Veel leuke dingen te doen en daarom als een bitterbal wakker worden? ------>quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ben ik al wakker. Het is weekend
ja boks, zonlicht in de ogen dit datquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ben ik al wakker. Het is weekend
Ga straks wel heel lekker eten inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel leuke dingen te doen en daarom als een bitterbal wakker worden? ------> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat eindelijkah miss verotte ragout is er weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel denk ik, zowat de hele dag, dat is wat minder maar goedquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga straks wel heel lekker eten inderdaad
Gore beesten als die geil zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik stel ze altijd uitquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Meer dat ze altijd op een ongewenst moment komenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat jij graag in het verleden leeft
updates zijn dan ook zelden een verbetering voor de gebruikerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Komt Willeke nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:14 schreef UitStraling het volgende:
Straks een tuinfeestje met eten van 18:00 tot 22:00 voor 80+ man, gelukkig hoef ik maar aan te schuiven maar ben wel benieuwd naar de totale chaos die dat gaat geven![]()
Na 22:00 -----> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Ik hoop op wat vlottersquote:
Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken isquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op wat vlotters![]()
Misschien wel zo'n sexy kakmeisje met een elektrische viool, laatste restantje van die hype nog even meepikken
Florrie Rost van Tonningen-Heubelquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken is
Geen slechte deal.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.
Samequote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoepquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal stuk na zo'n dagje weg.
waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Bijna de hele week regen. Leuk voor de plantjes.
Denk dat we volgende week eerder aan het klagen zijn over de zon.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Bijna de hele week regen. Leuk voor de plantjes.
Warm en benauwd. Onweerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we volgende week eerder aan het klagen zijn over de zon.
Deze filosofische uitspraak zou zomaar eens op het gemeentewapen van Foqueville kunnen staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze filosofische uitspraak zou zomaar eens op het gemeentewapen van Foqueville kunnen staan.
Onweerquote:
Slaap je niet het hele jaar daar onderquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel of ik straks m'n zomerdekbed op bed zal leggen.
Ik zou echt kapot gaan daar onder.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb zo'n dikke zware donzen. Heerlijk. Maar wel wat warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |