Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken isquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op wat vlotters![]()
Misschien wel zo'n sexy kakmeisje met een elektrische viool, laatste restantje van die hype nog even meepikken
Florrie Rost van Tonningen-Heubelquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken is
Geen slechte deal.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.
Samequote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoepquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal stuk na zo'n dagje weg.
waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Bijna de hele week regen. Leuk voor de plantjes.
Denk dat we volgende week eerder aan het klagen zijn over de zon.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Bijna de hele week regen. Leuk voor de plantjes.
Warm en benauwd. Onweerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we volgende week eerder aan het klagen zijn over de zon.
Deze filosofische uitspraak zou zomaar eens op het gemeentewapen van Foqueville kunnen staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze filosofische uitspraak zou zomaar eens op het gemeentewapen van Foqueville kunnen staan.
Onweerquote:
Slaap je niet het hele jaar daar onderquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel of ik straks m'n zomerdekbed op bed zal leggen.
Ik zou echt kapot gaan daar onder.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb zo'n dikke zware donzen. Heerlijk. Maar wel wat warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |