is dat eindelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:10 schreef mschol het volgende:
nee, geen idee ik moet even checken of ik nog wat moet halen voor disneytrip van de week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
BzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZ
Nee, een gewonequote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zon electrische vliegenmepper?
zon electrische echt geniaal. maakt de jacht veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een gewoneOf ik gebruik een oud t-shirt om rode vlekken te voorkomen
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:52 schreef bitterbal het volgende:
en het geuid als diewordt gefrituurd is ook bevredigend
nee zijn misschien wat groot?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Misschien weer eens eentje kopen. Ik heb slechte ervaringen met bromvliegen. Die frituurden niet zo goed
Ik heb ‘m te pakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 04:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn misschien wat groot?
k gebruik het alleen voor muggen. werkt perfect En geen bloedvekken meer op je muur
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 05:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m te pakken![]()
Nog even proberen of ik kan slapen
Lig jij al te frituren?
Hey Buda, thnx, altijd lekker zo bakkiequote:
Yup. Meer dan een uur voor de wekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te vroeg?
Ik ben maar een ochtendwandeling gaan maken.
Ook al zo vroegquote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te vroeg?
Ik ben maar een ochtendwandeling gaan maken.
Verwacht je dit jaar al een rijke oogst?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Mijn babies, 6 peperplantjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |