Veel leuke dingen te doen en daarom als een bitterbal wakker worden? ------>quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ben ik al wakker. Het is weekend
ja boks, zonlicht in de ogen dit datquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ben ik al wakker. Het is weekend
Ga straks wel heel lekker eten inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel leuke dingen te doen en daarom als een bitterbal wakker worden? ------> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat eindelijkah miss verotte ragout is er weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel denk ik, zowat de hele dag, dat is wat minder maar goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga straks wel heel lekker eten inderdaad
Gore beesten als die geil zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik stel ze altijd uitquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Meer dat ze altijd op een ongewenst moment komenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat jij graag in het verleden leeft
updates zijn dan ook zelden een verbetering voor de gebruikerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Komt Willeke nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:14 schreef UitStraling het volgende:
Straks een tuinfeestje met eten van 18:00 tot 22:00 voor 80+ man, gelukkig hoef ik maar aan te schuiven maar ben wel benieuwd naar de totale chaos die dat gaat geven![]()
Na 22:00 -----> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |