Ja. Wat op zich niet erg is. Maar hoeveel moeite is het om je slechts vijf minuten enigszins professioneel op te stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof ook niet dat ESF-pers echt bestaat. Het zijn alleen bloggers en fans.
Zowel eerste als tweede helft een hoofdpijndossier voor de productie, dat zit er wel aan te komenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Straks alle male ballads in de 2e helft als Australië er ook nog bij komt (laten we hopen van niet)
Schoenen voegen ook niks toe. Alleen uh.. schoenen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen dat blote voeten gedoe hoeft niet. Voegt niks toe. HALLO IK BEN SCHIMPIE
Kachels en open haarden ook meteen uit de huizen slopen, beton in alle schoorstenen gieten, ook van fabrieken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
En even bij iedereen langsgaan om alle pennen in beslag te nemen. Straks gaan ze nog brieven sturen
Vrouwen horen op naaldhakken te lopen ouwe reus. Spanje godinquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schoenen voegen ook niks toe. Alleen uh.. schoenen.
Doe dat dan wel nu, want zaterdag zal je er niet meer wakker genoeg voor zijn om dat te kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Finland nu eerste helft pakt en Australië tweede helft, ga ik met dingen gooien
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kachels en open haarden ook meteen uit de huizen slopen, beton in alle schoorstenen gieten, ook van fabrieken.
Je wil niet ineens met kritische rooksignalen geconfronteerd worden natuurlijk.
Ga je mij nou oud noemen??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen horen op naaldhakken te lopen ouwe reus. Spanje godin
Australië zou nog eerste helft kúnnen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zowel eerste als tweede helft een hoofdpijndossier voor de productie, dat zit er wel aan te komen
De enige uptempo gewoon. Die gaan de televoting nog winnen zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Momo het volgende:
Tweede helft wordt steeds beter voor Moldavie
Die klinken straks als een NL alert tussen alle andere liedjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Momo het volgende:
Tweede helft wordt steeds beter voor Moldavie
Nee daar komt Spanje. Plek 13 is voor een vd favorieten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja oké, dat is waar. Ik hoop dat ze haar als afsluiting van de eerste helft zetten
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik denk dat de wereld mooier zou zijn met ons aan het roer, Rog
Naaldhak in je oog, je kunt niet lopen op die dingenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen horen op naaldhakken te lopen ouwe reus. Spanje godin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |