Sommige landen kiezen ervoor de halve finale waar ze niet in zitten niet uit te zenden of weg te stoppen op een NPO Start Plus 3 of zoiets. Dan wordt het niet eerlijk gevonden als daar wel gestemd mag wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef TLC het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom je ineens niet mag stemmen als je eigen land niet eens meedoet
Zonder bier houd ik het ESF niet vol, Roland.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Rot op met je bier tijdens ESFhier wat kwaliteit
[ afbeelding ]
Als ik achter de laptop zat ging ik zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zag wat gifjes voorbijkomen eerder deze week, was blijkbaar die van Israël
Ik ga melk pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
alle alcoholisten drinken dat, gewoon ermee stoppen makker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder bier houd ik het ESF niet vol, Roland.
Zonder chips?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zag wat gifjes voorbijkomen eerder deze week, was blijkbaar die van Israël
Mika en Laura gaan zingen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef Aratanax het volgende:
weet iemand of er nog leuke intervalacts aankomen
kiezen ze zelf uitquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ze waren niet aardig voor de Belgen... Er waren wel betere momenten.
Eigenlijk zou dat wel handig zijn, ik drink te veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alle alcoholisten drinken dat, gewoon ermee stoppen makker.
De OP niet lezen...quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef Aratanax het volgende:
weet iemand of er nog leuke intervalacts aankomen
Mogen ze niet zelf het moment uitkiezen? Is nogal belangrijk lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ze waren niet aardig voor de Belgen... Er waren wel betere momenten.
Godendrankquote:
Ja. Of zouden ze ook playbacken?quote:
Wat dan.. Link?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:38 schreef Greys het volgende:
Die Israëliër moet niet door want mensen slopen die gast voor zaterdag anders. Wat een onuitstaanbaar figuur is dat, heeft de opening ook al verpest voor meerdere artiesten. HOW CAN I MAKE IT ABOUT MEEEEE. Onbeschoft type.
1. Georgiequote:
Met pizza?quote:
Daar heb ik nog een zak van, maar dan wel paprika. Voor zaterdag wellicht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Heartbreakers van chio is de beste snack tijdens ESF
[ afbeelding ]
Laat @capuchon_jongen dit maar niet lezen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat België zich niet kwalificeert
dit is wel live. Of ze hebben echt zitten slapen bij de autotuners.quote:
Ze mogen van mij allemaal door behalve Israël,quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:38 schreef Evenstar het volgende:
Sowieso door:
Finland
Servië
Australië
Cyprus
Estland
Polen
Zweden
Dan nog 3 van:
Tsjechië
België
Roemenië
Ierland
San Marino
Georgië
Israel
Hij leeft gelukkig nogquote:
Zou niet eens onterecht zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef Aratanax het volgende:
Jan Smit gaat straks een grap maken dat hij dit vorig jaar stukken beter had kunnen doen
Weet ik, maar volgens mij heeft ze het niet goed verstaan:quote:
quote:
Bij die Moldavië violist zat hij gewoon in zijn gezicht te rotzooien met zijn hand terwijl hij stond te spelen, toen hij langs een zangeres liep die net aan het zingen was voor pers rukte hij de microfoon uit haar hand, hij zoende de Australische jongen plat op z'n bek die dat helemaal niet wilde. Echt een kutjoch is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |