
quote:
Komt echt dichtbij zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterker zelfs, het winnende liedje van Italië vorig jaar werd gezongen in Nederland.
@Zipportal gaat voor kwantiteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:zipportal is niet zo goed in leuke tt’s bedenken
Het lijkt wel of ze zichzelf niet horen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Serieuze vraag: zoveel zangers klinken er vals, ligt dat nou echt aan hen of is het geluid zo slecht dat het gewoon lijkt alsof iedereen niet zuiver zingt?
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef Benny het volgende:
Beter dan het origineel van Replay en Gordon
7/10
Bedankt, inmiddels opgelostquote:
Broekje is uitquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
Hier komt Spanje allemaal fappen jongens en meisjes
Sterker nog, de eerste etappe van de Ronde van Italië werd gewonnen door een Nederlander.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterker zelfs, het winnende liedje van Italië vorig jaar werd gezongen in Nederland.
Als S10 er maar geen last van heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze zichzelf niet horen.
Mahmood zong wel op de juiste toonhoogte...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
Dit is toch niet zo best
Die Blanco is ok maar die Mahmood wtf
Behalve prijzen winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Liverpoolfans hebben nergens verstand van.
Ik was in november nog in Italiëquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sterker nog, de eerste etappe van de Ronde van Italië werd gewonnen door een Nederlander.
Je punt?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De VAR moet er nog eventjes naar kijken
Niet hatenquote:
Oost Europa stemt dan wat positiever.quote:
Nee met hun telefoon.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle mannen gaan nu stemmen met hun lul
Gegarandeerde stemmen van al het ESF publiek dat geen homo is. Toch weer 5% van de stemmen straksquote:
Omdat er heel veel mannen verplicht van hun vriendin/vrouw moeten kijken en die mannen heb ook een mobiel waarmee ze kunnen stemmen.quote:
Vpnquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 1 van de enige FOK!kers die kan op NL stemmen
Kut belgquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:03 schreef KingRoland het volgende:
wat een kont die van spanje
@:koffieplanter @:chufi
quote:
Ik moest lachen.quote:
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu al stukken beter dan in de halve finale
Stuk zekerder.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu al stukken beter dan in de halve finale
Op dit moment even niet.quote:
De lat lag laag.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ze zingt beter dan donderdag @:koffieplanter
Timing klinkt wel prima.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze lijkt soms een beetje verkeerd te timen of ligt dat aan mij? Begin wel minder zenuwachtig gezongen dan de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |