Gore beesten als die geil zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik stel ze altijd uitquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Meer dat ze altijd op een ongewenst moment komenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat jij graag in het verleden leeft
updates zijn dan ook zelden een verbetering voor de gebruikerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje achter met updates. Kun je gelukkig makkelijk aanpassen.
Komt Willeke nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:14 schreef UitStraling het volgende:
Straks een tuinfeestje met eten van 18:00 tot 22:00 voor 80+ man, gelukkig hoef ik maar aan te schuiven maar ben wel benieuwd naar de totale chaos die dat gaat geven![]()
Na 22:00 -----> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Ik hoop op wat vlottersquote:
Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken isquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op wat vlotters![]()
Misschien wel zo'n sexy kakmeisje met een elektrische viool, laatste restantje van die hype nog even meepikken
Florrie Rost van Tonningen-Heubelquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms loop je een jaar of 30 achter in bepaalde opvattingen inderdaad.
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanessa May? Denk dat die nu voor een consumptiebon en een bosje bloemen te boeken is
Geen slechte deal.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mag je meteen voor altijd houden voor de afwas en voor in bed denk ik.
Samequote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:09 daglicht erbij, en wat voor daglicht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoepquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben helemaal stuk na zo'n dagje weg.
waar?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Bijna de hele week regen. Leuk voor de plantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |