Verwacht je dit jaar al een rijke oogst?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Mijn babies, 6 peperplantjes
[ afbeelding ]
ik heb goede hoop, ze zijn wel een beetje laatquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwacht je dit jaar al een rijke oogst?
Ik had vorig jaar ook pepertjes, die duren wel lang voordat ze rijp genoeg zijn om je arie ermee te kunnen verwarmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb goede hoop, ze zijn wel een beetje laat
Miljarden nukes ter grootte van een speldenknopjequote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we geen nukes op die achterlijke levensvorm gooien.
Zodat alleen de muggen er last van hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Miljarden nukes ter grootte van een speldenknopje
dat kan je terug zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:04 schreef datismijnmening het volgende:
WTF Apple?! Waarom zou je de browserbalk naar onderin het scherm verplaatsen??![]()
Ja zat al in settings te zoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan je terug zetten
https://www.iculture.nl/tips/safari-adresbalk-iphone-boven/
Dit zijn er tienquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Mijn babies, 6 peperplantjes
[ afbeelding ]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:04 schreef datismijnmening het volgende:
WTF Apple?! Waarom zou je de browserbalk naar onderin het scherm verplaatsen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |