abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2022 @ 20:37:20 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204772798
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Want leren is 'grooming'? In welk universum precies?
In het universum van normale mensen zijn dit soort onderwerpen op school niet geschikt voor 6-jarigen. Deze mensen snappen dat docenten er zijn om kinderen te onderwijzen in rekenen, taal, geschiedenis, aardrijkskunde etc.

In het universum van sommige woke Linksen daarentegen, is school blijkbaar tegenwoordig de plek om kinderen juist te leren over seksuele oriëntatie, en dat je aan de hand van het niet bestaande 'gender', je geslacht kunt kiezen. Het gaat er namelijk niet om wat je lichaam aangeeft, maar hoe je je voelt. En dit is allemaal verschrikkelijk belangrijk. Leidend voor de mens echt, bovendien zijn voornaamwoorden ook essentieel. Want stel je voor, dat iemand 'they/them' of 'ze/zer' wil worden genoemd.

🤡
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het probleem ligt inderdaad niet bij degenen die het opmerken, maar bij figuren die er een drama van maken. Star Wars was voor bepaalde types blijkbaar prima toen Lando het enige zwarte personage was en Luke de sterkste Jedi.

Maar toen er in de sequals plots een heel scala aan vrouwen en minderheden opdoken, was dat voor sommige 'fans' blijkbaar reden om door het lint te gaan. En dat begrijp ik dus niet. Prima om kritiek te uiten op personages, maar waarom boos worden om de diversiteit an sich? Is een film niet leuk meer als een man niet de traditionele held is of er meer mensen met een kleurtje rondlopen?

En zoals hierboven al wordt opgemerkt: dan kijk je toch lekker niet?
Ik kijk Star Wars niet, maar ik kan mij voorstellen dat mensen het idee hadden dat hun favoriete serie ten prooi was gevallen aan de woke-beweging. Waarom is het nodig om zo'n serie ineens diverser en inclusiever te maken? Gezien de tijdsgeest van de afgelopen jaren zal dat dus weer met identiteit te maken hebben, niet met kwaliteit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 mei 2022 @ 20:45:40 #202
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204772899
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In het universum van normale mensen zijn dit soort onderwerpen op school niet geschikt voor 6-jarigen. Deze mensen snappen dat docenten er zijn om kinderen te onderwijzen in rekenen, taal, geschiedenis, aardrijkskunde etc.

In het universum van sommige woke Linksen daarentegen, is school blijkbaar tegenwoordig de plek om kinderen juist te leren over seksuele oriëntatie, en dat je aan de hand van het niet bestaande 'gender', je geslacht kunt kiezen. Het gaat er namelijk niet om wat je lichaam aangeeft, maar hoe je je voelt. En dit is allemaal verschrikkelijk belangrijk. Leidend voor de mens echt, bovendien zijn voornaamwoorden ook essentieel. Want stel je voor, dat iemand 'they/them' of 'ze/zer' wil worden genoemd.
Ja, dat jij daar je eigen mening op nahoudt dat zal wel, maar wat heeft dat precies met grooming van doen?
  maandag 16 mei 2022 @ 21:06:34 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204773174
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:45 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, dat jij daar je eigen mening op nahoudt dat zal wel, maar wat heeft dat precies met grooming van doen?
Met mijn eigen mening heeft dat eigenlijk weinig te maken. En ten tweede zou ik je inlezen over de betekenis van grooming, waar er trouwens meerdere van zijn:
quote:
': to get into readiness for a specific objective :
was being groomed as a presidential candidate'
quote:
Grooming is when someone builds a relationship, trust and emotional connection with a child or young person so they can manipulate, exploit and abuse them.
Je hoeft hierbij niet aan letterlijk misbruik te denken. Het gaat veelal om kinderen actief te pushen zich bezig te houden met zaken zoals seksuele oriëntatie, gender en in andere gevallen ook meer left-wing talking points zoals huidskleur, ongelijkheid en de klimaathysterie. Kinderen om die manier (achter de rug om van hun ouders) een bepaalde ideologische (politieke) richting opsturen.

Ook wordt er soms een bepaalde vertrouwelijke band gecreëerd met (jonge) kinderen, waarbij deze dan op school gekozen voornaamwoorden krijgen maar dit geheim wordt gehouden voor de ouders (zie middelste tweet). Er is geen professionele afstand meer tussen kind en docent. Onderwijzers zijn er soort surrogaat opvoeders, vertrouwenspersonen geworden.

Dat betreft inderdaad grooming.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204774133
twitter

Dit is dus het resultaat van het hebben van een uniparty. De mensen in 2016 kozen voor een muur op de zuidelijke grens.
Er was geen geld voor, te duur, onhaalbaar, onnodig, racisme etc etc.
Maar 40 miljard voor Oekraïne en nog eens 5 miljard voor fietspaden en flitskasten, no problemo. Tijd dat de uni party Republikeinen ook weggestemd worden.
  maandag 16 mei 2022 @ 22:13:20 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204774386
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus het resultaat van het hebben van een uniparty. De mensen in 2016 kozen voor een muur op de zuidelijke grens.
Er was geen geld voor, te duur,
onhaalbaar, onnodig, racisme etc etc.
Maar 40 miljard voor Oekraïne en nog eens 5 miljard voor fietspaden en flitskasten, no problemo. Tijd dat de uni party Republikeinen ook weggestemd worden.
Hup want de muur was een Franse gatenkaas en kan je inderdaad beter besteden aan infrastructuur zoals fietspaden.

BTW die miljarden kunnen prima naar ander doel..
Ik meen dat hij ooit zei dat de VS toch niet ging betalen voor de muur.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 16 mei 2022 @ 22:25:16 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_204774565
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2022 19:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Zoals Netflix eerder beweerde en nog op jouw goedkeuring kon rekenen: dan kijk je toch iets anders?
Dit dus. Als mij een film of serie niet (meer) bevalt kijk ik gewoon wat anders. Keuze genoeg! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 mei 2022 @ 22:46:54 #207
323401 Kijkertje
met filter
pi_204774838
Gedoe hoor met dat nieuwe platform van TFG.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

:D

twitter

twitter

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-05-2022 23:12:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 17 mei 2022 @ 00:43:05 #208
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775348
twitter
pi_204775371
twitter

Het gaat niet best met Biden, 66% van de kiezers zegt dat het de verkeerde kant op gaat met Biden aan het roer.
Best opmerkelijk als je het mij vraagt dat de meest populaire president aller tijden zulke slechte cijfers heeft.
Ik verwacht met de komende verkiezingen dat Biden zijn steun compleet gaat verliezen met als gevolg weer een Republikein in het witte huis in 2024.
DeSantis en Trump verslaan Biden al compleet in de polls.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 00:54:01 #210
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775374
Fijn toch? Kunnen ze gelijk Fauci opsluiten! :D

twitter

twitter

Oh en Bannon wil Esper wel eens laten horen:

twitter

Gaan ze dan zelf gebruik maken van subpoenas? En waarom zouden iemand daar nog gehoor aan moeten geven nu Republikeinen ze massaal negeren?

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2022 02:01:18 ]
  dinsdag 17 mei 2022 @ 00:58:11 #211
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 00:53 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het gaat niet best met Biden, 66% van de kiezers zegt dat het de verkeerde kant op gaat met Biden aan het roer.
Best opmerkelijk als je het mij vraagt dat de meest populaire president aller tijden zulke slechte cijfers heeft.
Ik verwacht met de komende verkiezingen dat Biden zijn steun compleet gaat verliezen met als gevolg weer een Republikein in het witte huis in 2024.
DeSantis en Trump verslaan Biden al compleet in de polls.
De vorige keer verwachtte je toch dat Trump ging winnen? :P

En het is trouwens nog steeds niet tot je doorgedrongen dat Biden niet de meest populaire president aller tijden is he? ;)

'Best opmerkelijk!' :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2022 01:41:22 ]
  dinsdag 17 mei 2022 @ 01:43:25 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775446
2000 Mules is nu al in de aanbieding :D

twitter

En een kaartje voor de AFT ook:

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2022 01:51:03 ]
  dinsdag 17 mei 2022 @ 02:45:32 #213
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775487
Tucker's verdediging van de kritiek op zijn complottheorie-propaganda.

Het is ook weer zo voorspelbaar! :')

twitter

Same old same old ...

twitter

Nog zo'n zielepiet ;(

twitter

etcetera ...

etc...

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2022 04:51:49 ]
  dinsdag 17 mei 2022 @ 02:52:15 #214
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775488
twitter

Mijn hemel. Is ze nou echt zo dom of gewoon naief?
pi_204775492
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 02:52 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Mijn hemel. Is ze nou echt zo dom of gewoon naief?
Waarom is ze precies dom of naïef?
pi_204775493
twitter

En hier bevestigd een Twitter werknemer wederom wat iedereen eigenlijk al wist.
Ik hoop dat Musk Twitter zo snel mogelijk overneemt, bijna iedereen ontslaat en vervolgens Twitter verhuist naar bijvoorbeeld Florida.
pi_204775494
twitter

Lmao
  dinsdag 17 mei 2022 @ 03:27:38 #218
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 03:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom is ze precies dom of naïef?
Dat ze niet weet waarom er haast mee gemaakt wordt.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 03:28:34 #219
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 03:09 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Musk Twitter zo snel mogelijk overneemt, bijna iedereen ontslaat en vervolgens Twitter verhuist naar bijvoorbeeld Florida.
Ach hebben ze weer eens een medewerker gevonden die precies zegt wat ze willen horen?

Nu nog iemand die de rest van de media overneemt :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 03:34:47 #220
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204775500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 03:09 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Project Veritas. :') Random wat berichten geloven van ex-werknemers. :')
  dinsdag 17 mei 2022 @ 04:18:31 #221
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775503
Michael Flynn gaat ze ook allemaal aanklagen! *O*

twitter

twitter
pi_204775515
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 03:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ach hebben ze weer eens een medewerker gevonden die precies zegt wat ze willen horen?

Nu nog iemand die de rest van de media overneemt :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 03:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Project Veritas. :') Random wat berichten geloven van ex-werknemers. :')
Geweldige reacties weer lmao.
Ik zal het onthouden wanneer er weer eens een werknemer is die zijn verhaal doet in de NYT.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 04:59:56 #223
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 04:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Geweldige reacties weer lmao.
Ik zal het onthouden wanneer er weer eens een werknemer is die zijn verhaal doet in de NYT.
Je ziet het verschil niet eens? Of eigenlijk nog steeds niet? :D

Tja ...
  dinsdag 17 mei 2022 @ 05:00:46 #224
323401 Kijkertje
met filter
pi_204775518
twitter

MILLIONS and MILLIONS! :{w

En what about his BIG BEAUTIFUL WALL :?

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2022 05:14:08 ]
pi_204775526
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Er was geen geld voor, te duur, onhaalbaar, onnodig, racisme etc etc.
Er is al enorm veel geld vrij gemaakt om de vervallen infrastructuur op te knappen. Een deel daarvan kan gebruikt worden om wegen veiliger te maken. Verschrikkelijk zeg.

Sowieso, haten op fietspaden als Nederlander? 🤨
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')